Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Deze vent loopt me af te zeiken.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[topic=416208/1/25]
Als je een mailserver beheert, dan behoor je zoiets snel door te hebben en zelf op te kunnen lossen! Simpel. Alleen is dat volledig offtopic.

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Zoiets hoort in SU thuis.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

Topicstarter
sorry, ik klaag normaal nooit....

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hij heeft anders wel gelijk hoor..

Verwijderd

Topicstarter
nee, want het heeft niets met de mailserver te maken.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:08

Jaymz

Keep on moving !

Die 'vent' is toevallig mod hiero, mod NOS zelfs.

LA dus volgens mij though SU zou kunnen :)

Verwijderd

Topicstarter
Die meneer is toevallig mod hiero, mod NOS zelfs.
Mag je dan niet klagen?

Verwijderd

Jawel. Dat mag zeer zeker. Ik ben misschien niet al te vriendelijk in dat draadje nee. Maaruh afzeiken is wel een erg groot woord he?

[edit]
Overigens waarom wordt mijn post nu uit elkaar gehaald?

Ik poste daar vanwege de waarschuwing en niet om bovenstaande losse opmerking te plaatsen.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Inhoudelijk nu :)

Mja, dit lijkt toch écht een relayprobleem te zijn, en relaying is toch iets waar je één en ander van zou moeten weten als je je met mailservers enzo bezighoud.

De opmerking van nelske vind ikzelf generaliserend bedoeld.

Het is tegenwoordig erg populair om dingen proberen te doen waar men eigenlijk geen verstand van heeft. Ik zie er niet een directe beschuldiging in naar jouw toe, to be honest.
Op dinsdag 19 februari 2002 18:05 schreef BorisGnarf het volgende:

[..]

Mag je dan niet klagen?
Lees de hele reactie svp. Dan zie je dat ik dat als argument gebruik om um niet naar SU te moven :)

Klagen mag, maar ga niet met woorden spelen aub, daar wordt niemand wijzer van :)

Verwijderd

Topicstarter
[qoute]
Mja, dit lijkt toch écht een relayprobleem te zijn, en relaying is toch iets waar je één en ander van zou moeten weten als je je met mailservers enzo bezighoud.
[/qoute]

Dat is het dus niet anders was ik er al eerder achter gekomen, het was dus gewoon een foutje in een script van een klant!

Verwijderd

Jaymz: het is geen relay probleempje ;)

BorisGnarf: ik neem aan dat je begrijpt dat mijn enige reden om in dat topic te posten het omhoogtrappen was? Als je dat niet gedaan had, dan had ik bovenstaande losse opmerking ook nooit geplaatst in dat topic hoor ;) Neemt niet weg dat ik nog steeds achter die opmerking sta. Het was een algemene opmerking en niet direct op de man.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 19 februari 2002 18:19 schreef nelske het volgende:
Daar ben ik onderhand ook achter :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 februari 2002 18:19 schreef nelske het volgende:

BorisGnarf: ik neem aan dat je begrijpt dat mijn enige reden om in dat topic te posten het omhoogtrappen was? Als je dat niet gedaan had, dan had ik bovenstaande losse opmerking ook nooit geplaatst in dat topic hoor ;) Neemt niet weg dat ik nog steeds achter die opmerking sta. Het was een algemene opmerking en niet direct op de man.
K, dan. No offence.
Maar wat mij betreft had die opmerking iets genuanceerder gemogen.

Verwijderd

Mwaja je moet dit echt niet te persoonlijk opvatten. Die opmerking kwam voor jou gevoel misschien wat hard aan, maar neem van mij aan, dat nelske jou echt niet wilde afkraken o.i.d. nelske is nooit een van de vervelenste posters geweest. Niet toen hij nog gewoon user was, en ook niet nu hij mod is.

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Op dinsdag 19 februari 2002 17:57 schreef BorisGnarf het volgende:
[topic=416208/1/25]
[..]
Nou ja... overdrijven is ook en vak.,....

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 07:23
vent :?

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 19:32 schreef X-terior het volgende:
Mwaja je moet dit echt niet te persoonlijk opvatten. Die opmerking kwam voor jou gevoel misschien wat hard aan, maar neem van mij aan, dat nelske jou echt niet wilde afkraken o.i.d. nelske is nooit een van de vervelenste posters geweest. Niet toen hij nog gewoon user was, en ook niet nu hij mod is.
:*
Wat moet je van me hebben? :+ ;)
Op dinsdag 19 februari 2002 21:01 schreef wizzard het volgende:
vent :?
Mjah ik heb ook liever dat ze me gewoon bij m'n nick noemen, maar ja....

Zoals gezegd was heet nicks persoonlijks BorisGnarf. Misschien niet echt heel erg genuanceerd, maar nu ook weer niet wereldschokkend ofzo ;)

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 22:09 schreef nelske het volgende:

[..]

:*
Wat moet je van me hebben? :+ ;)
[..]

/me moet later weer moeilijke linux dingen gaan doen. Wie zijn ICQ zou ik dan kunnen spammen :P >:)
Pagina: 1