• Poepel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

Poepel

MindBlower ®

Topicstarter
Ik heb iets bedacht wat maybe (zal ook maybe not) waar kan zijn,
Op discovery heb ik gezien dat de egyptenaren electriciteit hadden (door zuur of zwavel ofzo iets)
En dat er grote aanwijzingen zijn gevonden dat ze vliegmachines hadden, ik denk dus dat de egyptenaren en de MAYA een soort van ruimte vaartuig hadden, (want opeens hield de beschaving in egypte en van de MAYA`s op)
en een planeet hebben gekoloniseerd hebben en de aarde nu bezoeken, in UFO`s maar dat wij ze niet meer herkennen omdat ze aan een andere zwaartekracht, planeet, atmosfeer te maken hebben.

is het nog te volgen??

Aanwijzingen:
-Electriciteit
-mogelijk vliegmachines
-landings en start banen
-Schuilkelders waar je alleen wat aan had
als je uit de lucht aangevallen werd

-Veelvuldig bij Alien ontmoetingen een lange mens achtige die bij die kleine dwergjes word gezien.

If there's Oldskool i'm there

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:34

GeeBee

Oddball

Leestip: alles van Von Däniken.
Even lezen, hard lachen en dan weer met beide benen op de grond...

Oh ja:
De beschaving van de Maya's hield niet plotseling op, maar is gewoon vernietigd door de Spanjaarden...

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Het waren de padden hoor..

Verwijderd

,,,en toch zit er wel iets in...Ik heb ook vaak dergelijke documentaires gezien, en geloof iig voor de volle 100% dat er vroeger al een beschaving was! Er zijn echt ontelbare aanwijzingen dat het idd zo is, maarja, _bewijs_ het maar eens... Ik zou niet heel raar staan te kijken als er morgen inhet AD of een ander krant zou staan dat ze zelfs meer geavanceerde technieken kenden dan wij hedendaags doen...

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Iedereen die twee soorten metaal heeft en een vrucht, bv een appel, heeft electriciteit. Steek maar eens een koperen en een ijzeren spijker in een lekker zure appel. Als je er een klein lampje tussen houd zal hij best wel opgloeien. Als je je tong er tegen houd zal je de schokjes voelen. Maar dat is heel wat anders dan zoveel energie uit electriciteit halen dat je er iets echt mee kan doen. Ga maar eens na hoeveel appels of liever nog citroenen je moet hebben om je PC te laten draaien

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-01 16:15

BertV

Handgemaakt

Jullie moeten niet vergeten dat zo'n 2000 jaar geleden mensen niet compleet gek waren.

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

• GeeBee
  • Laatst online: 13:34

GeeBee

Oddball

Dat geloof ik graag, maar Egyptenaren in een vliegtuig, gaat me echt te ver.

Met één ding ben ik het wel eens: beschaving zit van binnen en heeft niet zoveel met technologie te maken. Daar zouden ze dus best verder in geweest kunnen zijn.

Maiar, wat bedoel je?

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• Unicorn
  • Laatst online: 29-04-2024

Unicorn

rogue soeper

Hmm, de "spud server" draaide dacht ik op twaalf aardappels Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif.

• BertV

BertV

Handgemaakt

Poepel:

Je verhaal doet me aan Stargate denken.

"De goden van Egypte zijn vermomde buitenaardsen/robots die het volk onder de duim houden"

Wat mij zo opvalt aan de oude culturen is dezelfde stijl van bouwen. Er is al veel doorgekauwd op het onderwerp dat de culturen contact met elkaar hadden.

- mummies met cocaine (in egypte?)
- maya's met baarden (indiaan met een baard?)

Of de conclusie moet zijn dat ze konden vliegen vind ik even ver gaan als het idee dat die culturen gesticht zijn door Grey's(tm). Maar om alles te verklaren moet je wel met een extreme uitleg komen

Verwijderd

Ja en dan de onverklaarbare bouwsels in egypte. Zoals bijvoorbeeld een heel sterk soort gesteente die ze haarscherp gesneden hebben dat zlefs met de modernste technologie van nu niet zou kunnen.

• BertV

BertV

Handgemaakt

Ja Cyber-D,
..maar het gekke vind ik de REACTIE van wetenschappers die iets voor hun neus hebben dat bijna niet nagemaakt kan worden met hedendaagste technologie...

