w00t
En de crew zal die wel kunnen legen
Oh, jah.... 6 jaar lang kon ik alles goed schrijven, totdat die NL bitch zich ermee begon te bemoeien, en alles van begin afaan ging uitleggen.Op dinsdag 19 februari 2002 18:40 schreef Sick Nick het volgende:
'Uitgescholden' bedoel je natuurlijk
![]()
Iedereen is gebrainwatched, sorry ik kan er niets aan doen
w00t
Engelse bitch zeker ook langs geweestOp dinsdag 19 februari 2002 18:42 schreef Robbie007 het volgende:
[..]
Oh, jah.... 6 jaar lang kon ik alles goed schrijven, totdat die NL bitch zich ermee begon te bemoeien, en alles van begin afaan ging uitleggen.
Iedereen is ge-brainwashed, sorry ik kan er niets aan doen.
sorry ik kan er niets aan doen
Verwijderd
Nee, daar heb ik geen richtlijnen voor.Op dinsdag 19 februari 2002 18:43 schreef Robbie007 het volgende:
[..]
Dus 2x geel is rood?
1 loos topic kom ik wel overheen, 2e meestal ook wel en dan geef ik daarin een soort net niet waarschuwing.
Maar die was zo loos en het 2e topics was zo bijdehand dat ik een OW gegegeven heb.
Het ligt er gewoon aan wat voor topics het zijn.
[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 12:45 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]
Sint of andere mod, als je deze post niet echt waardeerd delete hem dan oid.
🌞🍃
oeiOp dinsdag 19 februari 2002 18:54 schreef DataBeest het volgende:
Voor diegene die niet weet waar het over gaat en wel benieuwd is:
[afbeelding]
Verwijderd
Laat maar lekker staan hoor. Je kan mij echt voor veel uitschelden voor ik kwaad word. Dit bevestigd alleen maar het beeld wat ik had van deze user.Op dinsdag 19 februari 2002 18:54 schreef DataBeest het volgende:
[afbeelding]
Ow ja, nu niet iedereen mij gaan uitschelden aub
Verwijderd
SchimmelOp dinsdag 19 februari 2002 18:58 schreef Sinterklaas het volgende:
[..]
...
en nee ik ben niet iedereen
[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 12:45 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]
Verwijderd
Hij heeft 1 OW voor die 2 lamme posts. Hiervoor heb ik geen OW gegegven, alleen aantekening van gemaakt.Op dinsdag 19 februari 2002 19:49 schreef polaris het volgende:
Heeft hij eigenlijk wel een ban? Ik lees alleen maar twee OW's.
Ik ben de beroerdste niet
Dan maar over je moeder beginnen?Op dinsdag 19 februari 2002 18:58 schreef Sinterklaas het volgende:
Verwijderd
Mag ook hoor.Op dinsdag 19 februari 2002 20:11 schreef saviour het volgende:
[..]
Dan maar over je moeder beginnen?![]()
Je moeder in een rolstoel en wat kost ze ken ik al, dus ff wat nieuws verzinnen.
Het was ook maar een grapje, schatOp dinsdag 19 februari 2002 20:12 schreef Sinterklaas het volgende:
[..]
Mag ook hoor.
Je moeder in een rolstoel en wat kost ze ken ik al, dus ff wat nieuws verzinnen.
Verwijderd
ik was een smile vergetenOp dinsdag 19 februari 2002 20:13 schreef saviour het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje, schat
w00t
Een waarschijnlijk aangifte van doen ookOp dinsdag 19 februari 2002 21:53 schreef Robbie007 het volgende:
Ja, eigenlijk kan je ook niets anders verwachten van Sinterklaas himzself, ookal maak je sinterklaas zijn monitor kapot, hij zal er hooguit een aantekening van maken.
Kun je nagaan..
Hij kan je nek omdraaien!
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
wat is daar nou de fun aan een Mod uitschelden, ik doe 't niet....Op dinsdag 19 februari 2002 18:58 schreef Sinterklaas het volgende:
[..]
psies..Op dinsdag 19 februari 2002 23:05 schreef Norretix het volgende:
[..]
wat is daar nou de fun aan een Mod uitschelden, ik doe 't niet....
Geen uitdaging
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Arme hij hij heeft er traumatische ervaringen van overgehouden sinterklaas heb je hem een leuk kadotje gegevenOp dinsdag 19 februari 2002 18:54 schreef DataBeest het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
je hebt un ICQ berichtOp dinsdag 19 februari 2002 18:54 schreef DataBeest het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
Die is ook errug oud hoor, die heb ik al te vaak gehoordOp woensdag 20 februari 2002 14:27 schreef Bigfoot het volgende:
Dat met die schimmel tussen de benen vind ik wel goed gevonden tussen twee haakjes
Of grapjes over dat Sinterklaas teveel van kleine kinderjes houdt enzo.
Da's toch alleen de Belgische?Op woensdag 20 februari 2002 14:28 schreef Sinterklaas het volgende:
[..]
Of grapjes over dat Sinterklaas teveel van kleine kinderjes houdt enzo.
Sinterklaas SchafthuizenOp woensdag 20 februari 2002 14:58 schreef Bigfoot het volgende:
[..]
Da's toch alleen de Belgische?
Nee, Sinterklaas D. denk ikOp woensdag 20 februari 2002 15:03 schreef m-m het volgende:
[..]
Sinterklaas Schafthuizen
Niet echt grappig vind ik
Maar die met die schimmel is wel leuk
Ik heb niks van jouw gehad hoor.Op woensdag 20 februari 2002 13:49 schreef Sacrine het volgende:
[..]
je hebt un ICQ bericht
Je bedoelde mij toch, want je kw00te mij.
🌞🍃
LOL @ bwaOp dinsdag 19 februari 2002 18:54 schreef DataBeest het volgende:
[afbeelding]
droog...