Ben op zoek naar 2 dingen

Pagina: 1
Acties:

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-03 11:45

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Topicstarter
Een gratis (dus GEEN trial) HTML editor voor simpele text-tabel en foto invoeging (beetje Dreamweaver style editing)

En een gratis FTP programma om sipmele html bestanden over te zetten.

Heb op download.com gezocht, maar de meeste zijn trials en zijn ook niet meteen te downloaden (meeste gaan via zo'n microsoft manier waarbij je eerst voor 100k zo'n download en via dat ding pas de werkelijke prog kan downen.)

Please help ?thanks

• Blaise
  • Niet online
LeechFTP is gratis & goed.

Verwijderd

De 1e weet ik zo snel niet, maar de 2e wel: Leech FTP

Blaise, door mijn urlletje was je eerder ;( ;) :P

Verwijderd

html: kladblok
ftp: ws_ftp

kladblok heb je al, en werkt perfect voor kale html
ws_ftp lite is voor educatieve doeleinden gratis te grebruiken

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-07 15:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

www.download.com
cuteftp downen en dan cuteHTML d'rbij installeren

¯\_(ツ)_/¯

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Op dinsdag 19 februari 2002 15:31 schreef MREn het volgende:
html: kladblok

kladblok heb je al, en werkt perfect voor kale html
ws_ftp lite is voor educatieve doeleinden gratis te grebruiken
precies wat ik wilde zeggen, dus ik zeg maar nix meer :)

Verwijderd

Voor html zou ik notepad gebruiken, en voor ftp smartftp, allebij gratis bij of voor windows.

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Op dinsdag 19 februari 2002 15:32 schreef beschuitfluiter het volgende:
www.download.com
cuteftp downen en dan cuteHTML d'rbij installeren
cuteFTP is toch ook trial en dat wil hij niet...

• DarkTide
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
HTML: Textpad of HomeSite

FTP: CuteFTP is easy. WSFTP (LC) is ook goed.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:56

Pelle

🚴‍♂️

Op dinsdag 19 februari 2002 15:34 schreef BlackTide het volgende:
HomeSite
* Pelle *
Op dinsdag 19 februari 2002 15:30 schreef ZOMERZON het volgende:
Een gratis (dus GEEN trial) HTML editor

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

FTP:
start->run->ftp
open ftp.myhost.com
myusername
mypassword
lcd c:\mydocu~1\mywebsite\
mput *.*
quit

:)

Intentionally left blank

Verwijderd

notepad zuigt als HTML editor. Ik gebruik het hooguit even snel als ik precies weet wat er moet veranderen.

De reden waarom in het niks vind, is dat notepad geen syntax highlighting ondersteund, en dat is bij het schrijven een grote hulp, omdat je heel snel kunt zien of je een foutje hebt gemaakt.

Ik weet geen goede gratis editor, daar ik er geen gebruik. Ik heb er wel eens een paar geprobeerd, maar dat beviel niet, en dus ben ik ook de namen van die editors vergeten.

Maar ik zou iig geen drag&drop functies gebruiken, daar leer je volgens mij helemaal niets van.

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 10:13

DeFeCt

je wéét toch

Op dinsdag 19 februari 2002 16:11 schreef Hangloozz het volgende:

en om te ftp'en de al eerder genoemde ws-ftp.
Nee LeechFTP... :)

Er is trouwens een freeware HTML editor dat een directe kloon van homesite lijkt, helaas ben ik de naam en dus url kwijt... oh ja! en een heldere topic titel!

