Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
Hmm.. Oftie die via zal gaan snappen weet ik niet.. Daar zou een bios voor moeten zijn dan..
Verder zou je ook gewoon een PII passief moeten kunnen koelen, dus dat zou ook een oplossing voor je kunnen zijn.. (In veel 'merk' pc's waren de Processoren ook vaak passief gekoeld, dus het moet gewoon kunnen).
Wel moet er dan wat airflow zijn, dus met bijv. wat stille fans op 7V ofzo..
Verder zou je ook gewoon een PII passief moeten kunnen koelen, dus dat zou ook een oplossing voor je kunnen zijn.. (In veel 'merk' pc's waren de Processoren ook vaak passief gekoeld, dus het moet gewoon kunnen).
Yups, en dat kon ik niet vinden bij abit, wat er in welke biosupdate verandert. Heb jij enig idee?Op dinsdag 19 februari 2002 12:50 schreef Twynn het volgende:
Hmm.. Oftie die via zal gaan snappen weet ik niet.. Daar zou een bios voor moeten zijn dan..
Yep, dat kan natuurlijk allemaal wel, alleen is een PII duurder, en kost het meer moeite om dat ding passief te koelen. Die Cyrix is wat dat betreft een heeeel stuk beter, en daarom wil ik hem ook. Ding hoeft alleen maar mp3 af te spelen....Verder zou je ook gewoon een PII passief moeten kunnen koelen, dus dat zou ook een oplossing voor je kunnen zijn.. (In veel 'merk' pc's waren de Processoren ook vaak passief gekoeld, dus het moet gewoon kunnen).
Die cyrix processoren waren vroeger altijd een ramp. Kun je niet beter, voor weinig, een celly 1 op de kop tikken want die zijn ook passief te koelen.
u can fool all people some time and fool some people alltime
Nope, sorry... Geen idee..Op dinsdag 19 februari 2002 13:28 schreef Sparhawk1978 het volgende:
Yups, en dat kon ik niet vinden bij abit, wat er in welke biosupdate verandert. Heb jij enig idee?
Hmm.. De celly 1 kan best nog behoorlijk warm worden.. Misschien is een celly-2 (eventueel onderclocked) een beter idee..Op dinsdag 19 februari 2002 14:00 schreef outlaw het volgende:
Die cyrix processoren waren vroeger altijd een ramp. Kun je niet beter, voor weinig, een celly 1 op de kop tikken want die zijn ook passief te koelen.
(Heb zelf nu even een celly2-850 draaien met een standaard boxed cooler van een celly-1 en het ding blijft netjes 30 graden!)
hehe, misschien zijn ze wel een ramp, alleen dat weet ik, maar ik wil per sé die cyrix, omdat die echt goed passief te koelen is....Op dinsdag 19 februari 2002 14:00 schreef outlaw het volgende:
Mensen, geef nou geen antwoord dat ik misschien wel beter een Celeron (II) kan pakken, want dat weet ik wel, ik wil gewoon weten of die Cyrix op dat bord kan!
Nou ik denk niet dat het gaat lukken, maar ik zo zeggen google er even op.
je weet het nooit met die wazige Japaners
Hmm ik kan googlen wat ik wil, maar ik ben niet erg goed in Frans en of Russisch..
Hmm ik kan googlen wat ik wil, maar ik ben niet erg goed in Frans en of Russisch..
Hmm, mijn google skillz zijn ook niet geweldig, oftewel, ik heb ook niks bij google kunnen vinden.....Op dinsdag 19 februari 2002 14:33 schreef Peewee het volgende:
Nou ik denk niet dat het gaat lukken, maar ik zo zeggen google er even op.
Iemand nog andere geniale ideeen?
De enige converters die ik ken zijn die van Powerleap.
Echter zover ik weet hebben die alleen maar converters voor Pentium processoren. Ik heb er net even 5 seconden gekeken, maar misschien zit er wat voor je tussen.
Anders kan je misschien op processor convertor googlen.
Ik had net met abit be6 cyrix zowat een googlewack te pakken, maar dat is weer een heel ander verhaal
Echter zover ik weet hebben die alleen maar converters voor Pentium processoren. Ik heb er net even 5 seconden gekeken, maar misschien zit er wat voor je tussen.
Anders kan je misschien op processor convertor googlen.
Ik had net met abit be6 cyrix zowat een googlewack te pakken, maar dat is weer een heel ander verhaal
Nope, er zijn best wel veel convertors hoor, maar dat zijn (f)cpga naar slot 1 convertors.. Worden veel gebruikt om snelle P3 processoren in een oud moederbord te krijgenOp dinsdag 19 februari 2002 16:35 schreef Peewee het volgende:
De enige converters die ik ken zijn die van Powerleap.
Die dingen heten trouwens officiëel slockets,o.a. asus en abit hebben ze uitgebracht.
Hmm, die dingen ken ik, alleen zo'c speciale heb ik niet nodig, gaat er eigelijk alleen om of het bios van de BE6 II hem herkent, en ik begin er bang voor te wordenEchter zover ik weet hebben die alleen maar converters voor Pentium processoren. Ik heb er net even 5 seconden gekeken, maar misschien zit er wat voor je tussen.
Hehe, daar had ik dus ook last van. B.t.w: Abit en be6 komen toch echt niet in het engelse woordenboek voor, dus hij telt helaas nietAnders kan je misschien op processor convertor googlen.
Nee dat lijkt mij ook moeilijk. Die ondersteund in grond beginselen alleen maar Pentiums (en Celerons). Nu weet ik niet hoe een Cyrics eruit ziet, maar als ie past kan je het natuurlijk proberen. Het is wel riskant kan je het beter om een ouder bord doen dat je voor 2 tientjes kan kopen. Die be6-2 wil ik anders welOp dinsdag 19 februari 2002 17:37 schreef Sparhawk1978 het volgende:
Hmm, die dingen ken ik, alleen zo'c speciale heb ik niet nodig, gaat er eigelijk alleen om of het bios van de BE6 II hem herkent, en ik begin er bang voor te worden
[..]
Shit je hebt gelijk. Das wel balen vond het wel een beetje een prestatie van mezelf. Zou ook wel te makkelijk worden.Hehe, daar had ik dus ook last van. B.t.w: Abit en be6 komen toch echt niet in het engelse woordenboek voor, dus hij telt helaas niet
Pagina: 1