[eccp] en dialups

Pagina: 1
Acties:

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-06 07:05
Ik zit met een heleboel pc's waar ik eccp op kan zetten maar daarna kan ik er niet meer bij, als ik permanent connection aanvink, zal het programma dan telkens een poging doen om verbinding te maken, of zal het pas sturen als er een connectie tot stand is gebracht?

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
ik heb gemerkt dat bij permanent connection aan, en je dus GEEN connectie hebt, de client heel erg traag werd... maar dat was vroeger ik weet niet hoe dat met de huidige client zit..

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
Volgens mij probeert de client het continu, zodra er 1 of meer points zijn.
Maar daar lagged het systeem niet van, zoals dat bij de dnetc client wel gebeurd.

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Dan verander je de interval toch?

• MeneerKrab
  • Laatst online: 29-06 07:05
wat ik dus wil is dat de client pas de dp's send zodra er dus een verbinding tot stand is gekomen

• ColdFusion
  • Laatst online: 23-07 22:05
Op dinsdag 19 februari 2002 15:50 schreef PowerCow het volgende:
wat ik dus wil is dat de client pas de dp's send zodra er dus een verbinding tot stand is gekomen
Helaas zit die optie er niet in..
Je kunt wel, zoals al eerder gezegd, de send interval veranderen. Zodat de client niet iedere 5 sec probeert te sturen waardoor die nauwelijks meer aan rekenen toekomt. Zet de interval bv op 1 uur.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Ja, dat zou een mooie feature request zijn naar Chris toe. Automatisch flushen wanneer er een dialup gedetect wordt.

Nu moet ik 1x in de zoveel tijd naar mijn ouders om die PC daar te flushen. Ganz onhandig :P

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Pagina: 1