Jonges weer een probleemje.Als ik een 1 urtje aan het gamen ben loop mijn pc vast en gaat ie gewoon rebooten is er een manier om dit weg te halen ofzo ?Iets in de bios veranderen ofzo mijn cpu temp is 40 graden .iK HEB EEN P4B266 MAINBORD EN EEN P4 NORTHWOOD 2.2 GIG,512 ddr EN EEN GEFORCE 3 64 MB
Verwijderd
als je terug in windows komt geeft ie dan iets aan van is hersteld van ernstige fout??
ps. welke windows hebbie???
k had t nl ook en t lag aan mun detontators was met win xp en t was na een reinstall opgelost
ps. welke windows hebbie???
k had t nl ook en t lag aan mun detontators was met win xp en t was na een reinstall opgelost
iK GEBRUIK WINDOWS XP MAAR HIJ DOET HET ION ELKE WINDOWS.hIJ VALT HET MEESTE UIT BIJ UNREAL TOURNAMENT VET VAAG IS DAT.WORD HET IN MIJN PC TE HEET OFZO.iK HEB NET EEN COOLERMASTERTJE GEHAALD EN HEB ER PASTA OPGESMERD GA HEM VANAVOND ER IN HANGEN KIJKEN OFDAT HELPT ELKE INFORMATIE ERBIJ IS HANDI
Verwijderd
ow....neej 40 graden lijkt me nie egt te heet.....maar wat segt ie dan in die foutmelding??
ik denk dat ie te warm word !
Meneer 1000 has spoken......
[zeik]
schreeuwerd
[/zeik]
wat voor voeding heb je (vermogen) en heb je er pasgeleden iets bijgezet dat veel stroom vreet?
schreeuwerd
[/zeik]
wat voor voeding heb je (vermogen) en heb je er pasgeleden iets bijgezet dat veel stroom vreet?
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Pagina: 1