hier zijn meerdere topics over geweest, ik weet het. maar dit idee was nooit besproken: kan je niet gewoon zo'n laptop scherm, of tft monitor op een 2e vga kaart aansluiten? een pci dinkie ofzo?
Voor het aansluiten van een laptop scherm: gebruik de search en je zult vinden dat dat niet gaat.
Een tft op een tweede vga in een PCI slot kan wel. Gebruik de search en selecteer het VB forum! Massa mogelijkheden.
Een tft op een tweede vga in een PCI slot kan wel. Gebruik de search en selecteer het VB forum! Massa mogelijkheden.
Verwijderd
tuurlijk wel als je dual screen bedoelt gewoon 2identieke pci kaartje(of 2 pci) ik zelf 2 identike en werkt gewoon.
en dan kun je gewoon instellen als hori-span veri-span of klone
en dan kun je gewoon instellen als hori-span veri-span of klone
JE kunt en 2e vga kaart in je pc proppen, en daarop vervolgens een andere onitor op aansluiten, maar soms wil dat nog wel eens problemen opleveren.
een tft uit een laptop word een klein probleempje met aansluiten, en je eb iets meer nodig dat aleen het schermpje (gebruik de search)
hier heb ik ook een 2e pci kaartje in een oud pctje gepropt, en hij doet het goed
een tft uit een laptop word een klein probleempje met aansluiten, en je eb iets meer nodig dat aleen het schermpje (gebruik de search)
hier heb ik ook een 2e pci kaartje in een oud pctje gepropt, en hij doet het goed
Met 1 AGP kaart en 1 PCI kaart (die totaal verschillend mogen zijn, ik heb een Ati Rage Pro Turbo 8MB AGP en een S3 ViRGE 2 MB PCI) kun je wel een dual monitor setup maken, en dat 2de scherm mag een lcd scherm zijn als je dat wilt. Maar die kleine lcdtjes, dat zijn toch die dingen die je op de paralelle poort aansluit ofzo?
Daar weet ik ook niet veel van...
Daar weet ik ook niet veel van...
Verstuurd vanaf mijn Computer®
hmm, het komt er dus op neer dat een laptop scherm oid niet kan... maar als ik nou een kant en klare tft koop (of een oude 15" crt dan kan ik er dus 1 op mijn AGP GF2GTS aansluiten, en 1 op een brakke pci kaart? en wat kan je dan allemaal weergeven op die 2e? clone heb ik dus nix aan, en verticaal of horizontaal evenmin
Wat wou je dan op je 2de scherm draaien? Ik kan programma's naar m'n 2de scherm schuiven, ik schuif ze "over de rand" van het eerste scherm (ja je mag zelf kiezen over welke rand), en dan komen ze op het 2de scherm. Sommige spellen kunnen ook gebruik maken van het 2de scherm (midtown madness kan op het 2de beeldscherm draaien...wat je daar aan hebt weet ik niet maar het kan dusOp dinsdag 19 februari 2002 15:53 schreef CU2morO het volgende:
hmm, het komt er dus op neer dat een laptop scherm oid niet kan... maar als ik nou een kant en klare tft koop (of een oude 15" crt dan kan ik er dus 1 op mijn AGP GF2GTS aansluiten, en 1 op een brakke pci kaart? en wat kan je dan allemaal weergeven op die 2e? clone heb ik dus nix aan, en verticaal of horizontaal evenmin
Je kunt wel proberen (heb je krachtige cpu voor nodig) een DivX op je 2de scherm te draaien terwijl je internet op je eerste scherm (kun je iemand anders film laten kijken terwijl jij internet
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Allemaal met de Search uit te zoeken.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()