Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'
Availability: Europe, Africa and Asia Pacific in Q2 2002
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Verwijderd
mmm wizz niet dat ik het na die oranje bal nog uit mijn mondje zou krijgen.. "Ja ik wil"
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 18:35
GrappigFull Specifications
Size
Weight: 110 g (battery included)
Dimensions: 103 - 140,5 x 46 x 20 mm, 83 cc
Display
High resolution, bright illumination, full-graphics gray scale display
Dynamic display layout which adjusts automatically for optimum viewing
Up to 4 lines for text, numbers, graphics
Language Options
Supports major European and Asian languages
Offered in various language packages
Memory Functions
Phonebook: up to 500 names with 3 numbers and 1 text item. A max. of 5 numbers and 4 text items can be stored per name, but storing max. leaves room for fewer name entries
SIM/Message: up to 150 text only messages, 50 picture messages, or any combination of these
Calendar notes: 100 - 250 calendar notes
To-do list: up to 30 notes
Messaging
Text messaging: send and receive message up to 160 characters
Predictive text input more than 10 languages. Support for major European languages
Templates/Smileys: quick and easy sending of pre-defined messages and smileys e.g :-) and :-o
Picture messaging: send pictures with text to other compatible phones. 10 default plus 5 downloadable graphics
Mobile Chat: The Nokia 8910 supports Chat based on standard SMS. All previous written messages from both persons are visible on screen. Chat messages are not saved on SIM card
Games
4 in-phone games: Snake II, Pairs II, Snowboarding, Bantumi
Game services: downloadable game levels, high score sending for Club Nokia members
Ringing Tones
35 fixed and 5 variable tones (for composed or downloaded ringing tones)
Call Management
Speed dialing for up to 9 names
Voice dialing for up to 10 names (can be used through headsets)
Last number redial from dialed calls list (dial key brings out the dialed calls list)
Automatic redial (up to 10 attempts)
Automatic answer (works only with headset or car kit)
Conference call (up to 5 participants)
Emergency calls to 112 without SIM-card and with key locked phone
Call waiting, call hold, call divert, call timer
Automatic and manual network selection
Closed User Group
Fixed Dialing Number, allows calls only to predefined numbers
Phone Features
WAP 1.2.1 Browser
Screen savers: 2 options including analog and digital clock. Timer for the screen saver can be set for from 5 sec. to 10min
Clock and Alarm clock
Calculator
Currency converter from idle mode
Stopwatch
Countdown timer
Voice recorder for up to 3 min
Voice commands (for Profiles, Voice mailbox, Voice recorder, Infrared)
To-do list
List of Nokia 8910 Menu functions
Bennie gek, ben een koe!
Dimensions: 103 - 140,5 x 46 x 20 mm, 83 cc
Tering man, hadden ze niks zwaarders?
Het formaat valt nog wel mee, is niet veel groter dan wat ik nu heb maar een volle 35 gram zwaarder....
Hij ziet er ook niet echt mooi uit als je het mij vraagt, hele smalle knopjes en een brede klep.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
met klepje uit ook niet echt...
en zal wel weer extreem duur zijn, en dat ook 5 jaar blijven
-Ze zijn hardstikke duur (€600,+)
-Ze hebben "relatief" weinig functies
-Ze zijn zwaar 110g!!!!!
-Ze komen snel patserig over
- Ze hebben priegel knopjes
- Ze zijn kwetsbaar
- Redelijk korte standby tijd.
Ik zou in zo'n klasse eerder voor een T68 gaan of desnoods een motorola V serie. Het enige wat de Nokia extra heeft is HSCD (wat door geen enkel netwerk in NL wordt ondersteund).
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Verwijderd
mensen kopen ook geen telefoons uit de 89**-serie, de enige is de 8910 en die ist noch nicht te koopOp dinsdag 19 februari 2002 17:02 schreef sigma01 het volgende:
110Gram. Ik snap niet waarom mensen telefoons uit de 89xx serie kopen:
-Ze zijn hardstikke duur (€600,+)
-Ze hebben "relatief" weinig functies
-Ze zijn zwaar 110g!!!!!
- Ze hebben priegel knopjes
- Ze zijn kwetsbaar
- Redelijk korte standby tijd.
