Toon posts:

[asp] asp not done? ====> php?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op het moment een groot asp almanak aan het door spitten maar ik vroeg me eigenlijk af of asp eigenlijk nog wel 'cool' is, ik lees hier eigenlijk alleenmaar over php.
nu vroeg ik me af, is php beter of sneller? moet ik mijn groot asp-almanak boek aan de kant leggen en een dia-slide cursusje php nemen? :+ tell me!!

Verwijderd

Je ziet hier nooit iets over ASP omdat dat niet in dit forum hoort :+. Vandaar dus :P

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 19:06 schreef MrIpFiReWALL het volgende:
Je ziet hier nooit iets over ASP omdat dat niet in dit forum hoort :+. Vandaar dus :P
sluit ik me bij aan! asp en php hebben niet te maken met webdesign en graphics. moet je bij de afdeling techniek zijn!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 februari 2002 19:06 schreef MrIpFiReWALL het volgende:
haha echt? ik lees hier anders regelmatig opmerkingen over php.
zit ik in het verkeerde forum?

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 12:19

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Haast alles wat je met asp kan doen lukt ook met php(voor zover ik weet), met dat verschil dat je bij asp nog moet betalen voor verschillende componenten.
PHP is gratis, maar daardoor willen een aantal bedrijven het niet gebruiken want: "als ze er geen geld voor vragen, zal het wel niet goed zijn"

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

De meeste servers draaien op dit moment niet op Windows.
(disclaimer: denk ik, want ik heb geen getallen)

En voor ASP/PHP moet je hieronder: in [forum=14] zijn

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 februari 2002 19:09 schreef Cheatah het volgende:
De meeste servers draaien op dit moment niet op Windows.
(disclaimer: denk ik, want ik heb geen getallen)

En voor ASP/PHP moet je hieronder: in [forum=14] zijn
ow, ik dacht omdat je met sites maken toch wel vaak met zulke technieken te maken hebt dat het hier toch ook wel speelt

Verwijderd

dit is Webdesign & Graphics en staat volledig los van de techniek. techniek is ondergeschikt aan design :Z

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 12:19

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Op dinsdag 19 februari 2002 19:13 schreef Los het volgende:

[..]

ow, ik dacht omdat je met sites maken toch wel vaak met zulke technieken te maken hebt dat het hier toch ook wel speelt
* The Bad Seed *

Webdesign & Graphics
Het forum voor webdesign, (D)HTML, Javascript, graphics, 3D-rendering, Flash en alles wat ermee te maken heeft. 15294 150370 19-02-02 19:13 OzBoz / McVirusS
Programming & Webscripting
Het programmeer en webscripting forum bij uitstek voor echte applicaties, PHP, MySQL, ASP, etc. Allemaal hele koele dingen, maar niet altijd even makkelijk. Als je er zelf niet meer uitkomt: hier zitten de experts. 24016 233035 19-02-02 19:15 wasigh / ACM

>:)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 februari 2002 19:16 schreef de_das het volgende:
dit is Webdesign & Graphics en staat volledig los van de techniek. techniek is ondergeschikt aan design :Z
echt niet, dat vind ik dus echt een rare opmerking. hoe kom je daarbij? kun je dat ook onderbouwen?

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

zoem>>P&W

Verwijderd

echt niet, dat vind ik dus echt een rare opmerking. hoe kom je daarbij? kun je dat ook onderbouwen?
je design heeft niets te maken met of je nu wel of geen php of asp gebruikt!
volgens mij ben je de boel hier aan het opstoken!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

[search=php vs asp]
vele uren leesplezier :)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.