Toon posts:

Van PC naar MD duidelijk!!

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Oke mensen, michael heeft alle topics doorgelezen maar nergens de oplossing gevonden.
Ik heb een terratec DMX Xfire 1024 en een Sony MZ R70.
Nu wil k dus ook trackmarks enz. automatisch invoegen maar dat werkt niet helemaal.

Ik gebruik Wincue en daarmee werkt het niet. De muziek wordt gewoon als 1 nummer opgeslagen, nu vroeg ik me af of dat misschien aan de instelling van mn geluidskaart ligt?
Kan iemand mij de juiste instellingen van mn optische uitgang geven en welke output je in Winamp gebruikt. Of een andere oplossing
Iemand????

• schumacher
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-08 09:57
Ik weet niet wat hiervoor een oplossing is, maar hier is al veel meer over gevraagd. Even zoeken dus: http://gathering.tweakers.net/forum/find

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Als je het een beetje gelezen had, had je gelezen dat het niet automatisch KAN.

En dat heeft niet met onduidelijkheid te maken.

Ik wil het wel duidelik zeggen hoor :)
<font size=2>H e t - k a n - n i e t !</font>

Helaas (heb zelf ook md + xfire)...

Oplossing: 3sec pauze tussen de nummers laten zitten en in je md speler de instellingen zo te zetten, dat-ie daar een trackmark van maakt.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• schumacher
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-08 09:57
Hier staan een aantal topics genoemd waar je wel wat aan kunt hebben voor meer info: [topic=136844]

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 15:54
Als je de optische uitgang van je dmx gebruikt + de optische ingang van je minidisc moet het werken! Er moet dan wel een pauze inzitten van 1 seconde ofzo :)
Gebruik je misschien win2k? Want ik kan me herrineren dat het dan niet goed wil werken omdat er constant geluid op de uitgang staat ofzo :?

Succes!

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• Pindkaas
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-11-2025

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

ik neem gewoon analoog op en dat is echt gelikt! die nummers allemaal automatisch en goed geluid!

"Luie mensen worden ook moe!"

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 20 februari 2002 08:07 schreef Pindkaas het volgende:
ik neem gewoon analoog op en dat is echt gelikt! die nummers allemaal automatisch en goed geluid!
Klopt ook, het geluid is helemaal niet dramatisch beter als je digitaal opneemt. En al helemaal niet hoorbaar als je het op de portable gaat afluisteren :).

Itt wat 90% zal beweren :). Die verwachten dan dat het beter klinkt en horen dat dan ook zo. Als ik zulke mensen een MD geef met 20 dezelfde tracks, waarvan 50% analoog en 50% digitaal is opgenomen van een MP3 op mijn PC, halen ze ze no way allemaal uit elkaar :o.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• hplos.nl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 19:01

hplos.nl

Zo doet men dat

Op woensdag 20 februari 2002 08:07 schreef Pindkaas het volgende:
kom op zeg ik heb niet voor niets een xfire MET digi uitgang ;)

pc | server | laptop | pda

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op dinsdag 19 februari 2002 20:03 schreef JvS het volgende:
Als je het een beetje gelezen had, had je gelezen dat het niet automatisch KAN.

En dat heeft niet met onduidelijkheid te maken.

Ik wil het wel duidelik zeggen hoor :)
<font size=2>H e t - k a n - n i e t !</font>

Helaas (heb zelf ook md + xfire)...

Oplossing: 3sec pauze tussen de nummers laten zitten en in je md speler de instellingen zo te zetten, dat-ie daar een trackmark van maakt.
Het kan wel, je moet gewoon winamp gebruiken en dan niet de directsound maar de waveout, dan schakelt i bij mij het signaal ff van de optische uitgang af, waardoor de md overspringt op het volgende nummer, zelfs als er geen pauze tussen zit. Ik kan dus ook een mix cd opnemen die gewoon heelmaal doorloopt kwa geluid maar wel in nummers is ingedeeld.

I, for one, like Roman numerals

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 13:41 schreef JvS het volgende:

[..]

Klopt ook, het geluid is helemaal niet dramatisch beter als je digitaal opneemt. En al helemaal niet hoorbaar als je het op de portable gaat afluisteren :).

Itt wat 90% zal beweren :). Die verwachten dan dat het beter klinkt en horen dat dan ook zo. Als ik zulke mensen een MD geef met 20 dezelfde tracks, waarvan 50% analoog en 50% digitaal is opgenomen van een MP3 op mijn PC, halen ze ze no way allemaal uit elkaar :o.
Helemaal mee eens! Ik ben desondanks een groot aanhanger van optisch opnemen :) Ik had nl. altijd het probleem dat ie het volgende nummer niet pakte :( Moest ik achteraf al die tracks uit elkaar gaan peuteren. Toen maar een CD-speler + MD-Homedeck gekocht voor mn HiFi set. Via glasvezel aansluiten en opnemen maar :)

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
mensen, dit probleem is al opgelost :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.