• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
Ik wil een Palmtop of iets van een Digitale agenda aanschaffen.. een waarmee ik m'n agendat met m'n outlook kan synchroniseren, adressen bestand bijhouden, e-mailen (in samenwerking met GSM) MP3's (WMA's) luisteren, avi's afspelen, en dat soort grapsige dingen..

Waar moet ik op letten..?
Wat is een goed typetje?
Wat is een goede prijs?
Hoe groot is de HD van zo'n ding gemiddeld?
Is het raadzaam hem op een marktplaats.com achtig iets te kopen?
Kan ik iemand er een uit singapore mee laten nemen (of krijg ik er dan een in de ching chang taal??)?
Is de tijd al rijp om te verlangen naar een met een kleuren display??

• thomaske
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-01 10:59

thomaske

» » » » » »

zoals al vaak is gezegd in dit forum:

Zoek je alleen een veredelde agenda, met alles erop en eraan, addressenlijst en wat (simpele) spelletjes etc, ga dan voor een PalmOS PDA.

Als je ook MP3's wilt beluisteren, een windows-look wilt, film(pje)s wilt bekijken kijk dan eens naar een PDA met (windows) PocketPC
:)

[edit]
[topic=164512]
[topic=216738]

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 16:22
http://www.handspring.com/products/visoredge/index.jhtml?sub_nav_section=Overview&prod_cat_name=Edge

Visor Edge lijkt me wel wat, €279 bij pdashop.nl :)

Zijn ook handige springboards voor te krijgen, zoals een backup kaartje en een kaart zodat je compactflash kaarten erin kan duwen voor extra opslag :)

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03 23:05

Q

Au Contraire Mon Capitan!