Ik zou in zo'n klasse eerder voor een T68 gaan of desnoods een motorola V serie. Het enige wat de Nokia extra heeft is HSCD (wat door geen enkel netwerk in NL wordt ondersteund).
maar je bedoelt de 88/89**
ik snap het ook niet
de 8850 is ZELFS NU nog duurder dan bijv de 6510 (!) terwijl je toch wel behoorlijk gaar bent als je nu een 8850 koopt, een 6510 is gloedjenieuw, de 8850 4 (?) jaar oud...
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
wat sowieso slecht is is dat je het klepje uit MOET schuiven, aangezien ie ALLE knopjes bedektOp dinsdag 19 februari 2002 18:47 schreef InterFreak het volgende:
zow zownie slecht
dit itt de 88*0 dacht ik
Verwijderd
Neem een motorola of erricson.
Lichter, goedkoper, langer standby, meer functies.
En koop anders gewoon een benefon ESC! www.benefon.com
HSCD is toch sowieso minder dan GPRS?Op dinsdag 19 februari 2002 17:02 schreef sigma01 het volgende:
ik dacht dat HSCD zoiets was als met meerdere GSM-lijnen tegelijk inbellen, om zo dus bijv 4x in te bellen, en dus 4x hogere snelheid te halen (met 4x hogere kosten) zoiets als ISDN2
dus als er GPRS op zit, waarvoor heb je dan HSCD nodig?
kben met mn Siemens anders ook erg tevredenOp dinsdag 19 februari 2002 18:50 schreef The_Alpinist het volgende:
Nokia = bagger,
(M35 Postbank: stevig als een huis, nog nooit probs gehad)
Verwijderd
Heb niet gezegd dat siemens slecht is, nokia kwam er uit 35 testen (o.a. consumentenbond, USA-mobile) als slechtste uit.Op dinsdag 19 februari 2002 18:55 schreef wicher het volgende:
[..]
kben met mn Siemens anders ook erg tevreden
(M35 Postbank: stevig als een huis, nog nooit probs gehad)
Siemens, motorola, erricson, sony en samsung waren de betere.
Verwijderd
Weer lekker onderbouwd dit. Ik heb een Nokia 8210, ding weegt nix, was niet duur (500 NLG @ Vodafone 240 heel lang geleden) en kan lang standby. Alle functies die ik wil zitten er op: bellen, sms-en en infrarood + modem voor m'n Palm.Op dinsdag 19 februari 2002 18:50 schreef The_Alpinist het volgende:
Nokia = bagger,
M'n alcatel 511, weeg nog minder dan jouw 'niks' (75 gramOp dinsdag 19 februari 2002 19:03 schreef some1else het volgende:
[..]
Weer lekker onderbouwd dit. Ik heb een Nokia 8210, ding weegt nix, was niet duur (500 NLG @ Vodafone 240 heel lang geleden) en kan lang standby. Alle functies die ik wil zitten er op: bellen, sms-en en infrarood + modem voor m'n Palm.
Was slechts €150 zonder abo of wat dan ook, gewoon nieuw in doos (via bepaalde wegen, dat wel
gewoon nieuw in schoenendoosOp dinsdag 19 februari 2002 19:24 schreef Sick Nick het volgende:
[..]
M'n alcatel 511, weeg nog minder dan jouw 'niks' (75 gram) met meer functies, langer stand by en geen problemen met displays die uitvallen/kapot gaan (in tegensteling tot een aantal 8210 productieseries)
Was slechts €150 zonder abo of wat dan ook, gewoon nieuw in doos (via bepaalde wegen, dat wel)
De 8850 is ook niet duur wegens het hoge technische gehalte maar wegens de hoge kosten voor het produceren van zo'n beestje. De kosten van alleen een dummie van de 8850 zijn al niet mis, laat staan met een echte inhoud. Maar ik begrijp wel wat je bedoelt.Op dinsdag 19 februari 2002 17:56 schreef wicher het volgende:
[..]
mensen kopen ook geen telefoons uit de 89**-serie, de enige is de 8910 en die ist noch nicht te koop
maar je bedoelt de 88/89**
ik snap het ook niet
de 8850 is ZELFS NU nog duurder dan bijv de 6510 (!) terwijl je toch wel behoorlijk gaar bent als je nu een 8850 koopt, een 6510 is gloedjenieuw, de 8850 4 (?) jaar oud...
Bennie gek, ben een koe!
