AMD Thunderbird 1200@1370Mhz/Msi K7T Turbo/512 Mb Sdram/GeForce2 Ultra 64Mb DDR/40Gig 7200
[topic=400770/1/25]
AMD Thunderbird 1200@1370Mhz/Msi K7T Turbo/512 Mb Sdram/GeForce2 Ultra 64Mb DDR/40Gig 7200
Gewoon terug stuuren, je heb 2 jaar garantie op dat ding, en ze zijn niet moeilijk om een nieuwe te sturen...
Verwijderd
Ik heb vanmiddag juist weer tegen iemand gezegd dat hij moest stoppen als zijn dremel warm werd...
Als het binnen een jaar is moet ie em omruilen, en niet zo zeiken. Garantie is garantie.. anders bel je de consumentenbond maar dat ze inferieure rommel verkopen.. of dat zeg je ze dat je dat doetOp dinsdag 19 februari 2002 19:56 schreef GTTC het volgende:
ben vanmiddag ermee terug geweest, rsultaat: kosten 20 gulden voor heen te sturen, 20 gulden voor terug, vanwege de doos en dan nog es eventuele reparatiekosten volgens die dude zou eht dan mischien 80 gulden worden, terwijl het ding 60 gulden kostte
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
1 :

2 :

3 :

Eerst vroeg je of je langer mocht doorgaan met dremelen waneer arme machine warm werd, toen ging het all fout, en vervolgens ga je hem open slopen omdat ze hier om foto's vroegen, dan zeg je "maar jullie vroegen om foto's" Denk maar na wat je fout gedaan heb

Sorry man
niets meer aan te doen dan een nieuwe halen denk ik...Suc6 ermee!
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
lijkt me ook nogal logische maar goed lopen een hoor sukkels op tweakers rond die nergens geen reet verstand van hebben maar interesant willen doenOp dinsdag 19 februari 2002 20:05 schreef daNpy het volgende:
Fijne lui, die medetweakers...
Ik heb vanmiddag juist weer tegen iemand gezegd dat hij moest stoppen als zijn dremel warm werd...
Toch best wel lomp dat dat ding gewoon helemaal begint te smelte, zou toch eigenlijk niet moeten kunnen vind ik.
Verwijderd
Mijn advies is dan ook:
Koop geen dremel kloon!
Niet om zout in de wonden te wrijven ofzo...maar:
Ik heb gister staan twijfelen tussen de Ferm (de uitgebreide set met alles d'r op en d'r aan voor 54 euro) en de Dremel Multipro (koffertje, dremel en wat tools) voor bijna het dubbele. M'n ervaring dat goedkope dingen over het algemeen sneller stuk gaan (ik wil dat ding flink gebruiken), de topics die hier over lopen (over dremelkloons zijn de meeste mensen tevredren..over Dremel zijn ALLE mensen tevreden)en het feit dat die ferm er in het echt toch een stuk slechter uitziet dan op de plaatjes hebben ervoor gezorgd dat ik nog 1 keer slikte, m'n pinpas trok en met de Dremel Multipro naar huis ging. En dat heeft m'n case geweten
I reject your reality, and substitute my own.
ik ga een echte dremel kopen......
Verwijderd
Maar je moet hem gewoon opsturen. Krijg je wel een nieuwe neem ik aan. (als je er nog garantie op hebt natuurlijk)
Dat ding ging steeds langzamer draaien....en ineens was het stil.
Hij had eigenlijk gewoon een Hilty moeten pakken, maar ja hij was eigenwijs.
[ontopic]
Voor die paar tientjes meer koop je bij de kijkshop een echte dremel.
Ik heb er ongeveer Fl. 100,- voor betaald.
Standaard setje zonder extra tools.
En die bewijst zijn dienst prima.
[/ontopic]
Snoep verstandig, lik m'n reet! :P