Tennisspel voor de PS2

Pagina: 1
Acties:

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-01 23:36

@r!k

It is I, Leclerq

Topicstarter
Weet iemand toevallig wanneer er eindelijk eens een tennisspel uitkomt voor de Playstation 2?

Ik heb al basketbal, voetbal en snowboarden maar tennis moet ik nog steeds missen. Er is gewoon nog steeds geen tennisspel uit en ik ben benieuwd of iemand weet hoe lang ik hier nog op moet wachten.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Die ene van Sega die ook op de Dreamcast was komt ergens dit jaar meen ik (Virtua Tennis meen ik...)
Lijkt me de beste keuze!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Ik heb er nu drie (allemaal japans):
Love smash: wijven met dikke tieten die tennissen, isniet erg bijzonder.

hardhitter 2 (of zo): die is ook niet erg super.

smashcourt 2: die is wel leuk, ziet er ook wel geinig uit. geloof dat het een vervolg is op anna kournikova tennis van de psx of dreamcast.

Ik hoop dat virtua tennis snel komt, lijkt me ook het leukst.

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-01 08:37

^^0nMe

Got Babana's?

Hardhitter 2 vind ik best wel goed, dat komt nog aardig dicht in de buurt van virtua tennis. Alleen jammer dat de singleplayer niet al te leuk is( beetje kort). Dus aardig tussendoortje totdat VT2 uit is op de ps2.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 22:00 schreef ^^0nMe het volgende:
Hardhitter 2 vind ik best wel goed, dat komt nog aardig dicht in de buurt van virtua tennis. Alleen jammer dat de singleplayer niet al te leuk is( beetje kort). Dus aardig tussendoortje totdat VT2 uit is op de ps2.
VT 2 komt inderdaad binnekort, hoop dat het een verbetering is want dat spel kan zoveel beter... spinnen slicen enzo je ziet het er allemaal niet vanaf.. aces slaan? dat soort dingen.. dropshot..
Mario Tennis is dan nog wel koning :)

• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-12-2025
-

[ Voor 100% gewijzigd door SuperPotato op 18-03-2017 10:39 ]

Verwijderd

wta tour tennis van konami is er ook .. is ook niet echt geweldig. Maar heeft iemand een verwijzing naar een officieel bericht van sega over virtua tennis of tennis 2k2 ?? er gaan we geruchten maar ik kan nergens een officiele verklaring vinden. Op de sega site staat virtua tennis ook niet bij de ps2 releases.

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-01 23:36

@r!k

It is I, Leclerq

Topicstarter
Virtua tennis zou wel errug stoer zijn, dat spel is echt een van de beste tennisgames die ik ooit gespeeld heb.

Hopen dat hij snel komt dan maar.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Op dinsdag 19 februari 2002 17:12 schreef ErikH het volgende:
Weet iemand toevallig wanneer er eindelijk eens een tennisspel uitkomt voor de Playstation 2?

Ik heb al basketbal, voetbal en snowboarden maar tennis moet ik nog steeds missen. Er is gewoon nog steeds geen tennisspel uit en ik ben benieuwd of iemand weet hoe lang ik hier nog op moet wachten.
Midway brengt op 15 Februari "Centre Court" op de markt (uitgever Midas) en Konami brengt ook op 15 februari het spel "WTA Tour Tennis" ....

En aangezien we al 20 februari zijn, en ik het spel nog niet gezien heb, wil dit zeggen dat ze het uitgesteld hebben. Nieuwe Datum : ???

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Pagina: 1