Niks schoenendoos, originele doosOp dinsdag 19 februari 2002 19:26 schreef wicher het volgende:
[..]
gewoon nieuw in schoenendoos
Vers uit de fabriek, is niet in een winkel geweest
150 Euro voor een alcatel 511? Ben jij goed gek dan. Voor dat geld heb je, via jouw bepaalde wegen, ook al een 8210/6210/t39 enz. Maar als jij dat een mooie telefoon vind, gewoon kopen. Maar hou dan ook je commentaar voor je over andermans telefoon. Gewoon normaal praten en in dit geval over de Nokia 8910Op dinsdag 19 februari 2002 19:24 schreef Sick Nick het volgende:
[..]
M'n alcatel 511, weeg nog minder dan jouw 'niks' (75 gram) met meer functies, langer stand by en geen problemen met displays die uitvallen/kapot gaan (in tegensteling tot een aantal 8210 productieseries)
Was slechts €150 zonder abo of wat dan ook, gewoon nieuw in doos (via bepaalde wegen, dat wel)
Bennie gek, ben een koe!
goed gek?Op dinsdag 19 februari 2002 19:39 schreef ederooij het volgende:
[..]
150 Euro voor een alcatel 511? Ben jij goed gek dan. Voor dat geld heb je, via jouw bepaalde wegen, ook al een 8210/6210/t39 enz. Maar als jij dat een mooie telefoon vind, gewoon kopen. Maar hou dan ook je commentaar voor je over andermans telefoon. Gewoon normaal praten en in dit geval over de Nokia 8910
hij zegt juist dat de alcatel naar zijn mening beter is dan de nokia 8210
dus ook al kon ie die ook krijgen, hij vond dit een betere deal
Ja klopt, hij vind dit een betere telefoon. Maar dat maakt hij alleen duidelijk door andermans spul af te doen als slecht. Zelf heb ik ze allebei niet, 8210 of 511, maar ik vind gewoon dat hij op een andere manier duidelijk moet maken dat zijn telefoon goed is. Daarom begon ik in dat vorige bericht ook een beetje zeikerig over zijn telefoon.Op dinsdag 19 februari 2002 19:53 schreef wicher het volgende:
[..]
goed gek?
hij zegt juist dat de alcatel naar zijn mening beter is dan de nokia 8210
dus ook al kon ie die ook krijgen, hij vond dit een betere deal
Is namelijk nooit leuk als iemand dat bij je doet.
Bennie gek, ben een koe!
Verwijderd
Oei, dit zijn wel hele geile (voor zover een GSM geil kan zijn dan) features.Key features: pure clean design, genuine titanium material, automatic opening mechanism, GPRS, HSCSD, Bluetooth wireless accessories, WAP
Ik gaf gewoon aan dat ik mijn telefoon beter vind en dat hij het technologisch ook gewoon is, je kan niet om de feiten heen. Hij is kleiner, lichter, meer functies, geen brakke schermen, enz (dit alles in vergelijking met de 8210 he)Op dinsdag 19 februari 2002 20:01 schreef ederooij het volgende:
[..]
Ja klopt, hij vind dit een betere telefoon. Maar dat maakt hij alleen duidelijk door andermans spul af te doen als slecht. Zelf heb ik ze allebei niet, 8210 of 511, maar ik vind gewoon dat hij op een andere manier duidelijk moet maken dat zijn telefoon goed is. Daarom begon ik in dat vorige bericht ook een beetje zeikerig over zijn telefoon.
Is namelijk nooit leuk als iemand dat bij je doet.
Klopt, 8210 hoef ik niet om bovenstaande reden, 6210 vind ik te lang (past niet goed in m'n broekzak) en t39 is vernieuwde versie van de t28s die ik bijna een jaar heb gehad. Die was ik een beetje zat, dus nu maar eens wat andersdat geld heb je, via jouw bepaalde wegen, ook al een 8210/6210/t39 enz
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Vin die nieuwe uit de 6*** echt veeeel mooier.
Die banaantelefoon is de 8110... mmh dan is deze telefoon wel erg cool. Met zijn retro elementen
Vandaag is het feest en morgen ook.
Verwijderd
Neeeee Motorola V70Op dinsdag 19 februari 2002 20:12 schreef ALepH het volgende:
[..]
