Over het algemeen mag je aannemen dat de temperatuur welke in je BIOS wordt aangegeven tamelijk correct is.
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
Over het algemeen wel ja, accurater dan meten in het OS iig.
Die-hard Brexiteer
Verwijderd
Dat is hier haast de kamertemp...22°C dat is wel erg laagOp dinsdag 19 februari 2002 18:40 schreef linus-1 het volgende:
Is ca 22 gr C bij normaal (niet OC) gebruik van mijn PIII normaal ?
Denk dat niet echt helemaal klopt
Nee binnen. Gewoon [slaap]kamertemp. Noisecontrol [met Papst fan] cpu koeler en 2x 80x80 Papst case fans [1 bovenin en 1 naast mijn cpu]. Geen intake. Allen outtake fans. Verder natuurlijk nog de voeding boven mijn cpu die daar z'n lucht wegtrekt.Op dinsdag 19 februari 2002 18:43 schreef MikeN het volgende:
Hmm, dan heb je wel erg goede koeling. Of je computer staat buiten ofzo.
Verwijderd
Maar 22°C met luchtkoeling kan toch haast niet??
Of kijk je direct als je je pc net opstart?
Nee dat ding staat al de hele dag aan. Ik heb net nog even in het bios gekeken. Nog steeds 22 graden. Net even VIA hardware monitor geïnstalleerd. Nagenoeg hetzelfde liedje. Mijn heatsink voelt niet eens lauw aan dus warm is ie sowieso niet maar 22 graden is inderdaad laag.Op dinsdag 19 februari 2002 18:54 schreef Richard95 het volgende:
Maar 22°C met luchtkoeling kan toch haast niet??
Ik heb trouwens een AOpen AX34proII mobo.
Draait die Silverado op 12 volt ???
En wat voor cpu heb je ?
En wat voor cpu heb je ?
Het is niet de Silverado maar een andere koeler van Noise Control [ben even typenr. kwijt]. Het is een PIII 1000MHz (geen oc).Op dinsdag 19 februari 2002 19:29 schreef Da Joker het volgende:
Draait die Silverado op 12 volt ???
En wat voor cpu heb je ?
vandaag had k een pIII 1 ghz die was 26 graden, maar dat was met een standaart rotcoolertje
Pagina: 1