Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Waarschijnljk word hij na lang intens gebruik intern te heet. Het beste is om na een poos dremelen te stoppen, en bovedien niet te hard te drukken, laat de dremel het werk doen!!
gewoon af laten koelen dus!
gewoon af laten koelen dus!
Probeer het zou ik zeggen.
Aparaat moet veel zwaar werk doen, dus rustig aan dremelen.
Aparaat moet veel zwaar werk doen, dus rustig aan dremelen.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Verwijderd
slechte kwalitijd dremel dan zeker mijne wordt wel warm maar echt niet dat ie begint te roken
heb een fake dremel van black&decker
btw ff iets anders op hoeveel toeren heb je dat ding staan ? toch niet vol open zeker he ?
heb een fake dremel van black&decker
btw ff iets anders op hoeveel toeren heb je dat ding staan ? toch niet vol open zeker he ?
hehe, dremel een blowhole in je dremel
Verwijderd
Op dinsdag 19 februari 2002 12:25 schreef gabberjoost het volgende:
hehe, dremel een blowhole in je dremel
h20 joeling in je dremel, ik snap het niet, voor 65€ heb je originele dremel en een b&d kost 60€ bij ons, dus waarom zou je voor 5€ zoveel kwaliteit inleveren
die B&D dremel heeft mij maar 35 euro gekost.
(gekocht van m'n oom die iemand kent die iemand kent die die dingen bij de fabriek inkoopt)
(gekocht van m'n oom die iemand kent die iemand kent die die dingen bij de fabriek inkoopt)
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
je bedoelt van je oom die iemand kent die ze zomaar van de vrachtwagen zag vallen
Roken schaadt de gezondheid, dat blijkt nu maar weer....
Verwijderd
Ik zou een nieuwe vragen ...
BTW : Rook ie Bastos , Marlboro of Belga ? En moet je dan altijd naar Luxemburg rijden voor dat rookgerief ?
BTW : Rook ie Bastos , Marlboro of Belga ? En moet je dan altijd naar Luxemburg rijden voor dat rookgerief ?
Verwijderd
Wanneer je te hard drukt op je dremel, gaan ze weleens roken ja. Dus gewoon wat relaxter dremelen, en als dat niet helpt zet je um een paar dagen op de nicorette
Pagina: 1