Juist. Volvo GSM
Verwijderd
Verwijderd
Zucht.... ik heb totaal geen problemen met m'n 8210. Dat zijn incidenten, maar wordt verschrikkelijk opgeblazen.Op dinsdag 19 februari 2002 19:24 schreef Sick Nick het volgende:
[..]
Heb ik blijkbaar nog steeds m'n statement niet duidelijk gemaakt. Het maakt me niet uit wat iemand van de 8210 of van Nokia in het bijzonder vindt. Als ik er mee kan bellen en internetten dan ben ik tevreden. En als jij tevreden bent met 10 verschillende spelletjes of weet ik wat op je Alcatel dan vindt ik dat ook prima.
en natuurlijk alleen te gebruiken met klep uit, zodat ie er alsnog als een koelkast uitziet
ingeklapt vind ik hem ook niet echt bijster mooi trouwens, vind de 6510 mooier
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Daarom om Patser te zijnOp dinsdag 19 februari 2002 17:02 schreef sigma01 het volgende:
Ik zou in zo'n klasse eerder voor een T68 gaan of desnoods een motorola V serie.
En trouwens nieuwe V serie zal wel fokking duur zijn... V70!
Check nu ff hoeveel die V60 kost..
Dan ga ik liever voor een ericsson T39 of T68, die zijn
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Telefoon is wel cool...komtie ook nog naar nederland of niet...of alleen in HK...zal wel vet over de 750 euro zijn...Op dinsdag 19 februari 2002 21:29 schreef normal888 het volgende:
[..]
Daarom om Patser te zijnTelefoon is toch een soort sieraad?
En trouwens nieuwe V serie zal wel fokking duur zijn... V70!
Check nu ff hoeveel die V60 kost..
[afbeelding]
Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.
Verwijderd
Geen idee sjaak !!! ja is wel duurs ja hoho geld zat!!:7Op dinsdag 19 februari 2002 22:08 schreef Donde het volgende:
[..]
Telefoon is wel cool...komtie ook nog naar nederland of niet...of alleen in HK...zal wel vet over de 750 euro zijn...
[img]"http://nds1.nokia.com/press/photo/hot/jpeg/8910_23_low.jpg"[/img]
heb alleen niet zoveel geld voor een GSM over... ding zit toch in je broekzak, enige wat ik wil is dat ie er beetje mooi uitziet, dat ie klein/licht is en kan bellen.. oh en trilalarm.. ben dus tevreden met m'n 8210
Verwijderd
Die moet ik hebben, moet nu iedere keer een nieuwe kopen, want ik rijd elke dag over mijn GSM[b]Hij is gemaakt van titanium. Dus kun je er met je auto overheen rijden. Handig he?
maaruh, ik vind hem geweldig.. en ik geef toe dat ie weinig functies heeft en zwaar is, maar hij heeft wel status. Wat is dat dan, status?
Nou, status is dat als je op een avondje socializing quasi-nonchalant je telefoon uit je broekzak haalt om iets op te zoeken, en dat je iedereen jaloers ziet kijken (mannen dan, vrouwen zijn daar niet zo vatbaar voor) en dat iedereen respect voor je telefoon heeft..
Nou hetzelfde met deze telefoon.. ik vind hem gewoon zwaar 1337.. en Bluetooth en GPRS spreekt me ook aan.. Of het op dit moment voor mij nut heeft weet ik niet, als ik mijn kalender maar kan synchroniseren met Outlook. En over IrDa duurt dat zooooo lang..
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
mijn 8850 bestaat anders uit aardig wat metalen onderdelen en de toetsen en het chrome zeg maar waar het titanium(kleurige) aanvast zit is aan het roesten geslagen.Op dinsdag 19 februari 2002 20:37 schreef ALepH het volgende:
Nope, de 8850 is 90% plastic en 10% aluminium(coating).
voor zover ik weet is het toch echt metaal hoor. en zeker geen 90% plastic. 90% waarvan eigenlijk? van het volume? dan zou het misschien nog wel kunnen kloppen.:)
ps. maar aangezien je gedetailleerde opmerking neem ik aan dat je zelf in het bezit bent van deze telefoon.
ps. er zitten trouwens redelijk veel deuken in mijn 8850 van het vele vallen. Wat ook veel mensen niet weten is dat de 8850 in tegenstelling tot volgens mij alle andere nokia's een heel hard soort glas over het display heeft zitten waar niet snel krassen opkomen.
