Verwijderd

Topicstarter
Ik was opzoek naar een mp3 cd speler. Hij moet rond de 100 euro zijn (maximaal 130), goede geluidskwaliteit hebben (dus niet van onboard-geluidskaart+winamp te onderscheiden zijn), beetje zuinig zijn (dus dat die batterijen niet supersnel opraken) en voor de rest gewoon zoveel mogelijk functies (mega-bass, ID3) voor zijn prijs hebben.

Bij Pricewatch zie ik dus de volgende:
- Pine SM200C+ MP3-discman
- Jazpiper MCD650 MP3-discman
- Pine SM200C MP3-discman
- Target MP3-discman
- JazzPiper Slim MCD650S Mp3cdspeler 100s antishock
- BW MP3 / VCD Discman
- Lenoxx MP-786 MP3-discman
- Lenoxx Power I (met ID3-Tag)

Kan iemand mij adviseren over deze spelers of evt. andere? Of weet iemand een site met een vergelijking tussen deze spelers? Laat dan alsjeblieft een reply achter! Bij voorbaat dank :)

Verwijderd

ik zou voor de JazPiper gaan.
Die heb ik ook nl. en werkt goed
Vlad

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:01

JvS

Ik heb hem zelf ook

>> [forum=33]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
de napa380 is een goeie speler. Kan je kopen bij mp3cdspelers.nl

• Psychoot
  • Laatst online: 02-03 21:57

Psychoot

1337n00b^

Ik hebzelf de JazPiper MCD650 gehad voor een klein jaartje. Kwas er zeer tevreden over nadat ie kapot ging :? Deed wel nog met 220 maar niet meer met batterijen. Ikzelf ben nu aan het twijfelen tussen de Nappa en de RioVolt SP100. Die Nappa is wel lekker klein enzow maar is maar 8cm cd's waardoor je dus niet zoveel mp3's erop kwijt kunt. Ik denk toch dat ik voor de duurdere RioVolt ga. Maar de Nappa is voor jou budget zeker een hebbedingetje.

• Psychoot
  • Laatst online: 02-03 21:57

Psychoot

1337n00b^

Nou ik moet zeggen, heb me vandaag toch de napa gehaald en ben er echt superdik tevreden mee. Die RioVolt was me toch ietsjes te groot. Deze is echt kickuh *D

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik krijg binnen een week of twee de Microboss Tango II. Zie voor de specs deze link:

http://www.microboss.de/mp3/mp3_english/mp3tango2.htm

Voor mij was het belangrijk dat hij VCD's kon afspelen, ivm met hoog gadget gehalte op m'n werk: met WinOnCD maak ik vcd presentaties van mijn digitale foto's en nu kan ik ze via m'n discman op de beamer aansluiten *D

ps: Hij kost 104 thuisbezorgd :P

• masaman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
In de duitse C'T (nr 3 van dit jaar) staat een test van ik geloof 20 van die dingen (ook een paar voor 8cm CD's).

Verwijderd

Ik heb me eind vorig jaar een Jamba! Mp 120 gekocht, vrij onbekend merk, maar werkt vrij goed.
Met 120 sec. antishock, ID 3tag, afstandsbediening, adapter, oplaadbarebatterijen( laden ook op wanneer je luistert met de adapter),
enige nadeel: vrij groot !

prijs: f 260,- dus EUR 118,-

Verwijderd

Ga voor een RIOVOLT SP90 of SP100
ze zijn wel iets duurder, maar hebbe echt perfecte geluitskwaliteit (staat in veel consumenten testen bovenaan)

Het beste kun je de SP100 nemen, maar idien je een beetje krap bij kas zit is de SP90 ook een hele goede keuze.

kijk maar eens op www.riohome.com
Pagina: 1