Wel eens andere koeien tegen gekomen ?

Pagina: 1
Acties:

• Narf109
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-05 15:51
Wat ik me nu opeens af vroeg, we plaatsen allemaal wel eens een koetje 'per ongeluk' op een willekeurige PC ;)

Maar is er iemand wel eens eentje tegen gekomen waar er al een op stond ? (bij klanten, vrienden, familie, etc.) ??

Ikzelf namelijk nog niet maar aangezien DPC aardig groot is moet die kans toch wel aanwezig zijn.....toch ?

• Pindkaas
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-11-2025

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

ik had eerst mijn hele school in werking gesteld, toen bleek later dat er een andere "aap" even in de ini files de email-adressen aan het veranderen was geweest. kon ik weer opnieuw beginnen. :( :( maar nu kan het niet meer.
er wordt iedere dag een image eroverheen gezet. zonder }:O

"Luie mensen worden ook moe!"

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Laatst zag ik nog DPC-koetjes draaien bij een lokale computerboer :) (zo hoort dat }:O )

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Sterker nog. Ik verbaas me erover dat ik er nog nooit één (cliënt) ben tegen gekomen. Ook als ik mijn DPC-shirt aan heb en ik ga naar een 'vreemde' plek dan denk ik altijd: Daar zullen vast wel DPC'ers rondlopen. Maar nee hoor. Of ze durven zo'n imposante verschijning als de mijne niet aan te spreken :P

Ik ga voor optie 1

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• DSmarty
  • Niet online
Leukste was anderhalf jaar geleden, werd aangesproken in Utrecht door een lid van TeAm Anandtech }:O

• Narf109
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-05 15:51
Op dinsdag 19 februari 2002 19:31 schreef DSmarty het volgende:
Leukste was anderhalf jaar geleden, werd aangesproken in Utrecht door een lid van TeAm Anandtech }:O
Da's wel leuk idd :)

Ik denk dat er maar weinig DPC'ers zijn die TA'tjes IRL hebben gezien.

Verwijderd

krijg ook het idee dat t een "few die-hards" zijn van DPC, en deze frequent dit forum bezoeken ( elke dag! ) en daardoor zeer intensief hiermee bezig zijn, terwijl de "buitenwereld" dit totaal niet interessant vindt...

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Helaas nog nooit. ;(

• Kettrick
  • Laatst online: 04:47

Kettrick

Rantmeister!

Op school wel :)

Maar verder nog nooit volgens mij.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

op de uni een tijdje gehad dat het dagelijks zo was dat een paar koetjes van me werden gegapt door iemand anders.. elke keer weer terugzetten.. :O

tegenwoordig kom ik op de hogeschool (ja kheb uni verknald) nog wel eens een seticlient tegen :)

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-04 08:28

Pyrus

Hardknock life

Vandaag toevallig één iemand op school. Had een koetje bij me. Hij vond het maar bullshit die code kraken |:(
Heb ik het hem maar eens goed ingewreven dat er ook nog andere projecten zijn die voor iedereen op z'n minst nuttig lijken (D2OL, THINK, G@H, F@H) >:)

LinkedIn

Verwijderd

Ja op mijn school maar het subteam waar ik bij zit zitten bijna allemaal in mijn klas dus die zag ik bijna dagelijks

Verwijderd

Toen ik net bij mijn huidige baas begon zat daar een DPC'er.
Obiwan.
Ik dacht toen dat ik veel wist van het RC5 project, maar hij heeft mij toen echt een hoop uitgelegd.
Ook toen ik op 1 van onze andere locaties kwam zat daar een DPC'er.
En later bleken er tussen familie ook DPC'ers te zitten.

Ik zelf ben ze dus op meerdere plaatsen tegen gekomen.
En als ik op mijn werk mijn DPC shirt aan doe, dan blijkt toch dat het SETI project het bekenste is.
Iedereen vraagt naar naar het SETI projec, terwijl ik op dit moment alleen nog maar met THINK mee doe.
Wel leg ik ze dan uit wat DPC allemaal voor projecten heeft, en dat ik zelf begonnen ben met het RC5 project.

Genoeg }:O }:O }:O dus die je tegen kan komen.

Mischien ook wel weer eens een leuk idee om elkaar eens te gaan ontmoeten.

Ik weet niet hoeveel leden DPC heeft in alle projecten, maar het lijkt me dat we best een of andere hal kunnen afhuren in het midden van het land om elkaar eens de hand te geven.

Tevens kunnen daar dan die T-shirts verkocht worden.
Ik weet nameljk zeker dat we nog steeds een hoop leden hebben die geen shirt hebben, en dat is toch reclame.

• MeneerKrab
  • Laatst online: 28-04 18:57
En of ik koeien ben tegen gekomen. Bij klanten van ons vroeg de pç telkens om een inbelverbinding. Na wat zoeken ben ik toch zeker op 6 pc's een trojan tegen gekomen. Nou voor mij was het een kleine moeite om die even goed te configuren >:)

Verwijderd

Weet je waar die koeien mij aan doen denken, aan een klein proggie genaamd Cain, ging ook opzoek naar sleutels, alles wat het koste was tijd. >:)

/me heeft vandaag weer mooi gesproken
Al zegt'ie ut zelf ;)

Verwijderd

ik was heel enthousiast aan 't vertellen over DPC tegen een maat van me (in de hoop dat ie ook een koe installeerde). Bleek dat ie al heel wat langer dan ik meedeed :+
Pagina: 1