Flickr

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

Op dinsdag 19 februari 2002 16:11 schreef Hangloozz het volgende:

en om te ftp'en de al eerder genoemde ws-ftp.
Daarop reageerde DeFeCt op dinsdag 19 februari 2002 16:24 met het volgende:

Nee LeechFTP... :)
zeg, je kunt toch wel lezen huh? ;)
Op dinsdag 19 februari 2002 15:31 schreef MREn het volgende:
Op dinsdag 19 februari 2002 15:34 schreef BlackTide het volgende:
FTP: CuteFTP is easy. WSFTP (LC) is ook goed.
toch echt 2x ws_ftp :P

maar iets zegt me dat je dat niet bedoelde...

www.jurgroessen.nl

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 23:01
html-editor: Editplus
Die rulled bgi-time. Wel een trial versie van 30 dagen, maar na dertig dagen blijft ie gewoon werken

ftp: SmartFTP
Niet heel uitgebreid, maar kan alles wat je nodig hebt goed en snel.

• Twilight Burn
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 11:49
Vroeger gebruikte ik Arachnophilia (tegenwoordig UltraEdit) misschien dat dat wat is?

• ZOMERZON

ZOMERZON

Topicstarter
Ja kijk... notepad en wordpad voor het HTML is wel leuk voor mij (ben al bekend met html en gebruik van dreamweaver heeft ook wel inzicht gegeven over html codes)

Maar wat als je een leek bent op het gebied van html.

Is Frontpage een programma dat standaard ingebakken zit bij zo'n microsoft cd ?

Het zijn maar hele simpele dingen die veranderd moeten kunnen worden in html.
Bijv. plaatje toevoegen en text wijzigen....that's it..
en dit visueel zo makkelijk mogelijk

ik zal het anders formuleren... wil zo'n WYSIWIG gebeuren, dus meteen kunnen zien wat je doet.

Thanks nog voor die leechftp ;) die's cool !

• ZOMERZON

ZOMERZON

Topicstarter
Naja, never mind....heb al supergoeie editor gevonden :)

www.siteobjects.com

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:55
1st page 2000 is relaxt proggie, mot je een keer proberen, en als je Frontpage neemt is de editor niet meer gratis :). En wat betreft uploaden van bestanden, ken ook gewoon via browser. typt het FTP adressie in en sleept de rotzooi er naar toe.

• ZOMERZON

ZOMERZON

Topicstarter
heb 1st page al een keer geprobeert ja..

vind het nix...
het is niet zo leuk als je een leek bent

zoek namelijk meer een WYSIWIG editor

Verwijderd

notepad is gewoon lekker makkelijk en zit standaard in windows. Als je vanjezelf goed kan html-en is dit gewoon een must-have! :)

met wsftp kun je goed ftp-en, alleen ik weet niet of het gratis is.

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Op dinsdag 19 februari 2002 20:23 schreef Los het volgende:
notepad is gewoon lekker makkelijk en zit standaard in windows. Als je vanjezelf goed kan html-en is dit gewoon een must-have! :)

met wsftp kun je goed ftp-en, alleen ik weet niet of het gratis is.
Notepad heeft geen syntax highlighting...

|{ brrr }] |

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 22:23 schreef Yellow het volgende:

[..]

Notepad heeft geen syntax highlighting...
klopt, en geen nummering...2 dingen die je niet nodig hebt als je je html kent :)

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Op dinsdag 19 februari 2002 22:29 schreef Los het volgende:
[..]
...2 dingen die je niet nodig hebt als je je html kent :)
Lul niet zo dom!

Ik heb ook geen strepen op de weg nodig maar het is wel makkelijk om te kijken waar mijn tegenligger ongeveer rijdt..
Op dinsdag 19 februari 2002 16:31 schreef Hangloozz het volgende:
maar iets zegt me dat je dat niet bedoelde...
Joh! :)

Flickr

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Op dinsdag 19 februari 2002 22:33 schreef DeFeCt het volgende:
Ik heb ook geen strepen op de weg nodig maar het is wel makkelijk om te kijken waar mijn tegenligger ongeveer rijdt..
prachtige opmerking

* Yellow|A kan niks meer toevoegen... :)

|{ brrr }] |

• Killemov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 10:38

Killemov

Ik zoek nog een mooi icooi =)

UltraEdit is een hele goeie. Ik gebruik zelf de HTML-kit. Dit is dus een text-editor met gruwelijk veel opties waarvan nogal wat echt bruikbare. Moet je maar eens vanuit je Windows Explorer een paar plaatjes draggen&droppen.

http://www.chami.com/html-kit/

Hey ... maar dan heb je ook wat!

