A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
even een geoorloofde kick dan maar.
Ik heb hem inmiddels gevonden in Nederland bij Eldata.com maar voor maar liefst 221 Euro's!!
Ik heb vorig jaar voor het hele apparaat 375 gulden betaald, nieuw in doos, legaal!
Niemand suggesties/zo'n ding liggen/een Ipaq voor weinig
??
Ik heb hem inmiddels gevonden in Nederland bij Eldata.com maar voor maar liefst 221 Euro's!!
Ik heb vorig jaar voor het hele apparaat 375 gulden betaald, nieuw in doos, legaal!
Niemand suggesties/zo'n ding liggen/een Ipaq voor weinig
Heb net mijn HP620LX omgebouwt van 2.0 naar 2.11.
Je krijgt een veeeel betere resolutie op je scherm.
Veel meer mogelijkheden bij bv. Word en Excel.
Een paar specifieke HP applicaties die het werken nog gemakkelijker maken. Ook kun je de scherminstellingen zo veranderen dat hij ook buiten als er veel zon is te lezen is.
Een paar specifieke HP applicaties die het werken nog gemakkelijker maken. Ook kun je de scherminstellingen zo veranderen dat hij ook buiten als er veel zon is te lezen is.
There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes
Ok, zoiets had ik ook gehoord ja, maar waar heb je je uitbreiding vandaan? Ik heb er dus geen 221 Euro voor over.Op woensdag 20 februari 2002 18:28 schreef JEV het volgende:
Heb net mijn HP620LX omgebouwt van 2.0 naar 2.11.
Ik zal zaterdag op de beurs eens snuffelen.
Valt dat niet op www.hp.com te downloaden?
Nee, het is nl. een hardware update en geen software.Op donderdag 21 februari 2002 17:22 schreef sebastius het volgende:
Valt dat niet op www.hp.com te downloaden?
There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes
Uit Amerika. Op ebay.Op donderdag 21 februari 2002 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, zoiets had ik ook gehoord ja, maar waar heb je je uitbreiding vandaan? Ik heb er dus geen 221 Euro voor over.
hmmmm dat ik daar nog niet op ben gekomen. zal eens kijken.Op donderdag 21 februari 2002 19:57 schreef JEV het volgende:
[..]
Uit Amerika. Op ebay.
Dank!
Pagina: 1