Toon posts:

[HTML] Openen in nieuw venster

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil voor mijn site een paar pagina's hebben die in een nieuw venster geopend worden, en bij een resolutie van 800x600... Nou weet ik niet meer welke code dat was, en ik kan um nergens meer vinden. :?

Ik had wel een site gevonden - een hele tijd terug - maar die is ook nergens meer terug te vinden. Hierop stonden ik-weet-niet-hoeveel van dit soort codes en scripts. Die hoefde je eigenlijk simpel te kopieren en te plakken.
Weet iemand nog zo'n soort site die dat heeft?

Alvast bedankt!

GRTZ,
2mysterious4u

Verwijderd

newwindow=window.open('....html',"","toolbar=0,location=0,directories=0,status=0,
menubar=0,scrollbars=0,resizable=1,width=220,height=135");

zelf even de breedte en hoogte invullen!
succes!

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

www.google.com heeft een hoop van die pagina's. en http://gathering.tweakers.net/forum/find ook. :Z

Stop uploading passwords to Github!

Verwijderd

Leuk!!

Ohja, niet de groeten doen :+ Lees de Faq

Verwijderd

je hoeft echt niet de groeten te doen.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<script type="text/javascript" language="Javascript1.2" charset="iso-8859-1">

<!--//

function openwin()
    { 
    win=window.open("n00b.htm","n00b alert!","toolbar=no,location=no,directories=no,status=no,menubar=no,scrollbars=no,resizable=no,width=800,height=600")
    }

//-->
</script>

Verwijderd

Topicstarter
THNX!

Ik kom er in ieder geval wel uit...
Nou kan het ook aan mij liggen, maar op de search van GOT vond ik ook niet veel; niets eigenlijk.

Geen GRTZ ;)
2mysterious4u

Verwijderd

Topicstarter
Ben er dus meej gaan rommelen, maar kan niet vinden waar ik de code van De_das kwijt kan...

K zit zelluf al vanalles toe te voegen, weg te halen of wat dan ook, maar echt succes heeft het niet :(

Waar zet ik ut tussen, dan?

Verwijderd

Moet je eerst weten waarneer je die pupup wil openen. Waarneer er op een link gedrukt word, of waarneer de pagina word geladen.

Als er op geklikt word.
code:
1
2
<a href="newwindow=window.open('....html','','toolbar=0,location=0,directories=0,status=0,
menubar=0,scrollbars=0,resizable=1,width=220,height=135');">blaat</a>

Als de pagina word geladen.
code:
1
2
<body onload="newwindow=window.open('....html','','toolbar=0,location=0,directories=0,status=0,
menubar=0,scrollbars=0,resizable=1,width=220,height=135');">
Pagina: 1