1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Volgens de historici is dit al eens eerder gebeurd. De wereld kan wel tegen een stootje hoor.Dus dat ook het einde van de wereld eraan komt en iedereen het weet.
Een overgrote deel van het leven op de aarde waarschijnlijk niet. Het zal wel leiden tot een enorme "boost" voor de evolutie. Alleen de allersterkste soorten zullen overleven.
Dus jij wilt graag dood? Waar woon je?
Geintje, ik snap et nut van deze topic niet zo.... Wat Superbeagle zegt is wel waar, alleen de allersterksten zullen overleven. wij dus niet want wij zijn de meest dominante soort van deze planeet. Kijk maar naar de dino's, die waren ook de dominantste soort en nu zijn ze (bijna) allemaal de pijp uit.
Geintje, ik snap et nut van deze topic niet zo.... Wat Superbeagle zegt is wel waar, alleen de allersterksten zullen overleven. wij dus niet want wij zijn de meest dominante soort van deze planeet. Kijk maar naar de dino's, die waren ook de dominantste soort en nu zijn ze (bijna) allemaal de pijp uit.
I'll catch you on the flip side....
De vraag was: wat gaat men doen als het einde een feit is...
twee mogelijkheden:
a.) algehele paniek (zeer waarschijnlijk)
b.) algehele rust (zeer onwaarschijnlijk
c.) iedereen doet waar hij zin in heeft
ga terug naar a.)
twee mogelijkheden:
a.) algehele paniek (zeer waarschijnlijk)
b.) algehele rust (zeer onwaarschijnlijk
c.) iedereen doet waar hij zin in heeft
ga terug naar a.)
Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
Verwijderd
Ik denk eerder C. Uhmm...heb ik nu een prijs gewonnen? 
Mocht het einde nabij zijn; "shit happens"

Mocht het einde nabij zijn; "shit happens"
Hee Cyber-D: Eindelijk iemand die er ook zo over denkt
Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
Je gaat gewoon met z'n allen als een dolle liggen neuken. Niet zo moeilijk. AIDS of geen AIDS, dood ga je toch binnen zeer korte tijd.
Ik heb een boek met dat onderwerp gelezen: De hamer van Lucifer van Larry Niven en Jerry Pournelle (exemplaar wat ik heb is van voor 1980).
Amazon.com: http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/0449208133/qid=967799719/sr=1-33/104-5753224-1175916?search-path-string=/ix%3Dbooks%26rank%3D%252Bamz
The gigantic comet had slammed into Earth, forging earthquakes a thousand times too powerful to measure on the Richter scale, tidal waves thousands of feet high. Cities were turned into oceans; oceans turned into steam. It was the beginning of a new Ice Age and the end of civilization. But for the terrified men and women chance had saved, it was also the dawn of a new struggle for survival--a struggle more dangerous and challenging than any they had ever known.... "Massively entertaining." CLEVELAND PLAIN-DEALER
Yeah, I know what you're thinking. "Another 'comet or asteroid threatens to hit the Earth story". True, but this one's different: it actually hits. And once it does, the suspense starts. Lucifer's Hammer is one good yarn, not only because of the suspense, but because of the believable characters and situations. True, it is science fiction (sort of), but the science (which there is actually little of, and not all of it flawless) takes an extreme backseat to the story itself. You don't have to be an SF fan to like Lucifer's Hammer. There are a lot of stories (not to mention movies) that have this same premise, but none are as good.
After watching Deep Impact and Armageddon I was throughly disappointed with how Hollywood portrayed what would happen if doomsday was approaching. I recently read "Lucifer's Hammer" and I will have to say that this is one of the best books i've read in years. The characters are believable and you get the impression that you are actually there with them. The novel rivals Stephen King's "The Stand" and the "Left Behind" series of books that portray the end of the world. I highly recommend this novel.
Te bestellen (in het Engels) bij proxis.nl of amazon.com.
Boek begint met ondekking van een komeet die met veel interessse gevolgd wordt, vooral als blijkt dat die wel heel dicht bij de aarde zal komen....
Het boek heeft mij een flinke angst voor 'deep impact' gegeven....
(de eerste keer las ik het ook nog toen ik vrij jong was).
Amazon.com: http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/0449208133/qid=967799719/sr=1-33/104-5753224-1175916?search-path-string=/ix%3Dbooks%26rank%3D%252Bamz
The gigantic comet had slammed into Earth, forging earthquakes a thousand times too powerful to measure on the Richter scale, tidal waves thousands of feet high. Cities were turned into oceans; oceans turned into steam. It was the beginning of a new Ice Age and the end of civilization. But for the terrified men and women chance had saved, it was also the dawn of a new struggle for survival--a struggle more dangerous and challenging than any they had ever known.... "Massively entertaining." CLEVELAND PLAIN-DEALER
Yeah, I know what you're thinking. "Another 'comet or asteroid threatens to hit the Earth story". True, but this one's different: it actually hits. And once it does, the suspense starts. Lucifer's Hammer is one good yarn, not only because of the suspense, but because of the believable characters and situations. True, it is science fiction (sort of), but the science (which there is actually little of, and not all of it flawless) takes an extreme backseat to the story itself. You don't have to be an SF fan to like Lucifer's Hammer. There are a lot of stories (not to mention movies) that have this same premise, but none are as good.
After watching Deep Impact and Armageddon I was throughly disappointed with how Hollywood portrayed what would happen if doomsday was approaching. I recently read "Lucifer's Hammer" and I will have to say that this is one of the best books i've read in years. The characters are believable and you get the impression that you are actually there with them. The novel rivals Stephen King's "The Stand" and the "Left Behind" series of books that portray the end of the world. I highly recommend this novel.
Te bestellen (in het Engels) bij proxis.nl of amazon.com.
Boek begint met ondekking van een komeet die met veel interessse gevolgd wordt, vooral als blijkt dat die wel heel dicht bij de aarde zal komen....
Het boek heeft mij een flinke angst voor 'deep impact' gegeven....
(de eerste keer las ik het ook nog toen ik vrij jong was).
Als nu eraan denk hoe ik zou reageren als er een deep impact wordt voorspeld zou ik zeggen ik ga dingen doen die ik nooit zou doen: Skydiving, paragliding, parasailing, bungeejumpen, alle achtbanen bereden net nadat je gegeten heb, alle soorten drugs uitproberen en als ik dat overleef probeer ik de nederlandse bank te overvallen

