webhosting+domein

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Elephtera
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-10 13:37
hallo,

ik heb op dit moment een site bij virtualave, nu wil ik vanwege de grote bezoekersaantallen overstappen naar een domein. maar ik heb geen bedrijf. ik wil graag dit domein hebben: http://www.jasperscryptogrammensite.nl/ met 50mb ruimte en dataverkeer van 8 gb per maand. hoe kan ik dat het beste aanpakken? bij welk bedrijf kan ik het beste dit doen? want ik ben dus niet aangemeld bij de kvk. ik weet dat er wel bedrijven zijn die voor jou de naam registreren. ladot bijvoorbeeld. :r
maar oke, wat kan ik het beste doen tegen een redelijke prijs.

ik heb search gebruikt, maar daar kon ik niet echt vinden wat ik zoek. komt denk ik ook omdat ik niet precies weet op welke woorden ik moet zoeken.

“An elephant is a mouse with an operating system”

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

Als je een domein wilt, zal je toch eerst een kvk nummer moeten regelen. Hetzij van jezelf, dan wel van een ander ;)

Waar, en wat het kost en wat het beste is voor jou zul je zelf uit moeten zoeken. er zijn er namelijk nog al wat :Y)

Stop uploading passwords to Github!

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 13:28 schreef elephtera het volgende:
hallo,

ik heb op dit moment een site bij virtualave, nu wil ik vanwege de grote bezoekersaantallen overstappen naar een domein. maar ik heb geen bedrijf. ik wil graag dit domein hebben: http://www.jasperscryptogrammensite.nl/ met 50mb ruimte en dataverkeer van 8 gb per maand. hoe kan ik dat het beste aanpakken? bij welk bedrijf kan ik het beste dit doen? want ik ben dus niet aangemeld bij de kvk. ik weet dat er wel bedrijven zijn die voor jou de naam registreren. ladot bijvoorbeeld. :r
maar oke, wat kan ik het beste doen tegen een redelijke prijs.

ik heb search gebruikt, maar daar kon ik niet echt vinden wat ik zoek. komt denk ik ook omdat ik niet precies weet op welke woorden ik moet zoeken.
Ik heb het zojuist voor je geregistreerd, je kunt het van me overkopen voor zegge 250 euro >:) :P

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 13:31

drm

f0pc0dert

Gordijnstok:
Ik heb het zojuist voor je geregistreerd, je kunt het van me overkopen voor zegge 250 euro >:) :P
:D
code:
1
2
Gordijnstok = Users.getByNick ( "Gordijnstok" );
Gordijnstok.activate ( Users.n00bbugger );

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10 00:49
Verkeerde forum.

Kijk eens op www.webhosters.nl

Dit topic is gesloten.