Toon posts:

[router]Vraagje over router!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai,
Ik kwam op de site van j&r (grootste platenzaak van amerika) een router tegen voor $40 dollar. Aardig goedkoop al zeg ik het zelf. Maar ik wou graag weten of ie geschikt is voor adsl (denk het wel) en of ik hem zou aanschaffen.

http://www.jandr.com/JRProductPage.process?RestartFlow=t&Merchant_Id=1&Section_Id=1145&pcount=&Product_Id=1368699&Sort=Mfr_Name,Current_Price,Product_Name

Een kennis gaat binenkort naar NY dus ik zou graag willen weten of het iets is.

Verwijderd

Er staat DSL bij dus waarom niet?
Waarschijnlijk moet je er een anderre adaptor voor halen ivm 110AC van usa en 230AC van europa (als je het hier wilt gebruiken :))

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:57

Predator

Suffers from split brain

Op dinsdag 19 februari 2002 18:39 schreef NogooD het volgende:
Er staat DSL bij dus waarom niet?
Waarschijnlijk moet je er een anderre adaptor voor halen ivm 110AC van usa en 230AC van europa (als je het hier wilt gebruiken :))
A flexible Cable--DSL router / Supports Ethernet, HomePNA (Telephone Wiring), or Wireless Networking with optional cards
Cable/DSL Maakt weinig uit -> Hij kan enkel ethernet. Dus moet je een ethernet ADSL modem hebben (bv alcatel)
Je hebt ook routers die een ingebouwde ADSL modem hebben en die zelf kunnen inbellen en zo. Maar deze niet. Want er staat niet dat hij het ASDL protocol ondersteund.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
Maar is het wat denken jullie. Of ken ik beter voor de veel duurdere vigor gaan???

Verwijderd

of een edimax werkt ook perfect en kan tenminste een directe verbinding opbouwen met msn icq netmeeting enz enz