* Insert streetcred enhancing system specs and other toys here *
Met een 133Mhz bus wordt hij wel redelijk warm. Ik zou de cooler eraf halen en een ander koelblok erop zetten
Aj.
. De luie kloot in mij had al een gemakkelijke oplossing gevonden
* Insert streetcred enhancing system specs and other toys here *
Ik denk dat er weinig luchtstroom overblijft als de fan uit isOp dinsdag 19 februari 2002 14:58 schreef SH007 het volgende:
als je de fan stop zet, moet je 'm er ook afhalen, anders belemmert ie de luchtstroom.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
de natuurlijke luchtstroom door de warmteverschillen werkt dan ook niet meer. Iets blijft beter dan nietsOp dinsdag 19 februari 2002 15:02 schreef TD-DMZ het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig luchtstroom overblijft als de fan uit is
Verwijderd
vind deze topic net via de search, maar bij mij dus EXACT the same problem! Herrie van hier tot Tokyo, de hele case stond te trillen vandaag! dus ik hem hem er in zn totaal afgemold... maar nu effe mn vraag:
waar kan ik een vervangende cooler vinden die precies in de screwholes pas?? heb AsusTek Nederland 1,5 week terug al gemailt, maar die zijn niet echt snel, betwijfel of er nog wat komt van ze...
plz name a shop
waar kan ik een vervangende cooler vinden die precies in de screwholes pas?? heb AsusTek Nederland 1,5 week terug al gemailt, maar die zijn niet echt snel, betwijfel of er nog wat komt van ze...
plz name a shop
Verwijderd
Eraf halen is niet verstandig ik heb ook al een stuk of 20 mails gestuurd naar ANUS... en een keer mail terug gehad... maar wat een klote service... weer 30 keer replied en niks terug ondertussen is mijn garantie bijna voorbij...Op dinsdag 19 februari 2002 14:56 schreef tupolev141 het volgende:
Mijn A7V133 maakt een ontieglijke herrie de laatste tijd. Sterk vibrerend geluid. Als je kijkt naar de fan op de northbridge dan zie je die heel duidelijk op en neer gaan in toerental. Het ding is het dus aan het begeven.
Nu heb ik al begrepen dat ik zonder fan ook wel kan uit vorige threads. Blijft de vraag wat het beste is. Gewoon de stekker van die fan uittrekken of hem helemaal eraf nemen of... een ander koelblokje erop plakken.
Hij draait een Tbird op 7x133 ipv 9x100 dus overklokt is ie niet. Staat wel 24/7 aan.
Echt voor mij geen ANUS meer
Maar je kan je fan eraf schroeven, sticker eraf en olie ertussen (naaimachine olie) dat helpt tijdelijk...
fannetje repareren met wat olie ?
Concrete Loop Watercooling
Olie dempt het trillen.
Gebruik het liefst een beetje dikke olie.
Zelf uit mijn diensttijd nog een bus rode wapenolie over gehouden, is er perfect voor. Maar ja wie van jullie heeft er nog in dienst gezeten?
E e n of twee drupjes is voldoende.
Zelf uit mijn diensttijd nog een bus rode wapenolie over gehouden, is er perfect voor. Maar ja wie van jullie heeft er nog in dienst gezeten?
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Het smeren van het fannetje wil zeker wel werken, alleen meestal niet voor heel erg lang. Ding is gewoon gaar gedraaid...Op maandag 01 april 2002 15:13 schreef AvK het volgende:
Olie dempt het trillen.
/offtopic: Aaargh, ja die wapenolie, wat een ranzig spul was dat, voelde in je handen vreemd aan
Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.
Pagina: 1