Toon posts:

p4 1.5ghz + zalman is 54graden? =(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu al een tijd een Zalman maar begin me toch zorgen te maken over te temperatuur.. Mn processor word zo'n 54 graden als ik de processor een half uur stress. Idle zo'n 34 graden. Das dus 20 graden verschil.
Iemand enig idee hoe dit komt?.
Ik heb geprobeerd de schroefjes wat aan te draaien maar dat dan ben ik dus bang dat ik de processor breek. En coolpasta heb ik gewoon netjes erop gesmeert (dun laagje).
Verder staat de fan op lucht zuigen.

Hoort dit zo?

Verwijderd

Topicstarter
goh zeker niet interessant genoeg om even te antwoorden?

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:21

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Geduld! |:(

Whatever.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Wat is het probleem :?
Als je proc belast wordt, geeft ie idd veel meer warmte af dan als ie uit z'n neus staat te peuteren.

Die Zalmann koelers staan er ook niet bekend om dat ze goed koelen maar meer om het feit dat ze erg stil zijn.
Dus de waarden die je noemt zijn zeer zeker niet afwijkend.

Senile! Senile Oekaki

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Over 54 graden kan ik me niet drukmaken

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Topicstarter
Dus zo rond de 50 graden is niet echt iets om druk over te maken?.. ik heb namelijk ook zo'n AMD hier staan dus ik dacht dat 50 bij een p4 nogal heet was.

en ik heb zo nu en dan een vastloper en dat gebeurt bij spellen. En d8 dat het misschien door die temp kwam

Verwijderd

Wat bedoel je met zuigen?? Van de processor af of er naartoe?? Zet de fan er zo op dat hij lugt naar de ribben toe blaast. Maar hoe ik je laatst al zei ik heb een 2,0A en die haalt die temperaturen nog niet eens met originele cooler.

• Access
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 19:54
54`C is echt niet super heet hoor. Die van mij wordt ook rond de 50`C. En idle issie zo'n 38`C :).
Pagina: 1