Toon posts:

wie gaan er naar het flashtival? (morgen)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gaan er nog mensen van /13 naar het www.flashtival.nl ?

ik wel, ben wel een flash n00b maar lijkt me wel gezellig, die workshops zien er ook goed uit..

Verwijderd

Ik was net te laat met inschrijven best balen maar ja!

Verwijderd

is dat morgen al?DAMN!
Owen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik was ook te laat met inschrijven maar heb die organisators gemailed. Dan zetten ze je op de reservelijst, als er mensen uitvallen dan kun je alsnog komen. Ik kreeg een berichtje dat ik alsnog kon komen (YES!)

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Jammer geen tijd...
Anders had ik wel graag gegaan!!!

http://flickr.com/photos/itommy/

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

* oh,when? gaat wel...

ik ga even me best voor je doen Ralph. :)

"You're only as good, as what you did last week."

Verwijderd

Ik heb ze ook gemaild maar geen bericht terug gehad! Ach ja heb het ook best druk op mijn werk!
|:(

Verwijderd

En ik hou me dus aanbevolen voor 1 kaart :)

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op dinsdag 19 februari 2002 13:13 schreef B-Top het volgende:
En ik hou me dus aanbevolen voor 1 kaart :)
consider it done...see you tomorrow :)

Verwijderd

Thanx alot, koel...morgen irl meeten....

Dus ik kom ook, wie komt er dan nog meer?

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 14:46 schreef B-Top het volgende:
Thanx alot, koel...morgen irl meeten....

Dus ik kom ook, wie komt er dan nog meer?
Ik wil ook!!!! :'(
Ik verwacht wel een uitgebreid verslag voor op http://www.digitalculture.nl van jullie!!

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 15:56

tie-rep

nu met ir. !

Op dinsdag 19 februari 2002 12:59 schreef kevenius het volgende:
Ik heb ze ook gemaild maar geen bericht terug gehad! Ach ja heb het ook best druk op mijn werk!
|:(
ben ik lekker mee :( ik ga dus ook niet...

Verwijderd

shit!! is het morgen? lijkt me erg gaaf! jammer genoeg moet ik morgen werken, anders was ik echt wel gegaan! |:( :(

Verwijderd

/me git.

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 20:22 schreef erikotten het volgende:

[..]

Ik wil ook!!!! :'(
Ik verwacht wel een uitgebreid verslag voor op http://www.digitalculture.nl van jullie!!
Dat is een goed plan, als ik 's avonds nog puf heb :) ...
Maaruh owen....als je dit nog leest.....ik moet wel met jouw mee naar binnen????

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op dinsdag 19 februari 2002 21:55 schreef B-Top het volgende:

[..]

Dat is een goed plan, als ik 's avonds nog puf heb :) ...
Maaruh owen....als je dit nog leest.....ik moet wel met jouw mee naar binnen????
klopt...ik ga vanuit delft morgen want ik zit nu bij mijn meisje..bel me morgenochtend op [...]

c u tomorrow

:)

Verwijderd

Inmiddels zeggen oh, when, en b-top hallo!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:56
Op woensdag 20 februari 2002 12:47 schreef B-Top het volgende:
Inmiddels zeggen oh, when, en b-top hallo!
Leuk daar???

Krijg je allemaal tutorials, een flash 6 beta??

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Verwijderd

men schijnt strax een paar leuke dingetjes flash 6 te gaan showen.......maar dan azijn owen en ik al weg.

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:56
Op woensdag 20 februari 2002 14:48 schreef B-Top het volgende:
men schijnt strax een paar leuke dingetjes flash 6 te gaan showen.......maar dan azijn owen en ik al weg.
das jammer....

Wat hebben jullie tot nu toe dan allemaal gedaan. Elkaar laten zien wat je kunt :?

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Verwijderd

en we zijn weer thuis...(tenminste, ik dan).....we zullen eens kijken of we er een nieuwtje van kunnen bakken :)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Pics :)

Verwijderd

We hebben er een paar gemaakt, vanavond worden ze denk ik wel gepost op digitalculture.

Verwijderd

zo ik ook thuis..
vond presentaties beetje brak.. vooral de flash+XML was echt dramatisch

en zogenaamde imponerende vragen uit het publiek |:(

flash6 presentatie was interessant tho =)

edit:
inschrijven bleek overigens niet nodig, ons werd niks gevraagd, konden gelijk doorlopen

Verwijderd

En wij maar schreeuwen : 'NOG TWEAKERS HIER?' nix... :D

Verwijderd

urgh niks gehoord =)
foto's van jezelf online? kan ik ff zien wie de befaamde B-Top was ;)

Verwijderd

dat stond ook op mijn badge.... naam achternaam/b-top

Verwijderd

staat zo megalomp als je iedereen op z'n badge gaat bekijken ;)

Verwijderd

hmmm, jammer dat ik de flash 6 presentatie gemist heb...zijn er nog bijzonderheden voor deze versie? nieuwtjes, features.....?

Verwijderd

wat mij is bijgebleven was de mogelijkheid om simpel scrollbars te adden, mogelijkheid microphone-in kanaal op te pakken, var-send van een flashmovie naar de ander zonder tussenstation.. voornamelijk vergemakkelijking van dingen die je normaal flink wat actionscripting kostte..

