Dit is dus niet voor het onzin forum.. maar wie heeft er ervaring mee. of al eens iets echts gezien?? alleen serieus.. daarom post ik hem hiero!
Verwijderd
Ik geloof steeds minder, maar er is nog steeds een onverklaarbare flits die ik niet kan plaatsen...
Dit hoort thuis op het "Wetenschap & Levensbeschouwing" forum.
5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080
Verwijderd
nou elke week mis ik 1 cent van mijn giro. Zouden die aliens een subatomiale graviterende spacegun aan het maken zijn van conventionele AARDSE middelen??? Zal Mulder & Scully wel ff bellen.
Dit verklaart ook misschien schrikkeldag en dat de klok elk jaar een sec vooruit moet. De kerstman heeft waarschijnlijk E.T. in dienst genomen om zijn slee te laten vliegen.
of die sterretjes voor je ogen...of...of.... of....
*fade out*
Dit verklaart ook misschien schrikkeldag en dat de klok elk jaar een sec vooruit moet. De kerstman heeft waarschijnlijk E.T. in dienst genomen om zijn slee te laten vliegen.
of die sterretjes voor je ogen...of...of.... of....
*fade out*
Verwijderd
Ik heb al heel vaak Aliens gezien wel een stuk of 10 keer zeer gaaf man. (dit is serieus)
Namelijk de film
Namelijk de film
Ik heb wel vaak vreemde dingen in de lucht gezien.. maar bijna altijd was er wel een verklaring voor.. een keer allemaal vreemde dansende wolken, maar dat bleek een laserlicht van een disco te zijn die in de lucht schijnt en beweegt enzo..
Verder vliegtuigen enzo (waarschijnlijk).. maar nog nooit 'Ja, dat is zeker weten een alien/ufo' ..
Maar ik weet bijna zeker dat er buitenaards leven is.. dat moet wel.. maar of wij ze kunnen zien? (misschien zijn ze wel zo groot als atomen of leven ze in een andere dimensie??)
Verder vliegtuigen enzo (waarschijnlijk).. maar nog nooit 'Ja, dat is zeker weten een alien/ufo' ..
Maar ik weet bijna zeker dat er buitenaards leven is.. dat moet wel.. maar of wij ze kunnen zien? (misschien zijn ze wel zo groot als atomen of leven ze in een andere dimensie??)
Een paar jaar geleden nog eens in vol enthousiasme op het dakterras staan schreeuwen toen er prachtige formaties van zeer hoog en zeer snel vliegende glimmende bollen voorbij trokken. Het hield maar niet op! Na een tijdje zag ik er 1 een beetje dwarrelen, en weldra viel mij de korrelatie tussen de koers van de UFO's en de windrichting/snelheid op...bleken het dus pluizige zaadjes te zijn die van de boom aan de andere kant van het huis vertrokken. De zon en de strak blauwe lucht maakten het echter moeilijk de afstand in te schatten...en ik was stronken ja 
Twee dagen later kwam er 's avonds een oranjegloeiende driehoek/ruit-vorm met een strakke koers (zonder wind) vanuit een andere richting overvliegen...maar ik ben nu errug sceptisch over m'n eigen waarnemingen (vogel verlicht door stadsgloed waarschijnlijk dus).
Verder nog een vage herinnering van toen ik 6 was en lichtjes zag knipperen in een bos waar het normaal donker behoort te zijn, maar 6 is een beetje onbetrouwbare leeftijd voor dat soort waarnemingen.
Ik droom er trouwens wel heel vaak over dat ik eindelijk eens echte UFO's zie. Heftige dromen!!! Kut wakker worden wel dan...

Twee dagen later kwam er 's avonds een oranjegloeiende driehoek/ruit-vorm met een strakke koers (zonder wind) vanuit een andere richting overvliegen...maar ik ben nu errug sceptisch over m'n eigen waarnemingen (vogel verlicht door stadsgloed waarschijnlijk dus).
