Dreamweaver, layer en externe pagina ?

Pagina: 1
Acties:

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Topicstarter
Met enige tegenzin plaats ik dit bericht omdat ik er even niet meer uitkom. Als dit te n00b is :P dan lees ik dat wel.

Nu mijn vraag. Ik wil in een template een layer en in die layer moet een pagina geladen worden. Dus een layer met een verwijzing naar een url. Ik heb al een tijdje op de macromedia exchange zitten zoeken maar kon de bewuste plug in (die er dus mot zijn) niet vinden. Heeft iemand een tip voor mij ?

Bij deze grenst mijn dankbaarheid aan hondsdolheid :+

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

Stoei hier eens mee. Onderdeel van Clay's Beehive lib, en doet precies wat jij wil.

Stop uploading passwords to Github!

• Baklap

Baklap

Topicstarter
Thx alvast... :)

Verwijderd

Als je in een template een layer (frame) wil laden en je gebruikt frames dan moet je dat d.m.v. het benamen van die frames.

Maar als je met bijvoorbeeld een table gebruikt in je template dan kan je beste iframes gebruiken...

• Baklap

Baklap

Topicstarter
Ik heb idd geen frames in template alleen een table. Opzich lukt het wel alleen dat *@EYU event gedoe. Met die plug in voor url in layer kan ik geen "onload" event meegeven en die layer doet ook waar die zelf zin in heeft... qua plaatsing dan :) Het is toch wat lastiger dan ik dacht.. grr Maar ik geef niet op. Bedankt alvast voor de tips die ik heb gehad. Ga nu naar de iframes kijken :+

Hmm ik krijg dat met dat script niet voor elkaar daar ben ik te "dom" voor :D