Iets met het herverzenden van data oid 
Ik snap het niet helemaal.
Ik snap het niet helemaal.
Epox 8KRA2+ AMD Athlon 2400+ 768 Mb DDR Club3D Nvidia Geforce 5900 XT Asus 50x CD-rom AOpen 4x CD-R Maxtor 60 GB UDMA 133 Seagate 160 GB UDMA100 HP M700 WinXP
"Luie mensen worden ook moe!"
Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
Via modemverkeer.Op dinsdag 19 februari 2002 18:36 schreef Predator het volgende:
Redundantie in de positieve zin van het woord: backup
Negatieve zin van het woord: ongewenste dubbele informatie
Wat bedoel je eigenlijk ?
De term "redundantie" wordt veel gebruikt. Specificiëer even exact in welke context je de term niet begrijpt
Duidt waarschijnlijk op het feit dat je bij TCP soms data 2x moet doorzenden ( of nog meer ). Als er een fout optreedt in de data ergens of als er een packet niet aankomt krijg je geen ACK en moet je een reeks packetten weer doorsturen. Niettegenstaande er sommige packetten wel aangekomen zijn. Dit is eigen aan TCP omdat je niet alle packetten expliciet ACK'd. Dat is niet alleen bij een modem...Op dinsdag 19 februari 2002 18:43 schreef Forau_diavolina het volgende:
[..]
Via modemverkeer.
Maar ik geloof in de kwade zin van het woord
Gaan we lopen rotzooien of gaan we met novell aan de slag?
Anoniem: 31632
"C.J Date - Introduction to database systems"Op dinsdag 19 februari 2002 22:40 schreef Fox3613 het volgende:
Euhm nee... als je over databases praat, dan betekent redundantie overtolligheid. Deze redundantie kan vervolgens tot inconsistentie van de database leiden.
Daarom is het belangrijk om redundantie tot een minimum te beperken.
|Specs|
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Your point being? Een flame uitlokken?Op dinsdag 19 februari 2002 22:44 schreef Predator het volgende:
[..]
"C.J Date - Introduction to database systems"
Komt er letterlijk uit, lijkt mij geen toeval
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Geen beurs, geen tempo
dus...
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Mijn beste Fox3613,Op woensdag 20 februari 2002 13:27 schreef Fox3613 het volgende:
[..]
Your point being? Een flame uitlokken?
Trouwens, in iedere database cursus zal je dit zinnetje vinden... nogal logisch denk ik. Dus als iemand een vraag stelt mag je niet antwoorden indien de oplossing in een boek stond? En indien je niet wist dat die uitleg in een boek stond zal iemand jou erop wijzen? Zielig...
Oow, ok.Op woensdag 20 februari 2002 16:17 schreef Predator het volgende:
[..]
No hard feelings?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq