Mijn Black&Decker Dremel rookt

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:01
Okay, topic zegt 't al, m'n dremel rookt. En dan niet zo van "af en toe een klein beetje bijna niet zichtbaar" roken maar "sigaretrook uitblazen" roken. (na een poosje dremelen)

als ik m'n dremel nou ff 10 minuutjes laat liggen kan ik dan weer gewoon doorgaan? wil wel graag m'n casemod af :?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Waarschijnljk word hij na lang intens gebruik intern te heet. Het beste is om na een poos dremelen te stoppen, en bovedien niet te hard te drukken, laat de dremel het werk doen!!
gewoon af laten koelen dus!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Probeer het zou ik zeggen.

Aparaat moet veel zwaar werk doen, dus rustig aan dremelen.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

slechte kwalitijd dremel dan zeker mijne wordt wel warm maar echt niet dat ie begint te roken
heb een fake dremel van black&decker

btw ff iets anders op hoeveel toeren heb je dat ding staan ? toch niet vol open zeker he ?

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 14:24
hehe, dremel een blowhole in je dremel :7

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 12:25 schreef gabberjoost het volgende:
hehe, dremel een blowhole in je dremel :7
:P

• lama
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 13:13
h20 joeling in je dremel, ik snap het niet, voor 65€ heb je originele dremel en een b&d kost 60€ bij ons, dus waarom zou je voor 5€ zoveel kwaliteit inleveren

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:01
die B&D dremel heeft mij maar 35 euro gekost.
(gekocht van m'n oom die iemand kent die iemand kent die die dingen bij de fabriek inkoopt)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• zaphod_b
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 11:30
je bedoelt van je oom die iemand kent die ze zomaar van de vrachtwagen zag vallen >:)

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Roken schaadt de gezondheid, dat blijkt nu maar weer....

Verwijderd

Ik zou een nieuwe vragen ...

BTW : Rook ie Bastos , Marlboro of Belga ? En moet je dan altijd naar Luxemburg rijden voor dat rookgerief ?

Verwijderd

Wanneer je te hard drukt op je dremel, gaan ze weleens roken ja. Dus gewoon wat relaxter dremelen, en als dat niet helpt zet je um een paar dagen op de nicorette >:)
Pagina: 1