Toon posts:

CD - Hoes?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij vertellen wat een goed programma is om een CD-Hoes (dus voorkant, achterkant en label) te maken voor een demo CD van mijn band? Ik ben van plan de graphics te maken in Photoshop. Bij voorbaat dank!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:13
Zie ook [topic=416040]

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

MediaFACE van Fellowes... zat bij mij bij zo'n toolkit voor een cd-labeller...

Ik vind het btw wel makkelijk werken...

succes :)

Verwijderd

Hmm als je de maten weet van een hoesje weet je toch genoeg? Meet even de diameter van een cd op, dan heb je de maat voor een label :) en dan even een hoesje meten... moet lukken :)

Verwijderd

ik zou zeggen illustrator als je van plan bent het te laten drukken. de graphics in photoshop maken en importeren in illustrator.

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 17:42 schreef de_das het volgende:
ik zou zeggen illustrator als je van plan bent het te laten drukken. de graphics in photoshop maken en importeren in illustrator.
Illustrator :? Want?
Volgens mij gaat het niet om een logo ofzo...

Doe maar Photoshop op zo'n 300dpi in CMYK color, opslaan als .tiff. Dat geef ik meer kans.

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 15:56

tie-rep

nu met ir. !

Verwijderd

Inderdaad cdrlabel is een hele goeie gebruik die maar, doe ik ook :)

Verwijderd

met easy cdlabel creator kun je hele geinige hoesjes maken, er zit een template bij en een paar standaard iconen / tekstjes, is ook niet echt duur geloof ik, 100 euro ofzo, echt een aanrader als je vaak veel hoesjes moet maken!! :)

Verwijderd

Doe het nou meteen goed, en ga niet met brakke zooi aan de slag. Photoshop is prima om zulke dingen mee te doen.

Het laatste wat je wilt is het allemaal nog eens overdoen als je méér wilt. Als je doet wat ik al zei, dan kan een drukker er ook nog eens wat mee, mocht het nodig zijn.

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 22:19 schreef Cheatah het volgende:
Doe het nou meteen goed, en ga niet met brakke zooi aan de slag. Photoshop is prima om zulke dingen mee te doen.

Het laatste wat je wilt is het allemaal nog eens overdoen als je méér wilt. Als je doet wat ik al zei, dan kan een drukker er ook nog eens wat mee, mocht het nodig zijn.
zou ik niet doen, ik zou dat proggie wat ik postte aanschaffen, dan ben je van al het gezeur af :)

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 22:27 schreef Los het volgende:

zou ik niet doen, ik zou dat proggie wat ik postte aanschaffen, dan ben je van al het gezeur af :)
Hij heeft beschikking over Photoshop, waarom zou je dan in vredesnaam een programma gaan aanschaffen?

Een beetje op maat maken is dus echt geen kunst aan...

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt mensen, ik volg Cheatah z'n raad maar op...!!
Ik wil het wel in een keer goed doen, thnx!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-08 10:04
meel me maar op jooers@hotmail.com

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Pagina: 1