Verwijderd

Topicstarter
Vreeemd verschijnsel
Mijn Napa leest van elke file wel de titel vd song maar bij een hoop files snapt tie nix van de artist en album name??

Heel soms wel, meestal niet. Moet ik nu alles gaan omzetten naar een andere tag versie?? En waarmee gaat dat handig??

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
je kan het heel makkelijk met winamp de id3-tag veranderen. Ik heb wel eens iets gelezen over een programma dat meerdere bestanden van een de zelfde id3-tag kan voorzien, dat is bijv. handig als je een album heb, kun je de artiest in een keer invullen.

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 17:15 schreef E-jey het volgende:
je kan het heel makkelijk met winamp de id3-tag veranderen. Ik heb wel eens iets gelezen over een programma dat meerdere bestanden van een de zelfde id3-tag kan voorzien, dat is bijv. handig als je een album heb, kun je de artiest in een keer invullen.
Een handig progje hiervoor is tag&rename http://www.softpointer.com/tr.htm, hiermee kun je veel liedjes tegelijk 'taggen', maar je kunt ook op basis van de filename de liedjes 'taggen'.

• Fvdlaar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:42
Ultratagger is ook wel handig, zie www.ultratagger.com
Ik gebruik altijd ID3v1 of 1.1 voor m'n Napa, en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad.

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
ik had pas ook het probleem zag ik maar ik zal dat id3 V2.0 eens proberen want die moet hij ook aankunnen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Dus welke versie wordt nu door ervaring aanbevolen?

• fly
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 19:27

fly

Live Is Just.........

Op woensdag 20 februari 2002 14:56 schreef chopper123 het volgende:
Dus welke versie wordt nu door ervaring aanbevolen?
Ik gebruik wel eens ultratag (was hiervoor al een keer gepost) is een goede prog. heb er ook nooit problemen mee
Pagina: 1