Vraag voor gebruikers van k7tt tempprog op TigerMP

Pagina: 1
Acties:

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik draai nu k7tt op mijn dual MP 1200 op een tiger MP, maar niet met de auto-shutdown feature aan. Het systeem is redelijk cool en erg stabiel, maar ik zou me toch veiliger voelen als ik wist dat mocht het foutgaan, zij er ook zelf mee op houd. Af en toe staat ze erg lang te renderen, en laat ik mijn "schatje" :) alleen.

Nu was mijn vraag of mensen met een tiger MP die dit progje draaien wel eens problemen hebben, dat bijv een foute reading doorgegeven wordt, en dat hij de pc uitgooit zonder dat dat nodig was. Of kan ik zonder problemen de auto shutdown feature aanzetten?

specs

• maratropa
  • Niet online
van abbadon heb ik wel eens gehoord dat ie het wel eens geprobeerd heeft, en dat het keurig werkt, de shutdown feature van k7tt, maar hij had hem niet aanstaan normaal.

specs

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:07
Hij geeft wel eens een foute reading door; exact twee maal de cpu temp is me opgevallen. Ik heb de autoshutdown dan ook uit gezet omdat m'n bak zo onder m'n handen zich uitschakelde (alles werd overigens wel netjes en flitsend snel afgesloten :) ) Na een paar tellen geeft 'ie weer de normale waarde, maar da's dus net te laat als je 'm op autoshutdown hebt staan.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• maratropa
  • Niet online
nog andere users die het gebruiken?

Zo niet, get it, het is heel handig.

specs