Verder nog een vage herinnering van toen ik 6 was en lichtjes zag knipperen in een bos waar het normaal donker behoort te zijn, maar 6 is een beetje onbetrouwbare leeftijd voor dat soort waarnemingen.
Ik droom er trouwens wel heel vaak over dat ik eindelijk eens echte UFO's zie. Heftige dromen!!! Kut wakker worden wel dan...
We zullen toch niet alleen zijn in dit universum?
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Verwijderd
Trust me : We zijn niet alleen. Ze bestaan.
3 rassen kennen we :
- De Grey-eyes (Die standaart aliens, grote zwarte ogen.
- De Aliens gelijk aan ons.
- Lange zwarte met lange armen en spitsoren.
Ik ben serieus.
3 rassen kennen we :
- De Grey-eyes (Die standaart aliens, grote zwarte ogen.
- De Aliens gelijk aan ons.
- Lange zwarte met lange armen en spitsoren.
Ik ben serieus.
Ach ja, ze bestaan vast wel. Maar of ze al op aarde zijn??
Verwijderd
Yeah right , sorry hoor ik volg dat ff niet van die 3 soorten.
3-..puntoren , nog nooit van gehoord.
(ligt aan mij zeker
)
je bent wel serieus, maar zeker weten doe je het niet, want ooit een van die gassten gezien ?
net zoals God , ooit hem gezien dan ?
of gemerkt..
3-..puntoren , nog nooit van gehoord.
(ligt aan mij zeker
)je bent wel serieus, maar zeker weten doe je het niet, want ooit een van die gassten gezien ?
net zoals God , ooit hem gezien dan ?

of gemerkt..
Verwijderd
Het is in ieder geval zeker dat er niet op een andere planeet ook leven is ontstaan door evolutie dat resulteerde in intelligent leven, die kans is wel heel erg klein.
Ik erger me dan ook dood aan die "wetenschappers" die daar in geloven en dan op discovery channel komen.
Ik erger me dan ook dood aan die "wetenschappers" die daar in geloven en dan op discovery channel komen.
Dat aliens zich nooit aan ons hebben gemeld laat zien hoe intelligent ze zijn
Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
Ik heb wel es wat rare dingen meegemaakt, maar of dat Ufo's zijn geweest?? I don't know, maar er zal wel leven op een ander planeet zijn.
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Verwijderd
volgens mij hebben zij mij ontvoerd snachts en toen hebben ze mij geopereerd.
want ik heb namelijk 1 bal lager hangen dan de andere.
sjonge jonge
als er aliens zouden zijn laat ze eruit komen dan
fuck what you believe in.
btw: gsmgedoe je post wel veel topics man
want ik heb namelijk 1 bal lager hangen dan de andere.
sjonge jonge
als er aliens zouden zijn laat ze eruit komen dan
fuck what you believe in.
btw: gsmgedoe je post wel veel topics man
Ik weet niet wat ik ervan moet denken, er zal best wel ergens anders leven zijn, lijkt me.
Zelf heb ik een keer iets vreemds gezien, maar dat is al lang geleden. Het was donker en ik zag een soort paars roze lichtflits. Het was geen vuurwerk, want daar was de flits te lang voor. Wat het wel was, ik weet het niet. Ik kan het in ieder geval niet verklaren. En nee, ik was ook nie stronk
Zelf heb ik een keer iets vreemds gezien, maar dat is al lang geleden. Het was donker en ik zag een soort paars roze lichtflits. Het was geen vuurwerk, want daar was de flits te lang voor. Wat het wel was, ik weet het niet. Ik kan het in ieder geval niet verklaren. En nee, ik was ook nie stronk
"Toen ik me plaats in nam schopte hij naar omhoog om later veel te veel te nemen.
Gisteren klapte de verandering in de buurt terwijl het trillend gesteld werd."