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
alsie komt dan wil hem wel hebben jah...zekerszz gelijk naar de shop!!! maar ja...dat kan nog lang duren in dit kikerlandje..HOHOOp dinsdag 19 februari 2002 22:11 schreef normal888 het volgende:
[..]
Geen idee sjaak !!! ja is wel duurs ja hoho geld zat!!:7
Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.
Raar fenomeen dat mensen het zo verschrikkelijk belangrijk vinden wat anderen van hun vinden. Status.. pffOp woensdag 20 februari 2002 09:30 schreef axis het volgende:
Nou, status is dat als je op een avondje socializing quasi-nonchalant je telefoon uit je broekzak haalt om iets op te zoeken, en dat je iedereen jaloers ziet kijken (mannen dan, vrouwen zijn daar niet zo vatbaar voor) en dat iedereen respect voor je telefoon heeft..
Ik vind het telefoontje redelijk stoer, maar wel veel te duur. Bovendien snap ik niet dat ze er geen kleurenscherm ingebouwd hebben
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Wat is dat dan, status?Op woensdag 20 februari 2002 09:30 schreef axis het volgende:
Ik heb nu al twee jaar mijn 8850, half jaar geleden nog omgeruild tegen een nieuwe door kpn's technische dienst
maaruh, ik vind hem geweldig.. en ik geef toe dat ie weinig functies heeft en zwaar is, maar hij heeft wel status. Wat is dat dan, status?
Nou hetzelfde met deze telefoon.. ik vind hem gewoon zwaar 1337.. en Bluetooth en GPRS spreekt me ook aan.. Of het op dit moment voor mij nut heeft weet ik niet, als ik mijn kalender maar kan synchroniseren met Outlook. En over IrDa duurt dat zooooo lang..
Nou, status is dat als je op een avondje socializing quasi-nonchalant je telefoon uit je broekzak haalt om iets op te zoeken, en wicher erbij staat en denkt: "God, wat een loser dat ie zo verdomd veel geld heeft neergelegd voor een telefoontje wat eigenlijk zo weinig voorsteld. En dan nog denken dat ie er nu nog stoer mee is, terwijl dat model al 4 jaar oud is"
De 8850 kost alleen nog achterlijk veel omdat er mensen achterlijk veel voor betalen omdat als ze er dan mee lopen te pronken ook weten dat ie achterlijk veel kost, en dat die persoon er ook achterlijk veel voor heeft betaald, en dus achterlijk veel geld over heeft.
Of die toeschouwer dat nou als een positief of negatief punt van jou ziet ligt aan de toeschouwer
in mijn geval als toeschouwer negatief
zo
coolOp woensdag 20 februari 2002 22:06 schreef wicher het volgende:
[..]
Wat is dat dan, status?
Nou, status is dat als je op een avondje socializing quasi-nonchalant je telefoon uit je broekzak haalt om iets op te zoeken, en wicher erbij staat en denkt: "God, wat een loser dat ie zo verdomd veel geld heeft neergelegd voor een telefoontje wat eigenlijk zo weinig voorsteld. En dan nog denken dat ie er nu nog stoer mee is, terwijl dat model al 4 jaar oud is"
De 8850 kost alleen nog achterlijk veel omdat er mensen achterlijk veel voor betalen omdat als ze er dan mee lopen te pronken ook weten dat ie achterlijk veel kost, en dat die persoon er ook achterlijk veel voor heeft betaald, en dus achterlijk veel geld over heeft.
Of die toeschouwer dat nou als een positief of negatief punt van jou ziet ligt aan de toeschouwer
in mijn geval als toeschouwer negatief
zo
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Ja, mun broertje arneOp dinsdag 19 februari 2002 16:52 schreef El.Greco het volgende:
De tranen schieten in mijn ogen.
Die moet ik hebben![]()
![]()
![]()
Wil iemand mijn Sendo kopen?
Verwijderd
Als hij aan het roesten is, dan is het zeker geen titanium. Want titanium is zelfs bestand tegen zoutzuur!Op woensdag 20 februari 2002 12:51 schreef intert0y het volgende:
[..]
mijn 8850 bestaat anders uit aardig wat metalen onderdelen en de toetsen en het chrome zeg maar waar het titanium(kleurige) aanvast zit is aan het roesten geslagen.
voor zover ik weet is het toch echt metaal hoor. en zeker geen 90% plastic. 90% waarvan eigenlijk? van het volume? dan zou het misschien nog wel kunnen kloppen.:)
ps. maar aangezien je gedetailleerde opmerking neem ik aan dat je zelf in het bezit bent van deze telefoon.
ps. er zitten trouwens redelijk veel deuken in mijn 8850 van het vele vallen. Wat ook veel mensen niet weten is dat de 8850 in tegenstelling tot volgens mij alle andere nokia's een heel hard soort glas over het display heeft zitten waar niet snel krassen opkomen.
