[Flash] window openen

Pagina: 1
Acties:

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:55
Ik heb een vraagie, ik heb al wel gezocht naar het antwoord, maar kon het niet echt vinden.

Kun je ook een popup window openen in flash zonder javascript in een HTML document :? want ik heb een flashmovie in exe formaat, en vanuit dat scherm zou dan een popup moeten komen, maar aangezien ik geen javascript kan oproepen (of whatever) uit het HTML document om de popup te openen. iemand idee :?

BVD

Verwijderd

misschien begrijp ik je bedoeling verkeerd, maar waarom knal je gewoon niet je in Flash gegenereerde .swf bestand in je HTML pagina?

Of heb je de flash movie niet zelf gemaakt (zodat je alleen de .exe en niet de .fla hebt)? in dat geval heb ik geen idee... :?

• Jorick
Ik heb een flashmovie gemaakt, en het is de bedoeling dat na het filmpje er in een popup scherm een html bestand wordt geopend en het exe bestand wordt gesloten. Dit alles is voor een autorun. En als autorun heb ik dus dat exe bestand gemaakt. En ja, html bestaden ken je zo moeilijk autorunnen, en kan ik dus ook geen GetURL gebruiken ofzo.

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 16:17 schreef Jorick het volgende:
Ik heb een flashmovie gemaakt, en het is de bedoeling dat na het filmpje er in een popup scherm een html bestand wordt geopend en het exe bestand wordt gesloten. Dit alles is voor een autorun. En als autorun heb ik dus dat exe bestand gemaakt. En ja, html bestaden ken je zo moeilijk autorunnen, en kan ik dus ook geen GetURL gebruiken ofzo.
Uhm... waarom zou je een html niet kunnen autorunnen ? :)
code:
1
2
3
[autorun]
open=explorer.exe "index.htm" 
icon=favicon.ico

Misschien even met een BAT bestand controleren of er inderdaad een explorer.exe bestaat en anders een netscape.exe os iets-anders.exe :9 moet lukken...

• Jorick
ken wel, maar dat wil ik nie. Ik run dus een standalone flashbestand, als exe, en, daarna opent die dus een htm in popup, dat wou ik graag, maar nou vroeg ik me dus af of dat ook kan.

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 16:21 schreef Jorick het volgende:
ken wel, maar dat wil ik nie. Ik run dus een standalone flashbestand, als exe, en, daarna opent die dus een htm in popup, dat wou ik graag, maar nou vroeg ik me dus af of dat ook kan.
Leg dan eens uit waarom je geen geturl kan gebruiken ? of wil je die ook al niet gebruiken :?

• Jorick
jawel, maar dan kan ik geen popup maken.

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 16:31 schreef Jorick het volgende:
jawel, maar dan kan ik geen popup maken.
Misschien moet je IETS duidelijker zijn... Wat versta je bijvoorbeeld onder een popup?

• inquestos
  • Laatst online: 19:15
Ik denk niet dat daar zomaar een makkelijke oplossing voor kan worden gevonden. Ik weet hem in ieder geval niet. Ik vraag me ook af waarom je je flashmovie niet gewoon laat openen in een html bestand. Wat is er mis mee?? wil je je movie fullscreen??

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• Jorick
Het kan dus waarschijnlijk niet???

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 17:09 schreef Jorick het volgende:
Het kan dus waarschijnlijk niet???
Voor wat jij wil moet je dus javascript in flash gaan gebruiken... en dat kun je wel vergeten... Via een HTML pagina kan het dus weer wel...

• Jorick
Oke, dat is wat ik wou weten, thnx

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 17:16 schreef Jorick het volgende:
Oke, dat is wat ik wou weten, thnx
Vraag de volgende keer dan gewoon of je javascript kan gebruiken in flash... das iets makkelijker... :9

• Jorick
lol, jah, maar misschien weten/wisten jullie ook een andere manier hoe je zo'n popup kon krijge, vandaar

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03 16:20

Murphy

(2B||!2B)?

Op dinsdag 19 februari 2002 17:14 schreef MaSsiE het volgende:

[..]

Voor wat jij wil moet je dus javascript in flash gaan gebruiken... en dat kun je wel vergeten... Via een HTML pagina kan het dus weer wel...
Ho-ho. Je kunt JavaScript niet IN Flash gebruiken maar je kunt het natuurlijk wel aanroepen vanuit de HTML met FSCommand. Of heb ik het nou allemaal verkeerd begrepen, ik bedoel, is dat dan ook weer niet de bedoeling :?

Ik doe al net zo vaag als de topicstarter :P

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op dinsdag 19 februari 2002 18:17 schreef Murphy het volgende:

[..]

Ho-ho. Je kunt JavaScript niet IN Flash gebruiken maar je kunt het natuurlijk wel aanroepen vanuit de HTML met FSCommand.
Je bedoelt met GetUrl...

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03 16:20

Murphy

(2B||!2B)?

Op dinsdag 19 februari 2002 18:24 schreef Scipionyx het volgende:

[..]

Je bedoelt met GetUrl...
Nee...
Pagina: 1