Jullie zijn gewoon in de war, er is een logische verklaring voor al die verschijnselen.
Gisteren klapte de verandering in de buurt terwijl het trillend gesteld werd."
Jullie zijn gewoon in de war, er is een logische verklaring voor al die verschijnselen.
Verwijderd
Ach, ik geloof niet zo in UFO's.
Ik vind het te menselijk georienteerd.
Dat er buitenaards leven bestaat is een "simpele" kansberekening.
Dat we nog geen contact hebben lijkt me ook
goed te verklaren: ze WILLEN GEEN contact!
Dit maakt het zeker heel er moeilijk.
Ik vind het te menselijk georienteerd.
Dat er buitenaards leven bestaat is een "simpele" kansberekening.
Dat we nog geen contact hebben lijkt me ook
goed te verklaren: ze WILLEN GEEN contact!
Dit maakt het zeker heel er moeilijk.
Crackpot, inderdaad ze WILLEN geen contact, en wij zijn te Neanderthaler om daar ook maar iets aan te veranderen.
Als zij geen contact willen betekend dat voor ons hetzelfde als dat er geen zijn.
We zouden ook niet weten wat we aan moeten met die figuren die anders zijn dan je je ooit zou kunnen voorstellen
Als zij geen contact willen betekend dat voor ons hetzelfde als dat er geen zijn.
We zouden ook niet weten wat we aan moeten met die figuren die anders zijn dan je je ooit zou kunnen voorstellen
Ze zijn hier in het verleden al geweest en hebben duidelijke sporen achtergelaten.
Grottekeningen wijzen uit dat ze er toen ook al zo uitzagen als heden, grijze wezens met grote ogen.
Ook Ganesha, de God met de slurf was een buitenaards wezen. De slurf was een slang waardoor hij ademde.
De halo's rond de hoofden in de tekeningen zijn helmen gevuld met bepaald gas.
Mensen zijn echter te arrogant om te denken dat we alleen zijn.
Grottekeningen wijzen uit dat ze er toen ook al zo uitzagen als heden, grijze wezens met grote ogen.
Ook Ganesha, de God met de slurf was een buitenaards wezen. De slurf was een slang waardoor hij ademde.
De halo's rond de hoofden in de tekeningen zijn helmen gevuld met bepaald gas.
Mensen zijn echter te arrogant om te denken dat we alleen zijn.
Of ruines in Z.Amarik (maya's ofzo , kweeniemeer precies) waar stenen zijn gevonden die zo netjes gesneden zijn dat we dat tegenwoordig niet eens kunnen.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Verwijderd
nou Mastermind, vergeef me, maar dat zijn wel een beetje Von Daniken verhalen.... Een kilo zout kan daarbij geen kwaad. Ik geloof wel in de theorie dat er oudere beschavingen op aarde zijn geweest dan dat we tot nu toe aannemen (minimaal 20.000 jaar geleden). Daarvoor zijn 'bewijzen' die ook wel een zeker 'von D.'gehalte hebben, maar die ik toch wel wat aannemelijker vind. Maar om bij de topic te blijven. 1x heb ik eens iets geks gezien. Een rode gloed boven een weiland met een doorsnee van zo'n 100 meter, Helaas zat het weiland achter een boerderie, zodat ik niet kon zien wat het veroorzaakte. Tegen de tijd dat ik dichtbij genoeg was, ging het lichtje uit. ('t zal wel iets van een lamp geweest zijn). In een stronken bui zag ik eens tijdens het wildplassen in een regenachtige nacht bij een spoorlijn allemaal lichtjes langs de bovenleiding schieten en ik hoorde daarbij een zoemend geluid. Ik de volgende dag tegen een vriend verteld die electro studeerde op de TU, hij aan een prof gevraagd of er een logische verklaring voor was, niemand die het wist. Twee weken later, wij op dezelfde plek gekeken of het fenomeen zich nog eens voordeed. En ja hoor, ook nu reflecteerden de lampen van de auto's op de achter de spoorweg gelegen autoweg weer perfect op de bovenleiding, helaas iets minder, want nu was het droog. How stoned can you get?