Verwijderd
En zoals al eerder is gezegd duur,weinig functies en ook nog godverdomde lelijk koop dan een T68 of een motorola V66 ofzo
Verwijderd
* de Nokia 8910 komt in maart op de Nederlandse markt
* de prijs zal zo tussen de 600 en 700 EURO bedragen
Verwijderd
iemadn die hem wilverkopen tussen 150 en 225 ??
ja hoor, moet je wel kunnen knutselenOp donderdag 21 februari 2002 21:30 schreef PlaceR het volgende:
wel mooi dat iedereen hem wil hebbe met veul geld kan ik vast wel iemadn vinden die zijn 8850 goedkoop wegdoet (wil ik gruwelijk graag hebbe)
iemadn die hem wilverkopen tussen 150 en 225 ??
zie [topic=411097/1/50]
met bluetooth ook nog effe
en vanachteren
Bennie gek, ben een koe!
Als die even duur word als een 8310 €400,- + abo dan ga ik hem zeker halen
Eej! hoe kom je aan die telefoon?! die is toch nog niet leverbaar? Of zijn dit pics uit de states ofzo?Op donderdag 21 februari 2002 23:51 schreef ederooij het volgende:
als ik naar deze foto kijk vind hem nog best meevallen qua grootte.
[afbeelding]
met bluetooth ook nog effe
[afbeelding]
en vanachteren
[afbeelding]
Als je naar eigenschappen van het plaatje gaat, vind je een link naar een of andere obscure (tsjechische?) GSMsite. Misschien uit een preview.Op vrijdag 22 februari 2002 09:59 schreef axis het volgende:
[..]
Eej! hoe kom je aan die telefoon?! die is toch nog niet leverbaar? Of zijn dit pics uit de states ofzo?
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
MAar het zal wel weer ff duren voordat die 8910 er is, moest ook al eeuwen wachten op me 8850.
Verwijderd
De zwarte variant wordt een Limited Edition en is iets duurder.
Verwijderd
Ben zeer tevreden met mijn gloednieuwe 6510, stukken mooier als de 8310. Vooral de blauwe leds onder het toetsenbord
Verwijderd
Geen spam hier a.u.b.
Verwijderd
http://www.nokia.com/phones/6510/index.html
Komt weer een andere mooie feun uit....
Ik kan er niet meer tegen
Verwijderd
en wanneer komt dat kreng dan ? ik wil die zwarteOp zaterdag 11 mei 2002 19:03 schreef gsmdealer het volgende:
ik heb ondertussen de prijzen in mijn bezit. Er komen twee versies, de Natural Titanium en de Limite Edition Zwart. De Titanium kost 789,00 euro en de zwarte kost 865,00 euro. Duur dus!!!!!!!!!!! Hij wordt ongeveer tegelijkertijd met de 7650 verwacht! Wachten maar...
Geen spam hier a.u.b.
vandaag ff wat rongebeld, maar niemand had hem dus....
En plz laat het niet zo zijn als met de 8850 destijds , daar heb ik ook zo lang op moeten wachten
YACH nog zo'n irri nokia...
gelukkig heb ik deze net besteld...

EDIT: Voor de zeikerds onder ons
Verwijderd
lol, is dit de nieuwe console van de sony playstationOp dinsdag 14 mei 2002 00:14 schreef lak2k het volgende:
YACH nog zo'n irri nokia...
gelukkig heb ik deze net besteld...
[afbeelding]
![]()
![]()
ik hoef niet zo'n kindertelefoon, sorry btw dit was een nokia 8910 topic remember ?
Zo beter??? Muhahahaha!Op dinsdag 14 mei 2002 00:16 schreef epo het volgende:
[..]
lol, is dit de nieuwe console van de sony playstation
ik hoef niet zo'n kindertelefoon, sorry btw dit was een nokia 8910 topic remember ?