Sturmovik probleem

Pagina: 1
Acties:

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-01 17:03
Ik heb dit spel jammer genoeg gekocht. Er is geen reet aan, maar ik probeer het maar een beetje te leren. het probleem is het volgende.
Als ik opstijg kom ik netjes van de grond enzo, maar daarna zakt de neus automatisch weer naar beneden. Erg vervelend. De flaps staan goed, volgens de training...
Iemand een idee ? Of hoort dit zo ?

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Waarom vind je er geen reet aan? Te moeilijk? Omdat het een flightsim is? In dat laatste geval had je 't spel moeten laten staan; de aanschaf is je eigen stommiteit geweest.

(Zo'n beetje iedere review geeft IL-2 overigens een waardering tussen de 9 en de 10... misschien had je er goed aan gedaan die ook eens te lezen.)

Maar goed...

Het magische woord is trim. Vliegtuigen uit WW2 waren nose-heavy vanwege de beestachtig grote motoren die ze meesjouwden, compenseer voor de gewichtsimbalans door je elevators te trimmen.

[Edit]

Misschien helpen deze screens je van gedachten veranderen: [topic=384039/12/25]

[/Edit]

Verwijderd

misschien ben je wel te zwaar :P

LOL
ik maak deze opmerking al voor de 2de keer hehe
Moraal:topic is al een x langsgekomen en met search los je het binnen 2 minuutjes op

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

ik stijg altijd zo op en nooit problemen mee gehad. je staat stil. doet je flaps (met v/f) op "take off". je doet je motor aan. laat hem ff warmlopen op 30% en houd je remmen (b) ingedrukt. druk op 100% laat de remmen los, stuur met z/x en als je zo rond de 160/170 speed zit druk je naar achteren. als je eenmaal in de lucht zit doe je je gear (g) omhoog en je flaps op raised of combat en voila je vliegt.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:45
kun je dat niet beter hier posten:
[topic=384039/1/25] :?

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Trim is het toverwoord :) Ik trim altijd 3 of 4 slagen 'omhoog' (of terug) voor take off en mijn Bf109 zoeft vanzelf het luchtruim in.

Dat jij geen reet aan het spel vindt erhm tja, dat is jouw probleem natuurlijk. Ik wil um voor 10 euro best van je overnemen :P

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Jaded
En wat is trimmen ?

• Jaded
Op dinsdag 19 februari 2002 17:24 schreef Crash-Override het volgende:
kun je dat niet beter hier posten:
[topic=384039/1/25] :?
Ik dacht eigenlijk dat dat meer voor mensen was die bij dat squadron willen. NOT ME !!

• Jaded
Ik heb ff geprobeerd te trimmen, maar er gebeurt niks. Ik krijg ook geen melding ergens van als ik Ctrl+ omlaag/omhoog doe. En ik blijf met de zelfde snelheid naar beneden tieften.

• Jaded
Nou ja, ik vraag het wel in dat andere topic.
Gooi maar dicht mods
Pagina: 1