Toon posts:

Asus P4T-E OF Abit TH7II

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Wordt het de Asus P4T-E, S-478, i850, 4xRIMM OF Abit TH7II, Socket478, i850 (ICH2), ATX.
Is er een aanzienlijk verschil in prestatie tussen beide moederborden? Volgens mij allebei top!
Ik twijfel tussen beiden. Wie kan mij overtuigen welke ik moet nemen?

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
eigen smaak, ze zijn allebei top..maar ik zal zelf voor een P4T-e gaan omdat het merk mij meer ligt dan Abit..Kijk anders gewoon naar de specs van beide zoals meer geheugen slots dan de ander ofzo (P4t-e heeft 4 sloten) misschien anders ook naar de ruimte op het bord zelf..

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:44

star-saber

Ryzen

ik heb zelf de TH7-II en die bevalt mij uitstekend

superstabiel

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:30
Stond ook te twijfelen (zij het heel kort):

Had hiervoor een Abit KT7, was er niet echt tevreden mee, dus toch maar (safe) voor Asus gegaan...

Over de P4TE kan ik kort zijn, alles werkt perfect, GF3, Live en zelfs mijn TV kaart heeft geen kuren meer, ook niet onbelangrijk: superstabiel.

Verwijderd

Ik heb sinds 8 uur een P4T-E maar moet nog ff kijken hoe precies te overklokken :)

Maar dat is voor morgen.

Heb Asus gekozen omdat ik ook de Asus V8460 ultra heb besteld, beide zelfde merk ligt gewoon beter naar mijns inziens

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Abit bordje is een heel mooi ding, heb hem zelf ook ff gehad. Had alleen problemen met USB (muis hield er mee op na een paar minuten) dus heb hem terug gebracht. Andere schijnen hier geen last van te hebben .. dan is het echt een cool ding. Asus P4T-E is ook goed en snel idd, misschien iets minder gericht op de overclocker.

PC Specs

Pagina: 1