Zonnet Breedband Plus sneller :)

Pagina: 1
Acties:

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 11:00
Deze mail heb ik vanochtend ontvangen.
Tevens bij gevoegd alle email adressen van andere zonnet gebruikers |:(
Maar het lijkt me leuk.
Iemand het al gemerkt??

[email]

Beste Zon gebruikers,

Zon verhoogt de snelheid van haar Zon Breedband Plus abonnement van 512/64 Kbit/s naar 768/128 Kbit/s. Tevens wordt de prijs voor deze dienst verlaagd van Euro 59 naar Euro 54 per maand. Zowel bestaande als nieuwe gebruikers zullen profijt hebben van de verhoogde snelheid en de verlaagde prijs.

Zon Breedband Plus kwam in januari 2002 als één van de snelste uit de internet provider test van de Consumentenbond met een beoordeling van goed tot zeer goed. Tevens levert Zon Breedband Plus volgens dit onderzoek de beste performance tegen de laagste kosten in de markt. Met deze snelheidsverhoging en prijsverlaging is Zon Breedband Plus nu dus nog aantrekkelijker gemaakt.

En deze voordelen gelden ook voor u,
Vanaf 31 maart is iedereen binnen ons huidige Zon Breedband Plus klantenbestand omgezet naar deze nieuwe productspecificaties. Dus betere performance zonder extra kosten. Het wordt automatisch doorgevoerd bij al onze aangesloten klanten, u hoeft hier niks voor te doen. Uw maandbedrag blijft Euro 54,- per maand.

Alle nieuwe klanten die nu bestellen betalen niet Euro 59 maar ook slechts Euro 54,- per maand. Dus mocht u vrienden en kennissen hebben die binnen het postcode gebied wonen, is dit zeker een aanrader.

Met vriendelijke groeten,

Zon Nederland NV
Sylvia Kroone
Product Manager Zon Breedband

[/email]

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Zonnet draait op MXstream?
Zo ja MXstream ging al naar 128Kbit.
Wel netjes dat ze down ook aanpassen.

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:36
Op dinsdag 19 februari 2002 14:29 schreef KillerAce_NL het volgende:
Zonnet draait op MXstream?
Zo ja MXstream ging al naar 128Kbit.
Wel netjes dat ze down ook aanpassen.
Nee Breedbank Plus gaat via Versalet.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ah, dan snap ik het wel.
Is gewoon aanpassen aan de concurrentie dan.

Verwijderd

Is die 54 euro all in? of komt er ook nog zooi van versatel erbij?

• midget
Dat is al in:
Router
Extra telefoonlijn
En meer heb je niet nodig.
Dus wel goedkoop ja

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
iemand een spam-list nodig :P

Verwijderd

Jeemig, ik heb ook zo'n waslijst gehad, nounou..
"CC of BCC verzenden, iene miene mutte, ok CC" :P

Verwijderd

wat zijn jullie ervaringen met dit abbo? (zon/versatel)
ik vind het ook wel aantrekkelijk. Ooit gezeur gehad over de FUP? ik wil wel 30 GB/maand kunnen downen!

Verwijderd

die snelheid is idd. wel relax of is ut beetje bluf? En hoe zit het met de data limit???

• jadjong
  • Niet online
Op zondag 10 maart 2002 22:05 schreef Webmasterok het volgende:
die snelheid is idd. wel relax of is ut beetje bluf? En hoe zit het met de data limit???
[topic=434828/1/25]

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:04

Nitai

Live the life you love.

Ik heb als status dat m'n order ontvangen is op 27 februari. En m'n aanmelding wordt verwerkt....

Hoe lang duurt het nog? We zijn nu al zowat 12 dagen verder.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• jadjong
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 09:40 schreef Nitai het volgende:
Ik heb als status dat m'n order ontvangen is op 27 februari. En m'n aanmelding wordt verwerkt....

Hoe lang duurt het nog? We zijn nu al zowat 12 dagen verder.
38 dagen nog ongeveer.

Verwijderd

hier heb ik ook een versatel draaien van zon plus cistron maar met zonnet haal ik toch tussen de 85 en 90 kb ps

• jadjong
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 21:06 schreef dedoder het volgende:
hier heb ik ook een versatel draaien van zon plus cistron maar met zonnet haal ik toch tussen de 85 en 90 kb ps
:?
heb je nou cistron of zonnet?

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Heb hier lekker kabel (Chello) en heb al 2 jaar lang 1536/128, dit wil zeggen dat ik zo'n 170 KB/s down heb en 16KB/s up.

Juist

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 21:42 schreef Jeldert het volgende:
Heb hier lekker kabel (Chello) en heb al 2 jaar lang 1536/128, dit wil zeggen dat ik zo'n 170 KB/s down heb en 16KB/s up.
Gefeliciteerd, maar dit topic gaat over zonnet breedband plus en niet over chello. :)

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
da's fijn voor je :D.

• midget
Is bij mij eindelijk door gevoerd haal nu een film op met 85 kb per seconde ZONNET bedankt

• jadjong
  • Niet online
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/436354

Verwijderd

de postcode check van Zon zegt dat Versatel abbo beschikbaar is op apparte lijn; moet je deze lijn zelf betalen ?????????????

• midget
Nee, zonnet laat de lijn aanleggen en betalen deze kosten ook.
Geen extra kosten dus. KPN legt de lijn btw aan

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 22:01 schreef weirdo1 het volgende:
de postcode check van Zon zegt dat Versatel abbo beschikbaar is op apparte lijn; moet je deze lijn zelf betalen ?????????????
Vroeger niet, maar vanaf 15 februari verstrekt Versatel geen (gratis) extra lijn meer...

Als iemand ISDN heeft en Zon Breedband Plus wil, kan die of ISDN downgraden naar een analoge lijn (contact opnemen met de KPN) of zelf een extra analoge lijn aanvragen (zelf te betalen)

Iedereen die zich voor 15 februari hebben aangemeld voor Breedband Plus maken nog wel gebruik van de oude regeling

Helaas dusss :Y)

Verwijderd

ik heb geen isdn....
volgens mij heeft dit met line sharing te maken. Mijn centrale is echter wel geschikt gemaakt voor linesharing. Wellicht loopt de postcode check van Zon achter?

Verwijderd

pfffffffffff ik loop te slapen; die extra lijn geldt inderdaat alleen voor isdn :Z
Ik ga maar pitten...

Verwijderd

ik heb zonnet en zit meestal tussen de 85 en 90 kb ps
en bb + word aangesloten op een aparte lijn heb ik ook namelijk analoog dan en cistron draait hier okk prima dus 2 abbos heb ik was een foutje
Pagina: 1