Toon posts:

Geluid valt weg met audigy en win2000

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb last van het volgende probleem na ongeveer 15 minuten een spel spelen, winamp, of een ander programma die geluidproduceert. Valt het geluid compleet weg. Soms helpt het om bijvoorbeeld het spel te herstarten maar vaak moet ik mijn systeem opnieuwstarten.

Weet iemand hier een oplossing voor.

Ik draai als OS Win2000 ik heb de laatste patches van de audigy erover gegooid. Het is de Audigy player.

Bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
hmm zijn er geen heavy tweakers met het zelfde probleem??? :? :?

Verwijderd

nope no problem hier in xp en 2000

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Net 4 dagen nieuw systeempie, win2000 en audigy kaart. Geen problemen. Al een keer in een ander slot gezet?

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat ik heb ik nog niet uitgeprobeerd maar dat hoort toch niet zo veel uit te maken????

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:41
Op woensdag 20 februari 2002 12:40 schreef hippi3 het volgende:
Nee dat ik heb ik nog niet uitgeprobeerd maar dat hoort toch niet zo veel uit te maken????
Ligt eraan. Als de Audigy in een slot zit dat interrupts deelt met andere kaarten en/of devices, dan kan het verplaatsen naar een slot dat geen interrupts deelt helpen. In de handleiding van je moederbord hoort te staan hoe de interrupts door de verschillende sloten en devices gedeeld worden.

Verwijderd

Topicstarter
ga ik even uitproberen txs

• _Gekkie_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-03 18:27

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

Ik heb het ook met mn Winamp.. (Win2k/AudigyPlayer)

En ik denk dat ik ook weet waar het aan ligt, maar heb er nog geen oplossing voor:

het ligt aan je Output instellingen: als ik een film en een mp3 speel en ik heb mn output via DirectSound dan gaat ie van alles door elkaar doen ensow... :r

Als ik dan mn output van mn winamp op de Wavemapper omgooi, dan speelt ie helemaal niets?!?!

Dus misschien ligt het aan het feit dat je twee dingen tegelijk door je directsound knalt.. (of heb je je wavemapper als actieve output aanstaan?)

Suc6 en laat ff weten als je het oplost ;)

Gekkie is a proud member of TheBenny!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

Hou het ff centraal aub: [topic=222919/1/100]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.