Als ik vanuit een NT server via een analoog (goed geïnstalleerd) modem naar buiten bel krijg ik de volgende melding:
Fout bij het maken van verbinding met (naam)
Bezig gebruikersnaam en wachtwoord te verifiëren...
Fout 721: Gelijkwaardige eenheid van externe PPP reageert niet
Ook als ik vanuit een windows 98 - cliënt probeer in te bellen krijg ik een fout, namelijk 650: de computer reageert niet op een netwerkopdracht.
Ik denk dat het te maken heeft met het niet goed ingesteld staan van netwerkprotocollen. In windows 95/98 kun je de adapter voor externe toegang bepaalde protocollen toewijzen, in windows NT worden alleen (echte) netwerkadapters vermeld. Hoe stel ik dit in?
TCP/IP is geïnstalleerd en geconfigureerd voor de Remote Access service (voor het betreffende modem).
Fout bij het maken van verbinding met (naam)
Bezig gebruikersnaam en wachtwoord te verifiëren...
Fout 721: Gelijkwaardige eenheid van externe PPP reageert niet
Ook als ik vanuit een windows 98 - cliënt probeer in te bellen krijg ik een fout, namelijk 650: de computer reageert niet op een netwerkopdracht.
Ik denk dat het te maken heeft met het niet goed ingesteld staan van netwerkprotocollen. In windows 95/98 kun je de adapter voor externe toegang bepaalde protocollen toewijzen, in windows NT worden alleen (echte) netwerkadapters vermeld. Hoe stel ik dit in?
TCP/IP is geïnstalleerd en geconfigureerd voor de Remote Access service (voor het betreffende modem).
Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.