Verwijderd

zoals iemand anders al opmerkte: EditPlus heerst gewoon voor HTML, er zit ook een standaard FTP client in waardoor je in 2 klikjes je file kan uploaden..

www.editplus.com

het is dus een trial maar na 30 dagen blijft ie het gewoon doen, je moet alleen ff op OK klikken bij het opstarten

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 22:33 schreef DeFeCt het volgende:

[..]

Lul niet zo dom!

[..]

Joh! :)
heb jij ook een rolator nodig bij het lopen dan? of heeft je moeder je nooit losgelaten nadat je je eerste stapjes heb gedaan? :+

• Hangloozz

Hangloozz

{ @$%&# }

Op dinsdag 19 februari 2002 23:06 schreef Los het volgende:

[..]

heb jij ook een rolator nodig bij het lopen dan? of heeft je moeder je nooit losgelaten nadat je je eerste stapjes heb gedaan? :+
okee, IE komt met de melding dat er een scriptfout optreedt op regel 1024 van het document waar jij net 8 uur lang je kroot op uitgedouwd hebt in Notepad. (nog even afgezien van het feit dat iemand met syntax-highlighting het in de helft van de tijd zou doen maar ala).
Tel je dan netjes die 1024 regels?
of kun je jezelf wel zo'n crack noemen dat er simpelweg geen fouten in je scripting voorkomen? ;)

Oh, en dan zwijg ik nog maar over het verweven van HTML,javascript en PHP in 1 pagina.
God, wat een heerlijkheid die highlighting :7

www.jurgroessen.nl

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 23:44 schreef Hangloozz het volgende:

okee, IE komt met de melding dat er een scriptfout optreedt op regel 1024 van het document waar jij net 8 uur lang je kroot op uitgedouwd hebt in Notepad. (nog even afgezien van het feit dat iemand met syntax-highlighting het in de helft van de tijd zou doen maar ala).
of kun je jezelf wel zo'n crack noemen dat er simpelweg geen fouten in je scripting voorkomen? ;)

Oh, en dan zwijg ik nog maar over het verweven van HTML,javascript en PHP in 1 pagina.
Amen, and praise the lord.

Dat is dus precies wat ik bedoel. Maar goed, notepad gebruik ik hooguit als ik even snel één dingetje wil veranderen. Verder heb je er gewoon helemaal niks aan.

Ook heeft notepad geen auto-indent enzo :)

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 23:44 schreef Hangloozz het volgende:

[..]

zeker weten, mensen die beweren alles met notepad te doen hebben gewoon een groot ego, das hetzelfde als wiskundige sommen uit te rekenen zonder rekenmachine :)

bij HTML is het nog wel te doen zonder highliting maar bij PHP kan ik echt niet zonder

Verwijderd

kladblok
en, emz, simplyedit ofzo? weet niet meer pcies

Verwijderd

ben ik het toch niet helemaal mee is. ik gebruik pfe (program file editor) dat lijkt erg veel op notepad. okay het is spartaans en wellicht is makkelijker beter maar in mijn geval durf ik toch te stellen dat mijn kwaliteit door een dergelijke werkwijze positief beinvloed is.
is makkelijker altijd beter?

in mijn proffesionele omgeving maak ik vaak mee dat mijn collegaas vrij rap moeilijk gaan doen waarom je niet de programma's gebruikt die zij zelf gebruiken. daar reageer ik nooit op omdat ik niet hoef te verantwoorden waarom ik dat niet doe.

wat maakt het uit of de nachtwacht met ronde dan wel vierkante penselen is geschilderd??

