Roze beeld

Pagina: 1
Acties:

• nl1klb
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-03-2025

nl1klb

May the Moo be with You

Topicstarter
Heej daar!
Zit met een probleem!
Alles werkt goed.. zo ook mijn GF2MX.. ook mijn monitor... maar ik heb na een tijdje gamen gewoon lekker ROZE beeld... gewoon een GAY-PC dus... WTF is er aan de hand? heb al van alles geprobeerd en ben er achter gekomen dat het groene kanaal totaal niet bij de monitor komt.. ligt dit aan de monitor of wat? geen zin een nieuwe te kopen en er dan achter te komen dat ik dit dus niet had hoeven te doen. :)
heb al een nieuwe kabel gekocht maar dat was het probleem ook niet. De pinnetjes zitten volgens mijn ook goed in de grafische kaart en in de kabel en zow dusse... wie weet hier wat meer van of heeft het zelfde probleem (gehad)???
Grtz NL1KLB

Stats!
Disce Ut Semper Victurus, Vive Ut Cras Moriturus

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
ff degausen? :?

Verwijderd

Misschien is de kabel van de monitor gebroken van binnen!?

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Heeft een maat van mij ook gehad :P
Af en toe ff een flinke tik en dan was ie weer Gay-af :P

Of een dik boek op de achterkant leggen. Dat wou ook wel es helpen :)

• nl1klb

nl1klb

May the Moo be with You

Topicstarter
Degauss is dus niet de oplossing... allang geprobeerd...en die kabel.. sjah.. wat ik ook loop te rossen aan dat ding.. het beeld blijft hetzelfde als ie es een keer niet roze is.. hij is nml niet altijd roze....
Grtz NL1KLB

Stats!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:18
Misschien is je connector een beetje rot..

Oh, en probeer eens niet al te subtiel een klap boven op je monitor te geven.. Als er ergens een los contact in de monitor zit, dan zou de monitor weer van kleur kunnen verspringen..

Maar even een vraag: Komt die omschakeling van kleur in 1 keer, of gaat het langzaam?!

• Swinnus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik heb hetzelfde probleem met mijn oude monitor. Hoe oud is je monitor? Waarschijnlijk istie gewoon op. Tijd voor een nieuwe! Pas wel op als je zelf van plan bent om te kijken wat er aan de hand is. HIGH VOLTAGE INSIDE!!! (Ook nadat je de monitor al een tijd uit het stopcontact hebt gehaald!). Zou ik zelf niet aan beginnen. Als je denkt dat ie het nog waard is om gemaakt te worden, moet je gewoon naar je lokale t.v. boer gaan voor reparatie.

• DeMoN
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Kijk ff naar de connector van je monitor. Misschien mist ie een pinnetje,.. heeft de servermonitor op me werk ook. Die is nou ook meteen GAY :P

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• nl1klb

nl1klb

May the Moo be with You

Topicstarter
Connector lijkt me niet verrot..
beeldscherm gaat als ie net aanstaat gewoon werken..
na 30 min of zow begint ie te stotteren en zie je roze lijnen en zow..
1 lijn volgt de muis meestal...
na een tijdje begint de boel te flikkeren (echt een gay-pc dus) en gaat ie na een tijdje flikkeren over op roze :)
heheh
zit met een niet zow oude LG Flatron 795FT en ik hoop dus ff niet dattie verrot is!
Grtz NL1KLB

Stats!

• DeMoN
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Op dinsdag 19 februari 2002 17:04 schreef nl1klb het volgende:
Connector lijkt me niet verrot..
beeldscherm gaat als ie net aanstaat gewoon werken..
na 30 min of zow begint ie te stotteren en zie je roze lijnen en zow..
1 lijn volgt de muis meestal...
na een tijdje begint de boel te flikkeren (echt een gay-pc dus) en gaat ie na een tijdje flikkeren over op roze :)
heheh
zit met een niet zow oude LG Flatron 795FT en ik hoop dus ff niet dattie verrot is!
Grtz NL1KLB
Misschien dat het dan wel je videokaart kan zijn. Wat gebeurt er als je boot met een PCI kaartje ofzo....
Dit denk ik omdat die streep soms je muis volgt.

Enneh,... ohja lees dit is: [topic=309815/1/25] :o

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• nl1klb

nl1klb

May the Moo be with You

Topicstarter
</GRTZMODE NL1KLB>
Geregeld :)
Enne.. verder nog nix kunnen testen...
heb geen spare parts... :(

Stats!