FPS staat voor Frames Per Second, oftewel het aantal beeldjes dat per seconde getoond wordt.
Dit valt niet 'aan te passen' in de zin die jij bedoelt.
Dit valt niet 'aan te passen' in de zin die jij bedoelt.
Verwijderd
fps in de zin van.....?
een 3d-shooter is ook een fps (first person shooter)
de fps die jij bedoeld zijn denk ik het aantal beeldjes per seconden (frames per sec) die zijn niet aan te passen, hoe hogere fps hoe soepeler het loopt. als je meer fps wilt, dan moet je gaan overclocken (of cpu of videokaart). sommige spellen hebben automatisch een "framelimiter" die je kunt instellen (of uitzetten)
een 3d-shooter is ook een fps (first person shooter)
de fps die jij bedoeld zijn denk ik het aantal beeldjes per seconden (frames per sec) die zijn niet aan te passen, hoe hogere fps hoe soepeler het loopt. als je meer fps wilt, dan moet je gaan overclocken (of cpu of videokaart). sommige spellen hebben automatisch een "framelimiter" die je kunt instellen (of uitzetten)
Asje...Op een bepaalde dag schreef Phreak een FAQ:
De FSB is de verbinding tussen de processor zelf en de belangrijkste chip op het moederbord, de zogenaamde northbridge. Deze laatste chip verzorgt de communicatie van de processor met het geheugen, een eventuele AGP-videokaart en met de Southbridge chip. Deze laatste fungeert als doorgeefluik voor de PCI-sloten, de harde schijven en CD-rom-speler, USB, seriële en parallelle poorten en wat er allemaal nog meer in je systeem hangt.
Ook kun je daar de rest van je vraag wel vinden, dacht ik zo...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()