Verwijderd

Waren best wel een hoop nieuwe interessante dingen in flash6 :)

vond het zelf wel interessant dat je iets op het scherm kan toveren met alleen actionscript.

Die nieuwe compressie voor swf is ook niet verkeerd
Afspeel mogelijkheden van avi bestanden, microfoon support, webcam support, jpeg import, controle over hoe de MC zich gedraagt als je flashvenster groter of kleiner maakt (of bv 100% _w en _h in html, om vervolgens in flash de mc in het midden te alignen).

Dat zijn de dingen die ik onthouden heb.

Verwijderd

/me vond het erg impressive.

Ik had alleen meer verwacht van de flash/xml workshop/presentatie, dat was jammer. De surprise presentatie van flash 6/mx was ook errug vet.

/me heeft het meest genoten van de Pepworks showcase en van de gewone Pepworks presentatie :)

(leuke fototjes gemaakt ohwhen?) ;)

Verwijderd

Op donderdag 21 februari 2002 10:45 schreef Snow-in-a-can het volgende:
Waren best wel een hoop nieuwe interessante dingen in flash6 :)

vond het zelf wel interessant dat je iets op het scherm kan toveren met alleen actionscript.

Die nieuwe compressie voor swf is ook niet verkeerd
Afspeel mogelijkheden van avi bestanden, microfoon support, webcam support, jpeg import, controle over hoe de MC zich gedraagt als je flashvenster groter of kleiner maakt (of bv 100% _w en _h in html, om vervolgens in flash de mc in het midden te alignen).

Dat zijn de dingen die ik onthouden heb.
Vergeet de ultieme cookie support niet en dat de filesize 50% minder is :)

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 19:24 schreef Moonstorm het volgende:
.. vooral de flash+XML was echt dramatisch
Ja ben ik met je eens, ook al was ik dus zelf diegene die die presentatie deed :( Ik had verwacht dat het makkelijker ging etc etc. En ik had de pech dat ik de presentatie niet af mocht maken (maar ja ik moest naar die volgende sessie :P ). Maar goed geen smoesjes... kon inderdaad veel beter.

Jammer dat je na de Flash Surprise sessie niet terug bent gekomen, daar ben ik nog ongeveer een uur bezig geweest allerlei dingen uit te leggen over Flash & XML. En eerlijk is eerlijk... 45 minuten voor zo'n onderwerp is toch veel te weinig (vooral als er mensen bij zitten die niet eens weten wat XML is).

Al met al vond ik het persoonlijk een zeer geslaagde dag. Ik hoop dat de meeste bezoekers dat vonden (je kan niet iedereen tevreden krijgen he!)

Owen & compagnon.... leuk jullie eindelijk eens gezien te hebben (ook al was het maar super kort omdat ik druk druk overal heen moest rennen hehe).

Cheers,
Waldo

Verwijderd

Op donderdag 21 februari 2002 13:40 schreef waldosmeets het volgende:

[..]

Ja ben ik met je eens, ook al was ik dus zelf diegene die die presentatie deed :( Ik had verwacht dat het makkelijker ging etc etc. En ik had de pech dat ik de presentatie niet af mocht maken (maar ja ik moest naar die volgende sessie :P ). Maar goed geen smoesjes... kon inderdaad veel beter.

Jammer dat je na de Flash Surprise sessie niet terug bent gekomen, daar ben ik nog ongeveer een uur bezig geweest allerlei dingen uit te leggen over Flash & XML.
Maarja, toen was de Pepworks showcase :P
En eerlijk is eerlijk... 45 minuten voor zo'n onderwerp is toch veel te weinig (vooral als er mensen bij zitten die niet eens weten wat XML is).
Dat was idd jammer, helemaal omdat je ook nog een hele xml intro moest gaan geven. Ik had verwacht dat je gelijk met het hele xml/flash gebeuren zou gaan beginnen :)
Desalniettemin erg interessant :)
Al met al vond ik het persoonlijk een zeer geslaagde dag. Ik hoop dat de meeste bezoekers dat vonden (je kan niet iedereen tevreden krijgen he!)

Owen & compagnon.... leuk jullie eindelijk eens gezien te hebben (ook al was het maar super kort omdat ik druk druk overal heen moest rennen hehe).

Cheers,
Waldo

Verwijderd

Op donderdag 21 februari 2002 13:15 schreef J-roen het volgende:
/me vond het erg impressive.

Ik had alleen meer verwacht van de flash/xml workshop/presentatie, dat was jammer. De surprise presentatie van flash 6/mx was ook errug vet.

/me heeft het meest genoten van de Pepworks showcase en van de gewone Pepworks presentatie :)

(leuke fototjes gemaakt ohwhen?) ;)
owww, duz jij bent j-roen :)

Verwijderd

Op donderdag 21 februari 2002 16:56 schreef B-Top het volgende:

[..]

owww, duz jij bent j-roen :)
ja, /me == J-roen ;)
hoezo, u heeft mij herkend? :?
Pagina: 1