• sverzijl
  • Laatst online: 19:53
Op dinsdag 19 februari 2002 15:33 schreef Cra5hKrE8OR het volgende:
Voor html zou ik notepad gebruiken <..>
Notepad ? Heb je een hekel aan jezelf ofzo ? Kan je niet beter meteen met beitel en steen gaan werken :P

Verwijderd

shit ik download morgen wel frontpage, ga ik daar wel mee werken als jullie het niet kunnen hebben dat ik mijn code in notepad klop....sjeeeez!! :7
ik doe het niet om jullie te stangen ofzo hoor? gossie, ik hoef niks te bewijzen hoor :)

Verwijderd

wat maakt het uit of de nachtwacht met ronde dan wel vierkante penselen is geschilderd??
helemaal waar!!

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 23:51 schreef de_das het volgende:
rantwoorden waar ik dat niet doe. wat maakt het uit of de nachtwacht met ronde dan wel vierkante penselen is geschilderd??
ja precies, het is toch mijn html die telt, niet de manier hoe ik mijn html type? als ik om zulke zaken druk moet maken blijf ik bezig!! kom op jongens, laten we gewoon lekker relaxed blijven met elkaar, we zijn hier om te sharen, niet om elkaar de grond in te trappen :)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.50hertz.net/images/hilite.gif

Need I say more?

ps: Adobe Golive 5.0, alle code uiteraard met de hand geschreven.

• sverzijl
Op dinsdag 19 februari 2002 23:54 schreef Los het volgende:
shit ik download morgen wel frontpage
Jij kent alleen maar uitersten ?
ik doe het niet om jullie te stangen ofzo hoor? gossie, ik hoef niks te bewijzen hoor :)
Door met notepad te werken (en dan bedoel ik serieus te werken, niet voor een onbenullig 'hello world' pagina)bewijs je maar 1 ding imho....

• Hangloozz

Hangloozz

{ @$%&# }

Op dinsdag 19 februari 2002 23:54 schreef Los het volgende:
shit ik download morgen wel frontpage, ga ik daar wel mee werken als jullie het niet kunnen hebben dat ik mijn code in notepad klop....sjeeeez!! :7
ik kan het best hebben hoor als je aan zelfkastijding doet.
Ik kan d'r alleen niet tegen als mensen beweren dat kladblok net zo efficient zou werken als Editors..
Waarom is er dan zo'n grote markt voor editors?
Waarom schaffen webdev bureau's dan voor tig €'s licenties aan als ze toch notepad bij Windows gelevrd hebben gekregen?
Kun je met notepad dan ook source-safe werken?
heeft notepad dan ook een html en javascript resource bijgeleverd?

Ik weet natuurlijk niet of je ooit met Homesite/editplus/php-coder oid hebt gewerkt, maar if so, dan kun je niet ontkennen dat het meer biedt dan NP...

dammit, ik ben begonnen met een AMD vs Intel alike discussie :(
zo een die never ends... :)

www.jurgroessen.nl

• sverzijl
Op woensdag 20 februari 2002 00:00 schreef Cheatah het volgende:
[afbeelding]

Need I say more?

ps: Adobe Golive 5.0, alle code uiteraard met de hand geschreven.
ziet er veel te duidelijk uit joh ;)

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 00:00 schreef Hangloozz het volgende:

[..]

ik kan het best hebben hoor als je aan zelfkastijding doet.
Ik kan d'r alleen niet tegen als mensen beweren dat kladblok net zo efficient zou werken als Editors..
oei, ik heb nooit gezegd dat ik besned....ik bedoel dat notepad efficienter is!! :+
voor mij werkt notepad gewoon lekkerder, ik ben het gewoon gewend....als anderen graag hun tables of andere code dmv een knoppie in hun html pleuren vind ik best, zolang we maar mooie websites maken met goede code vind ik alles ok!

