Kan ik als ik eggdrop op mijn eigen server zet, een eggdropbot in een chatroom van chatcity.hetnet.nl douwen, en zo dus ervoor zorgen dat ik altijd op ben in dat channel?
Ja.
Maar dan is de Eggdrop altijd op, niet jij.
Je kunt het wel zo fixen, dat de eggdrop je op geeft als jij het channel joined.
Maar dan is de Eggdrop altijd op, niet jij.
Je kunt het wel zo fixen, dat de eggdrop je op geeft als jij het channel joined.
Jah maar, ik bedoel, hebben ze niet zo door dat dat een bot is, en dat ie dan gekicked wordt?
Verwijderd
[M'n opmerking geld alleen als chatcity een IRC netwerk is]
De enige manier omdat te kunnen zien is door een CTCP version/client reply, als je die verandert naar iets als ander dan Eggdrop moet dat geen probleemn zijn!
En even over die bnc-ers terug die komen. Ja je kan sommige irc bnc-ers kan je ook als "gebruiken", maar enige wat je dan doet is je logt af van de bnc-er maar de bnc-er blijft gewoon op het kanaal. Wanneer je weer online komt koppel je weer aan de bnc, en hop daar ben je weer.
De enige manier omdat te kunnen zien is door een CTCP version/client reply, als je die verandert naar iets als ander dan Eggdrop moet dat geen probleemn zijn!
En even over die bnc-ers terug die komen. Ja je kan sommige irc bnc-ers kan je ook als "gebruiken", maar enige wat je dan doet is je logt af van de bnc-er maar de bnc-er blijft gewoon op het kanaal. Wanneer je weer online komt koppel je weer aan de bnc, en hop daar ben je weer.
Ik had ook een tijdje een eggdrop draaien op chatcity
maar je kan toch je kamer registreren en dan met access kloten?
maar je kan toch je kamer registreren en dan met access kloten?
PSN: Houtvlot
Pagina: 1