Drivers onvindbaar ... (Philips PCA382RW)

Pagina: 1
Acties:

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Niet te vinden! :(

Frustrerend ...

Ik ben op zoek naar dreifers voor mijn burner:

Philips PCA382RW / CDD 3801

Op de site van philips issie niet te vinden, op dit forum heb ik ook al gezocht en via Google wordt je ook niet veel wijzer.

Wie helpt mij aan de driver?
Er moet ook nog een firmware update zijn: maar al die links verwijzen naar de philips site ...

Lennart

Ohja, m'n pc heeft Win98 en is een PIII/600. Voor de duidelijkheid ...

==
hoi

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Wat voor drivers wil je dan hebben :?

Programma's als nero en easy-cd creator enzo, moeten jouw burner gewoon standaard herkennen..

Verwijderd

Als je de flashtool nog moet hebben, ik heb die net voor mezelf gedownload, versie 3.1
Op dinsdag 19 februari 2002 14:21 schreef Eusebius het volgende:
Niet te vinden! :(

Frustrerend ...

Ik ben op zoek naar dreifers voor mijn burner:

Philips PCA382RW / CDD 3801

Op de site van philips issie niet te vinden, op dit forum heb ik ook al gezocht en via Google wordt je ook niet veel wijzer.

Wie helpt mij aan de driver?
Er moet ook nog een firmware update zijn: maar al die links verwijzen naar de philips site ...

Lennart

Ohja, m'n pc heeft Win98 en is een PIII/600. Voor de duidelijkheid ...

Verwijderd

Drivers voor een CD-brander????

Pfoe da's een goeie...
Die zit lekker in de burn-software... :+

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Mmmm....

Dat je via de burnsoftware gewoon de fikker aanstuurt, kwam ik ook achter ... na lang zoeken ... weer een middag naar de shit. :r

Maar doe die firmware maar. Ik stuur wel een mailtje.

==
hoi

Verwijderd

Hoi, die zoeken wij ook al een tijdje, je wilt niet weten wat voor antwoord Philips mailde: "koop maar een nieuwe".
Te gek voor woorden natuurlijk.

Bedankt vast voor je reply.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

welke chipset heb je?
want daar zijn de drviers voor die je IDE controllers aansturen.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Op zondag 07 april 2002 14:59 schreef Samsterdam het volgende:
Hoi, die zoeken wij ook al een tijdje, je wilt niet weten wat voor antwoord Philips mailde: "koop maar een nieuwe".
Te gek voor woorden natuurlijk.

Bedankt vast voor je reply.
Laatst ook met een 8X CDRW van een dik half jaar oud. Ook niet op de flips site te vinden. Heb uiteindelijk ergens nog die flashtool gevonden, maar netjes vind ik het niet. Philips sux, die gasten moet je mijden als een SOA (Alhoewel je voor je die SOA oploopt wel plezier kunt hebben, wat je met Philips dus niet hebt)

Verwijderd

Hoi Terw_Dan en _JGC_,
bedankt voor jullie replies, hierbij wat aanvullende antwoorden
- chipset = Pentium II 400 MHz.

- Flastool geprobeerd te installen maar die zegt vervolgens 'auto insert notification moet uitstaan'. Vervolgens flashtool weer geprobeerd te installen maar dan komt de mededeling dat Adaptec ASPI ge-installed worden (die is up to date) maar kon nogmaals ge-installed worden. Flashtool weer gedraaid maar die begint weer met 'auto insert notification moet uitstaan'.
Dat wordt vervolgens uitgezet en dan komt de mededeling omtrent Adaptec weer. Oftewel: het lijkt dat we in een loop zitten.
Wat nu?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

ok, leuk. Maar ik weet nu nog niet wat voor chipset je heb.
probeer deze eerst eens te updaten, wil vaak wel helpen.

een PII 400 is geen chipset

Verwijderd

Heeft iemand deze driver toevallig gevonden? Bij ons is de fikker nog altijd dood... snif

• real_jd
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-04-2025

real_jd

Go ahead punk... Make my day!

Die 382RW, is dat de 2 speed brander? Ik heb die ook en zou ook graag die flashtool ontvangen

Verwijderd

Hoi real_jd, nee, het is een 4-speed. Die flashtool kun je opvragen op de philips-site, maar bij install kom je in een loop en beginnen de problemen.
Pagina: 1