ok, ik heb dus een P3B-F bordje en een asus s370DL converter.
nou heb ik dus een celeron 1000 besteld die natuurlijk erin past, nml de 128kb versie (coppermine), nou hebben die mongolen bij bbsnederland mij dus toch een tualatin versie gstuurd
. nu wil ik hem dus retouren en de goede terug krijgen. maar de mongolen beantwoorden mijn meel niet, (al 2 dagen niet). Nou vroeg ik mij af waarom zo'n tualatin niet past. hij is dus fcpga2 en is dit waarom het nie kan? want als het alleen het voltage zou zijn dan kan ik het nog wel proberen dacht ik. die converter kan je nml. op 1.5volt zetten en de tualatin vraagt om 1.475volt , dus misschien kan het dan wel
. Ik wil dit iig wel zeker weten omdat ik hem nu nog gesealed enzo heb en als ik de proc open maak mag ik hem misschien niet meer retouren. heeft iemand het geprobeerd met deze onderdelen.
p.s. ik weet dat er heel vaak gezegd wordt dat het absoluut niet kan, maarja een mens is nou eenmaal nieuwschierig
nou heb ik dus een celeron 1000 besteld die natuurlijk erin past, nml de 128kb versie (coppermine), nou hebben die mongolen bij bbsnederland mij dus toch een tualatin versie gstuurd
p.s. ik weet dat er heel vaak gezegd wordt dat het absoluut niet kan, maarja een mens is nou eenmaal nieuwschierig