De meeste mensen die ufo's claimen gezien te hebben, schijnen daarvoor allemaal door de bliksem getroffen te zijn...
Laatst op dicovery, 8 mensen...
Laatst op dicovery, 8 mensen...
The genepool could use a little chlorine...
Waarom zouden ze er niet zijn, als je nagaat hoeveel verschillende sterren er zijn met nog meer planeten er omheen, dan zou het toch wel heel toevallig zijn als alleen op de aarde leven is ontstaan.
wie zijn wij om te zeggen dat er geen buitenaards leven is?
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
OP aarde zijn er nog geen bewijzen gevonden. Ze zeggen inderdaad dat de mens de piramides niet gebouwd kan hebben, maar daar geloof ik geen snars van, onderschat de mens niet hoor.
En die kilometerslange recht strepen van de maja's is volgens mij ook gewoon mensenwerk.
En die kilometerslange recht strepen van de maja's is volgens mij ook gewoon mensenwerk.
The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril
ALH:
doh!
De meest intelligente, namelijk enige, levensvorm in het universum.wie zijn wij om te zeggen dat er geen buitenaards leven is?
doh!
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
ff mijn theorie:
Deze theorie gaat alleen door als er echt UFO's zijn waargenomen, wat ik niet zeker weet en waar ik me nu ook ff buiten houd.
Het lijkt me sterk dat er buitenaardse wezens op aarde een beetje sneaky rondzweven zonder echt contact te zoeken of door veel mensen gezien te worden, tenzij het X-files verhaal waar is (complot met regering enzo), maar dat laat ik ff buiten beschouwing.
Ik denk dat de mens op een of andere manier in de verre toekomst (heel ver) het is gelukt om door de tijd te reizen, en dat ze nu af en toe terugkeren naar het verleden om wat dingetjes uit te zoeken of zo, misschien hebben ze weinig gegevens meer over bepaalde periodes omdat ze die zijn kwijtgeraakt (wereldoorlog?) en willen ze nu wat rondchecken, maar doen ze het voorzichtig omdat ze niet meteen per ongeluk de geschiedenis willen veranderen. Voor tijdreizen zouden dan futuristische (voor deze tijd dan) zwevende voertuigen nodig zijn, die in onze tijd eruit zien als UFO's...
Klinkt niet zo gek, toch?
Reacties graag...
Deze theorie gaat alleen door als er echt UFO's zijn waargenomen, wat ik niet zeker weet en waar ik me nu ook ff buiten houd.
Het lijkt me sterk dat er buitenaardse wezens op aarde een beetje sneaky rondzweven zonder echt contact te zoeken of door veel mensen gezien te worden, tenzij het X-files verhaal waar is (complot met regering enzo), maar dat laat ik ff buiten beschouwing.
Ik denk dat de mens op een of andere manier in de verre toekomst (heel ver) het is gelukt om door de tijd te reizen, en dat ze nu af en toe terugkeren naar het verleden om wat dingetjes uit te zoeken of zo, misschien hebben ze weinig gegevens meer over bepaalde periodes omdat ze die zijn kwijtgeraakt (wereldoorlog?) en willen ze nu wat rondchecken, maar doen ze het voorzichtig omdat ze niet meteen per ongeluk de geschiedenis willen veranderen. Voor tijdreizen zouden dan futuristische (voor deze tijd dan) zwevende voertuigen nodig zijn, die in onze tijd eruit zien als UFO's...
Klinkt niet zo gek, toch?
Reacties graag...
when i wake up people take up mostly all of my time!