• ZOMERZON

ZOMERZON

Topicstarter
Op dinsdag 19 februari 2002 23:02 schreef Wisp het volgende:
zoals iemand anders al opmerkte: EditPlus heerst gewoon voor HTML, er zit ook een standaard FTP client in waardoor je in 2 klikjes je file kan uploaden..

www.editplus.com

het is dus een trial maar na 30 dagen blijft ie het gewoon doen, je moet alleen ff op OK klikken bij het opstarten
Dit is toch geen WYSIWIG editor man ! :)

het moet gewoon net zo makkelijk zijn als DREAMWEAVER (qua editen dan)

that's all i need (en freeware natuurlijk)

• Hangloozz

Hangloozz

{ @$%&# }

Op woensdag 20 februari 2002 00:03 schreef Los het volgende:

[..]

oei, ik heb nooit gezegd dat ik besned....ik bedoel dat notepad efficienter is!! :+
:D
ok, ik drukte me wat sterk uit.

zolang we maar mooie websites maken met goede code vind ik alles ok!
you've got a point there :)

Maar voor een dude die een WYSIWYG editor wil, valt Noodpad falikant af.

www.jurgroessen.nl

Verwijderd

nadeel van die editors vind ik dat je bewustzijn niet geprikkeld wordt om dingen zelf te bedenken. door PFE of ik het geval van los notepad te gebruiken wordt je gedwongen beter in de materie te zitten wat mijns inzien ook een positieve bijdrage levert aan je kennis.
die editors zie ik als fastfood oplossing. op zich reuze handig maar op de lange termijn toch vrij funnest voor je hersenactiviteit.

• ZOMERZON

ZOMERZON

Topicstarter
brainfood ofniet..

dit is niet voor mij maar voor een LEEK die gewoon kleine dingen zelf wil aanpassen...
who cares if it's brainfood or not ;)

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 00:08 schreef de_das het volgende:
nadeel van die editors vind ik dat je bewustzijn niet geprikkeld wordt om dingen zelf te bedenken. door PFE of ik het geval van los notepad te gebruiken wordt je gedwongen beter in de materie te zitten wat mijns inzien ook een positieve bijdrage levert aan je kennis.
die editors zie ik als fastfood oplossing. op zich reuze handig maar op de lange termijn toch vrij funnest voor je hersenactiviteit.
Sorry, maar het is alleen maar een extra motivatie om nette code te produceren. Zonder " om attributes krijg ik geen mooi rood kleurtje, php en niet-html dingen zijn lichtblauw, dus daar heb ik geen last van, bij javascript is het ook handig, bij css onnodig.

Het is echt geen funest voor je hersentjes hoor...

[arrogant-mode]
Ik ken maar weinig mensen die nette html schrijven trouwens.
[/arrogant-mode]

En nee, het kost niet véél meer tijd, het is gewoon een automatisme.
Debuggen kost zeg maar gerust helemaal geen tijd...

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 00:08 schreef de_das het volgende:
daar heb je zeker ein pfunkt zoals ik wel eens gekscherend zeg. :+
ik heb wel eens geprobeerd om met een homesite te werken, maar daar wordt je gewoon lui van! en als je met notepad werkt, hou je jezelf gewoon scherp.
natuurlijk is het zo dat niet iedereen met een 'editor' als notepad kan werken, hoe simpel notepad ook is, het vereist gewoon discipline en technische kennis. geinig eigenlijk dat zo'n simpel programmaatje zoveel eisen heeft :)

/me stemt ervoor om notepad qua name te veranderen

Verwijderd

ik zie veel collegaas die maar wat aan de schuifjes van dreamweaver trekken maar feitelijk de kennis van html missen. ze slepen en selecteren net zolang door tot het er visueel enigzins acceptable uit ziet.
dit is mede de oorzaak van de magere kwaliteit sites die je op het net tegenkomt. ik mis vakmanschap!

