[phpBB] Inlog probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-07 11:24
Ok, ik heb het al geprobeert op het phpBB support forum, netjes gew8 geen antwoord. Hier gezocht nix gevonden.

Mijn probleem:
Ik host dus mijn eigen site op me ip adres (leuk dns'je erbij), heb na veel moeite en hulp eindelijk dat phpBB geinstalleerd.
Database aanmaken gaat allemaal goed, nieuwe gebruiker ook goed. Maar dan..

Men probeert in te loggen vult de goede username in en goede pass, maar je komt weer leuk op het forum uit zonder ingelogt te zijn of het scherm refresht gewoon.

Als je een fout ww invult, krijg je netjes een error.
Ik hoorde net van een maat dat ie het ook had geprobeert en had ook geen geluk. Hij zei wel dat het misschien iets met cookies te maken had ofzo :?

Ik gebruik Xitami met php 4.1.1 en mysql 3.23.47
Heb het ook al met Apache geprobeert en had ook geen suc6

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

• elnino
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 05:13
Op dinsdag 19 februari 2002 12:35 schreef Chimera2k2 het volgende:
Men probeert in te loggen vult de goede username in en goede pass, maar je komt weer leuk op het forum uit zonder ingelogt te zijn of het scherm refresht gewoon.

Als je een fout ww invult, krijg je netjes een error.
Ik hoorde net van een maat dat ie het ook had geprobeert en had ook geen geluk. Hij zei wel dat het misschien iets met cookies te maken had ofzo :?
Heb je in de configuratiefiles van phpBB wel goed de eigenschappen van de cookie (dus: directory en host) ingesteld?

Of misschien hebben jullie beiden je cookies uitstaan?

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:56
Indeed, kijk in de configuratie even goed of je cookie spul goed staat, liefst cookie domain enzo leeg laten..

BTW een URL zou erg handig zijn. Gaat het verder om phpBB 1.x of phpBB2 ?

phpBB2 stelt trouwens echt geen bal voor wat installeren betreft. Archive op je server zetten, evt. config.php writable maken en ff simpel formpje invullen.. Klaar :D

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-07 11:24
Op dinsdag 19 februari 2002 12:45 schreef elnino het volgende:

[..]

Heb je in de configuratiefiles van phpBB wel goed de eigenschappen van de cookie (dus: directory en host) ingesteld?

Of misschien hebben jullie beiden je cookies uitstaan?
Aha, ja nu zie ik het, dir en host helemaal vergeten. Me andere board hoefde dat niet dat ging namelijk in 1 keer goed met f2s.com

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

mooi :)
volgende keer toch maar ff goed de readme lezen dus
en bij problemen moet je in SA zijn en niet hier :)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Dit topic is gesloten.