"verrek, dit is wel pracht van lijkkist, zoiets is zelf nu haast niet temaken, wat een vakmanschap"

"volgende object..."

samengevat: Het wordt gewoon genegeerd omdat het niet in de rest van de iedeeen past

Verwijderd

Men kan er ook geen logische verklaring voor vinden. Of ze hebben iets gebruikt waar wij nog nooit aan gedacht hebben of er moeten wel aliens bij zijn geweest...

Verwijderd

voor wat betreft het overbruggen van de afstanden tussen Afrika en Zuid Amerika is het mogelijke bewijs reeds door Thor Heyerdahl geleverd met zijn reizen met de papyrus schepen. Dit zou een verklaring kunnen zijn voor de indianen met baarden, de beelden van negroiden in zuid amerika en de coke in de mummies. Wat ik nog in dit opzicht nog steeds een interessante theorie vind is die dat veel van die grote bouwsels niet tussen 4000 en 3000 BC zijn gebouwd, maar zo'n 20000 jaar geleden. 'Bewijzen': de door water veroorzaakte erosie aan de Sphinx, de plaatsing van de tempels / pyramides t.o.v. de sterrenhemel. Een cultuur die duizenden jaren bestaat moet toch op een of andere manier wel wat kennis vergaren. Niet de technologie zoals wij hem kennen, maar dan toch zeker wel iets anders. Ben hier heel benieuwd naar.
Verder ben ik het helemaal met BertV eens wat de halsstarrige houding van de archeologie betreft. Moet je die Egyptische hoge pief eens aan het werk zien. Ik ben ff zijn naam kwijt, maar hij, als hoofd van de archeologische dienst in Egypte, verbiedt simpelweg onderzoeken die zouden kunnen leiden tot ontdekkingen die niet met de huidige opvattingen stroken.

• -=Confuzer=-
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08-2024

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Unicorn : Volgens mij was dat een grap, of was het sarcastisch bedoeld?

Egyptenaren in de ruimte?
[sorry]HAHAHAHA...[/sorry]

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

Verwijderd

Ik geloof nog eerder dat er Egyptenaren van een andere planeet de aarde hebben gekoloniseerd.

Verwijderd

ik heb een in Gizeh wonende archeoloog (toch niet de ene?) gesproken en hem gevraagd wat nou zo bijzonder was aan de oude egyptenaren. het enige wat hij me zij was dat hun 'taal' anders was... snap ik nog steeds niet Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif

daarna iets paddo-achtigs genuttigt en ja de piramides geven licht 's nachts Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/biggrin.gif

Verwijderd

Volgens mij zij de Afrikanen in Amerika gekomen dooe een Tsoenami, dit is een zeer grote watergolf. Daar ik geen andere reden zou weten moet dit de verklaring zijn.

Verwijderd

misschien as het wel een tijdgolf gnagna

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-01 08:09

MicroWhale

The problem is choice

Volgens mij zijn de Afrikanen in America gekomen door de Europeanen (konolisatie). Volgens mij zijn de "Indianen" (zoals wij ze noemen, dus die gasten die er al zaten voordat America gekonoliseerd werd), er zelf heengevaren/-vlogen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Verwijderd

Was het niet zo dat de oorspronkenlijke bewoners van de beide Amerika's waarschijlijk ooit via Alaska zijn binnengekomen? Ze hebben nogal Aziatische trekjes. Verder is het Olmekenhoofd en zijn de tekeningen van bebaarde figuren in Azteekse of Maya tempels iets ouder dan wanneer de Europeanen op regelmatige basis naar Amerika voeren met in onze bootjes Afrikanen als ballast.

Verwijderd

Hé ik heb ook een theorie:

Sinterklaas bestaat wèl net als de kerstman en de tandenfee.
En ze beramen op dit moment een plan om de aarde te vernietigen met hun ultramoderne supersonishe monochromatische electromagnetische staling emissie laser.

Echt waar!
Aanwijzingen:
Hoe kan de kerstman anders vliegen?
En sinterklaas met zijn 600 jaar nog over de daken wandelen met zijn schimmel tussen de benen?
Die twee moeten dus over superiore techniek beschikken!
En de tandenfee dan, die tovert gewoon geld uit tanden.

Dus willen ze de hele mensheid vernietigen zodat ze al die tanden in geld kunnen omtoveren.

m.a.w. GET A LIFE

Verwijderd

maak er ff een nieuwe topic van Sandalf, iets van "oerwezens op pad naar wereldheerschappij".
Pagina: 1