• ZOMERZON

ZOMERZON

Topicstarter
zijn gewoon slechte designers....

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 00:15 schreef Los het volgende:

natuurlijk is het zo dat niet iedereen met een 'editor' als notepad kan werken
Sorry hoor, maar je moet wel oppassen met wat je zegt.

Mensen direct of indirect gaan beledigen is niet echt netjes.

Ik mag dan wel een geflipte student zijn die wat bijverdient en ervaring opdoet met websites maken, maar er zijn genoeg mensen die dit voor hun werk doen. En dat zijn echt geen mensen die 'niet met notepad kunnen werken' of iets dergelijks.

Verwijderd

laten we de dissussie afronden! iedereen werkt met z'n eigen programma... het resultaat telt!

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 00:21 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar je moet wel oppassen met wat je zegt.

Mensen direct of indirect gaan beledigen is niet echt netjes.

Ik mag dan wel een geflipte student zijn die wat bijverdient en ervaring opdoet met websites maken, maar er zijn genoeg mensen die dit voor hun werk doen. En dat zijn echt geen mensen die 'niet met notepad kunnen werken' of iets dergelijks.
ik noemde jouw naam toch ook niet?
en ik doe dit voor mijn werk hoor :)
dus wat is je punt behalve dat je probeert te flamen?

jongens laten we het hierbij houden of laten we een andere topic openen want iedereen heeft wel een reden om een bepaalde editor te gebruiken, laten we dat respecteren! :)

overigens ken ik zat mensen in 'de business' die met dreamweaver werken of nog erger zelfs...nou sorry hoor, maar als ik dan zie hoe hun code eruit ziet!

na notepad zou ik voor homesite gaan denk ik, die is mooi basic en genereert naar ik heb horen zeggen weinig slechte code

Verwijderd

jongens laten we het hierbij houden of laten we een andere topic openen want iedereen heeft wel een reden om een bepaalde editor te gebruiken, laten we dat respecteren! :)
dat zeg ik al een tijdje; het resultaat telt!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

* DeFeCt is verbaast dat Hangloozz en anderen nog de moeite nemen om de discussie gaande te houden...

Er is een wijs man die ooit eens zei: "Notepad is voor ..."

god, wat is het toch moeilijk om m'n mond te houden
....ik bedoel dat notepad efficienter is!!
* DeFeCt is erg benieuwd op welke fronten notepad efficienter is dan homesite.

Flickr

• Hangloozz

Hangloozz

{ @$%&# }

Op woensdag 20 februari 2002 00:23 schreef de_das het volgende:
yep luie gasten zijn het! die willen best wel html leren maar dan in de baas z'n tijd dat soort volk!
auw, dit is way over de lijn! :(

Ozboz, ik roep het niet gauw maar nu is ut nodig: slotje.

www.jurgroessen.nl

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 00:26 schreef Hangloozz het volgende:

[..]

auw, dit is way over de lijn! :(

Ozboz, ik roep het niet gauw maar nu is ut nodig: slotje.
ja van mij mag ie ook wel opslot, deze topic is een beetje ontaard in een nutteloze discussie

ik call ook een slotje!!

Verwijderd

mijn betoog wordt uit z'n verband gerukt ben ik bang.

valt me wel tegen dat men wel heel erg lichtelijk geraakt is!
ik zelf ben ervoor om het geheel in de juiste context te plaatsen en niet af te gaan op een iets te ongenuanceerde - steekt hand in eigen boezem - mening.

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 00:26 schreef DeFeCt het volgende:
* DeFeCt is verbaast dat Hangloozz en anderen nog de moeite nemen om de discussie gaande te houden...

Er is een wijs man die ooit eens zei: "Notepad is voor ..."

god, wat is het toch moeilijk om m'n mond te houden
[..]