Verwijderd
op het moment dat je terug reist in de tijd verander je hoe dan ook de toekomst. Simpel voorbeeld:. Je ship landt op een slangeneitje. Als dat niet was gebeurd was het ei uitgekomen en had de slang een kind gebeten wat aan de gevolgen sterft. Gevolg, kind wordt niet gebeten, ergo, overlijdt niet en wordt president van de VS. Leuk die tijdparadoxen. Maar ik geloof niet dat we alleen zijn. Het universum is alleen zo verd.... groot.
Als de mens dan niet terug in de tijd was gegaan hadden mensen het ook nooit zoveel over die ufo's gehad omdat er dan veel minder dingen waargenomen werden... paradox dus...
The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril
Infinithlon:
Toen kwamen de mensen terug in de tijd omdat ze in de toekomst geen kinderen meer konden krijgen ofzo.
Ik ben er van overtuigd dat er leven buiten de aarde is. Al weet ik niet of de UFO's die hier zijn waargenomen voertuigen van een buitenaards ras zijn. Al heb ik wel heel veel verhalen gelezen over MJ12 die een pact met buitenaardse wezens hebben. Zei leveren mensen aan voor experimenten, in de ruil daarvoor krijgen ze technologie. Er zijn zelfs verhalen dat er complete steden zijn in ons zonnestelsel waar enkelt buitenaardsen wonen.
Ik heb hier een keer een grote presentatie over moeten doen toen ik nog op HTSA zat. Ik heb hier nog een stapel papier liggen die ik zo even lekker ga doorlezen. Thanks gsmguru
Dit is niet jouw theorie, dit heb ik al eens in een film gezien namelijkff mijn theorie:
Toen kwamen de mensen terug in de tijd omdat ze in de toekomst geen kinderen meer konden krijgen ofzo.Ik ben er van overtuigd dat er leven buiten de aarde is. Al weet ik niet of de UFO's die hier zijn waargenomen voertuigen van een buitenaards ras zijn. Al heb ik wel heel veel verhalen gelezen over MJ12 die een pact met buitenaardse wezens hebben. Zei leveren mensen aan voor experimenten, in de ruil daarvoor krijgen ze technologie. Er zijn zelfs verhalen dat er complete steden zijn in ons zonnestelsel waar enkelt buitenaardsen wonen.
Ik heb hier een keer een grote presentatie over moeten doen toen ik nog op HTSA zat. Ik heb hier nog een stapel papier liggen die ik zo even lekker ga doorlezen. Thanks gsmguru
Verwijderd
Lees van daniken, interesante boeken en goed op feiten gebaseerd, zelf geloof ik zeer zeker in ufo's, ik heb tientallen boeken gelezen en ben er van overtuigt dat het geen verzinsel is.
Verwijderd
Von Daniken heeft een grote fout, hij gaat bij zijn onderzoek er van uit de uitkomst vaststaat en zoekt alleen naar mogelijke aanwijzingen. Zo neemt hij zichzelf, en de op sensatie beluste piepeltjes gigantisch in de maling.
Ik ontken het bestaan van vreemde, tot nog toe niet verklaarbare, objecten., zoals het olmekenhoofd, de beelden op paaseiland, enz. enz. Evenmin ontken ik vreemde verschijnselen in de lucht. Maar om nu te zeggen het komt hier of daar door en vervolgens naar mogelijke bewijzen te zoeken is niet de goede manier.
Ik ontken het bestaan van vreemde, tot nog toe niet verklaarbare, objecten., zoals het olmekenhoofd, de beelden op paaseiland, enz. enz. Evenmin ontken ik vreemde verschijnselen in de lucht. Maar om nu te zeggen het komt hier of daar door en vervolgens naar mogelijke bewijzen te zoeken is niet de goede manier.
Die beelden staan er nochtans wel hoor! Ga er zelf maar kijken.Ik ontken het bestaan van vreemde, tot nog toe niet verklaarbare, objecten., zoals het olmekenhoofd, de beelden op paaseiland
Pagina: 1
, dat weet je toch.