Toon posts:

FPS????

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
vraagje wat is fps en waar kun je die veranderen???

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:07

dominic

will code for food

FPS staat voor Frames Per Second, oftewel het aantal beeldjes dat per seconde getoond wordt.

Dit valt niet 'aan te passen' in de zin die jij bedoelt.

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Topicstarter
waaaa ik maak nu ff een grote fout ik bedoel eigenlijk
de

>>>>FSB<<<<
sorry

Verwijderd

fps in de zin van.....?
een 3d-shooter is ook een fps (first person shooter)
de fps die jij bedoeld zijn denk ik het aantal beeldjes per seconden (frames per sec) die zijn niet aan te passen, hoe hogere fps hoe soepeler het loopt. als je meer fps wilt, dan moet je gaan overclocken (of cpu of videokaart). sommige spellen hebben automatisch een "framelimiter" die je kunt instellen (of uitzetten)

Verwijderd

oooow, das weer wat anders, FSB is de Front side Bus.
dat is de "communicatiebus" tussen CPU en Northbridge (als ik me niet vergis...)
veranderen kun je em met softfsb, in het bios en op oude mobo's met jumpers.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op een bepaalde dag schreef Phreak een FAQ:
De FSB is de verbinding tussen de processor zelf en de belangrijkste chip op het moederbord, de zogenaamde northbridge. Deze laatste chip verzorgt de communicatie van de processor met het geheugen, een eventuele AGP-videokaart en met de Southbridge chip. Deze laatste fungeert als doorgeefluik voor de PCI-sloten, de harde schijven en CD-rom-speler, USB, seriële en parallelle poorten en wat er allemaal nog meer in je systeem hangt.
Asje...

Ook kun je daar de rest van je vraag wel vinden, dacht ik zo...

Verwijderd

Geheghe Gooi je FSB maar flink omhoog >:) Das lekker goed voor je systeem }) >:)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

denk het ook
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.