Hallo Allemaal,
Ik weet het, UTFS. maar blijf toch met een aantal kleine vragen zitten:
Ik heb dus een Spire cooler. Daar wil ik een Fanadapter opzetten met een 80MM fan.
Vraagen:
1. Wat is een goede 80 MM koeler? Hij moet goed koelen en mag NIET veel geluid maken!
Denk een Papst. Maar ja, welke?
2. Door de Fanadapter word de koeler veel groter (hoger). Word hij dan niet te zwaar?
3. Dit is voor mij een belangrijke vraag: Door de fanadapter word de "buis"waar hij door blaast (of zuigt
) kleiner. Heeft het dan nog wel zijn?
4. Moet de koeler blazen op de heatsink of juist zuigen? (volgens mij blazen, maarw ete het nie zeker!)
5. Hoe maak ik de onderkant van mijn Heatsink GOED schoon, zodat er Artic Silver 2 onder kan?
6. Hoe maak ik mijn Proc goed schoon voor Artic Silver 2.
Zijn er een aantal mensen die een paar vraagjes kunnen beantwoorden
Oke Thnx
Maarten
Ik weet het, UTFS. maar blijf toch met een aantal kleine vragen zitten:
Ik heb dus een Spire cooler. Daar wil ik een Fanadapter opzetten met een 80MM fan.
Vraagen:
1. Wat is een goede 80 MM koeler? Hij moet goed koelen en mag NIET veel geluid maken!
Denk een Papst. Maar ja, welke?
2. Door de Fanadapter word de koeler veel groter (hoger). Word hij dan niet te zwaar?
3. Dit is voor mij een belangrijke vraag: Door de fanadapter word de "buis"waar hij door blaast (of zuigt
4. Moet de koeler blazen op de heatsink of juist zuigen? (volgens mij blazen, maarw ete het nie zeker!)
5. Hoe maak ik de onderkant van mijn Heatsink GOED schoon, zodat er Artic Silver 2 onder kan?
6. Hoe maak ik mijn Proc goed schoon voor Artic Silver 2.
Zijn er een aantal mensen die een paar vraagjes kunnen beantwoorden
Oke Thnx
Maarten
edit:
Heeft er iemand plaatjes van zijn Proc met Fanadapter er tussen?
Heeft er iemand plaatjes van zijn Proc met Fanadapter er tussen?