Toon posts:

Coolpasta probleem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lo allemaal

Ik heb vandaag en nieuwe coolermaster cooler gehaald deze kan tot 2.4 Gig. D14-7H53D is de versie daarvan.Nog een klein vraagje ik heb namelijk ook premium coolpasta erbij gehaald wederom ook van coolermaster :).Op de coolermaster cooler zelf zit al pasta.Is het de moeite waard deze pasta er af te halen en de pasta die ik erbij gekocht heb daar op te doen alvast bedankt jongens

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:24
als je niet gaat tweaken is het geen must, doe je dat wel dan is het verstandig omdat het altijd een graadje of 3/4 uit maakt

Verwijderd

ik kijk meestal hoe de cooler aansluit op de core van cpu

meestal smeer ik een beetje koelpasta op de core en dan de koeler erbovenop (inclusief dat koepasta stickertje dat al onderop de cooler zit), want ik heb al een paar gezien dat soms slechts de helft van de core goed aansluit op de cooler

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:54
Het beste is vaak om de sticker te verwijderen, en dan de koelpasta te gebruiken..
(koelpasta is eigenlijk alleen om de oneffenheden tussen de core en de het oppervlak van de koeler op te vullen).

Maar als je niet echt wilt gaan overclocken ofzo, heeft het niet echt nut..

Koelpasta en de sticker samen is eigenlijk nog slechter dan alleen de sticker..

Verwijderd

Topicstarter
dus conlusie is als ik wil gaan overclocken moet ik die pasta van die cooler er af halen {sticker zoals jullie het noemen}en dan die nieuwe pasta op die cooler smeren :) moet ik ook een beetje op de bovenkant van de processor doen?

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-07 06:25

jle

Als je deze link volgt kom je bij een hele duidelijke pagina waar precies is uitgelegd hoe je een Thermal compound moet aanbrengen.

Suc6

Good goan

Verwijderd

Topicstarter
dus ik moet gewoon de pasta van de cooler er af halen en de nieuwe er op doen zonder dat stickertje er op te plakken dat erbij zit? |:(

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08 09:34
Op dinsdag 19 februari 2002 12:33 schreef FMolema het volgende:
dus ik moet gewoon de pasta van de cooler er af halen en de nieuwe er op doen zonder dat stickertje er op te plakken dat erbij zit? |:(
yep, it's that simple :)
Pagina: 1