Dat denk ik nu, maar meer kans dat ik dood en doodsbang ben

Dat denk ik nu, maar meer kans dat ik dood en doodsbang ben
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Ik zou vertrekken naar de Alpen (of bergen in de omgeving, in ieder geval niet op laagland) en dan maar hopen dat dat ding niet in de buurt van Europa naar beneden komt. En zou wel benieuwd zijn naar de gevolgen.
Nederland maakt geen kans tegen de vloedgolven.
Nederland maakt geen kans tegen de vloedgolven.
Verwijderd
En dan heb je je lekker uitgeleefd, blijkt het dat de komeet de aarde toch net zal missen. Dan ben je zwaar de l*l. Probeer dan alles weer op orde te brengen ...
Verwijderd
Het probleem met komeet inslagen is dat ze moeilijk te voorspellen zijn. Het kan zijn dat we het een jaar van tevoren zien aankomen, maar het kan ook zijn dat het maar een paar dagen of minder is.
Een paar jaar geleden heeft een of andere mega komeet op ons 6 uur na gemist, en scientists kwamen daar pas weken later achter. Had deze komeet ons geraakt dan was het einde world as we know it, maar we hadden het nooit zien aankomen. Ze hebben uitgerekend dat zule kometen ons om de 30 miljoen jaar raken, en aangezien de laatste 60 miljoen jaar geleden was zijn we dus zwaar over tijd. Hou je stoel dus maar vast want het kan elk moment, zonder waarschuwing gebeuren.
Een paar jaar geleden heeft een of andere mega komeet op ons 6 uur na gemist, en scientists kwamen daar pas weken later achter. Had deze komeet ons geraakt dan was het einde world as we know it, maar we hadden het nooit zien aankomen. Ze hebben uitgerekend dat zule kometen ons om de 30 miljoen jaar raken, en aangezien de laatste 60 miljoen jaar geleden was zijn we dus zwaar over tijd. Hou je stoel dus maar vast want het kan elk moment, zonder waarschuwing gebeuren.
Verwijderd
Hmm... als je ziet wat voor gassen we de wereld nu insturen. Hoe we de natuur verneuken. Als dat niet minder word zitten we over 100 jaar wel dicht bij de grens dat het bijna onmogelijk is voor mensen om nog op de aardbol te leven.
Ik denk eerder dat de mens zichzelf kapot maakt dan dat dat door een meteroriet gaat gebeuren.
En mocht de wereld vergaan, scheelt me dat weer 75 jaar van complicaties.
Ik denk eerder dat de mens zichzelf kapot maakt dan dat dat door een meteroriet gaat gebeuren.
En mocht de wereld vergaan, scheelt me dat weer 75 jaar van complicaties.
Pagina: 1