specs | Linux is like a Wigwam, no windows, no gates, only an apache inside!
probeer 't es met "ctrl"-"alt"-"+"
ach...in een volgend leven lach je er om!
Eerste poging: druk Ctrl+Alt++. Als dat je resolutie niet veranderd dan moet je resoluties opgeven in het bestand /etc/X11/XF86Config-4. Ik vind het best om te vertellen hoe, maar volgens mij staat het ook een keer of wat in de search dus als je daar eerst zou willen kijken scheelt dat weer wat typwerk
.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Als je searched let dan op dat je niet de KDE resolutie wil veranderen, maar de resolutie van je X server.
thanks k ga t zo ff proberen
dat was dus mijn fout bij de searchOp dinsdag 19 februari 2002 15:01 schreef Bigs het volgende:
Als je searched let dan op dat je niet de KDE resolutie wil veranderen, maar de resolutie van je X server.
KDE is je Window Manager. Die doet dus niks anders dan Raampjes BesturenOp dinsdag 19 februari 2002 15:03 schreef 9nevermind9 het volgende:
[..]
dat was dus mijn fout bij de search
Wil je dus je resolutie aanpassen, moet je niet bij KDE wezen, maar bij X. Alhoewel het me niet zou verbazen als er in het KDE Control Centre een optie voor zit (dit is dan gewoon een knopje wat de X config aanpast!! puur voor het gemak dus).
Snappu?
Nu was je er al uit zo te zien, maar ik vind het altijd wel belangrijk dat mensen ook _snappen_ wat ze doen.
eerlijk gezegt snap ik er niet veel van wat is mijn x server nu dan redhat 7.0 ofzo ?Op dinsdag 19 februari 2002 15:08 schreef zaphod_b het volgende:
[..]
KDE is je Window Manager. Die doet dus niks anders dan Raampjes Besturen. Daarentegen is X de 'server' waar KDE gebruik van maakt. X levert de aansturing van je videokaart en monitor, KDE niet.
Wil je dus je resolutie aanpassen, moet je niet bij KDE wezen, maar bij X. Alhoewel het me niet zou verbazen als er in het KDE Control Centre een optie voor zit (dit is dan gewoon een knopje wat de X config aanpast!! puur voor het gemak dus).
Snappu?
Nu was je er al uit zo te zien, maar ik vind het altijd wel belangrijk dat mensen ook _snappen_ wat ze doen.
Nee, je X server zal XFree86 zijn denk ik
waar kun je dat vinden ?Op dinsdag 19 februari 2002 15:14 schreef DizzyWeb het volgende:
Nee, je X server zal XFree86 zijn denk ik
thanks you all ik denk wel dat ik het nu begrijp bedankt voor alle reply's dus
Pagina: 1