* DeFeCt is erg benieuwd op welke fronten notepad efficienter is dan homesite.
hahahaah niet mijn woorden verdraaien, de zin was:
ik heb nooit gezegd dat ik besned....ik bedoel, dat notepad efficienter is!!

dus ik zeg:
ik heb nooit gezegd dat notepad efficienter is!!

snappie?

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Op woensdag 20 februari 2002 00:33 schreef Los het volgende:

snappie?
tis al laat, sorry :)

Maar ehm, dus dan kan ik concluderen dat je het met me eens bent dat het efficienter is om met homesite te werken, maar omdat jij notepad fijner vindt, je met notepad werkt?

Maxima zou in dat geval zeggen: "Hij is een bietje dum" :)

Flickr

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 00:42 schreef DeFeCt het volgende:

[..]

tis al laat, sorry :)

Maar ehm, dus dan kan ik concluderen dat je het met me eens bent dat het efficienter is om met homesite te werken, maar omdat jij notepad fijner vindt, je met notepad werkt?

Maxima zou in dat geval zeggen: "Hij is een bietje dum" :)
hahah kom op man, laten we effe relaxed blijven, ok vrind?
nee, die conclussie trek jij
voor mij persoonlijk is notepad efficienter omdat ik het gewend ben, maar ik kan me heel goed voorstellen dat homesite of dreamweaver door het bedieningsgemak efficienter is voor jou.
misschien zijn we allemaal wel een beetje dom :)

Verwijderd

[topic=416929/1/25] ik heb even een nieuwe topic aangemaakt... kunnen we daar de discussie even voortzetten!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Op woensdag 20 februari 2002 00:48 schreef de_das het volgende:
[topic=416929/1/25] ik heb even een nieuwe topic aangemaakt... kunnen we daar de discussie even voortzetten!
Dit werkt toch prima? :)
Op woensdag 20 februari 2002 00:44 schreef Los het volgende:
[..]
hahah kom op man, laten we effe relaxed blijven, ok vrind?
nee, die conclussie trek jij
voor mij persoonlijk is notepad efficienter omdat ik het gewend ben, maar ik kan me heel goed voorstellen dat homesite of dreamweaver door het bedieningsgemak efficienter is voor jou.
misschien zijn we allemaal wel een beetje dom :)
Ik ben 1meter86 relaxedheid, no sweat :)

Goed ik geef het verder op en sluit me aan bij de wijze man waar ik al eerder naar refereerde...

Flickr

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:13
Los:
na notepad zou ik voor homesite gaan denk ik, die is mooi basic en genereert naar ik heb horen zeggen weinig slechte code
Ligt nog echt nog steeds aan degenen achter de pc...
HomeSite zelf genereert helemaal niks.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• ZOMERZON

ZOMERZON

Topicstarter
Nou okay....

dus er zijn geen WYSIWIG html editors die gratis zijn :)

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 08:30 schreef DeFeCt het volgende:
Ik ben 1meter86 relaxedheid, no sweat :)
Cheez, waar heb je dat trappetje dan voor nodig? :D

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 09:23 schreef willem169 het volgende:

[..]

Ligt nog echt nog steeds aan degenen achter de pc...
HomeSite zelf genereert helemaal niks.
precies! dat bedoel ik, maar ik heb nu pfe gedownload, dus ik denk dat na notepad pfe mijn tweede keuze zou zijn, daarna homesite :)

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 10:05
Als editor: Internet Evolutions
Die is gratis :P

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Op woensdag 20 februari 2002 16:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Cheez, waar heb je dat trappetje dan voor nodig? :D
:? please explain :?

Flickr

• Pelle
  • Laatst online: 10:56

Pelle

🚴‍♂️

Op donderdag 21 februari 2002 10:27 schreef DeFeCt het volgende:
:? please explain :?
Ik denk dat hij aan je icon refereert :)

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 00:00 schreef Cheatah het volgende:
[afbeelding]

Need I say more?
Ja, waarom code je in hemelsnaam niet met een fixed-width fontje?
Pagina: 1