[ksirc]Kan niet connecten naar quakenet servers

Pagina: 1
Acties:

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 00:28

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Topicstarter
Heb nety linux geinstalled en wil graag op quakenet gaan sjetten. Nou zit ik met het probleem dat ik niet op quakenet kom. Ik ben naar de Quakenet site geweest en heb daar een paar servers vandaan gehaald. Maar bij alle servers zei hij host not found. Het connecten naar irc.xs4all.nl is echter wel gelukt :S iemand een oplossing? Of moet ik een andere irc prog gebruiken?

.

Verwijderd

Host not found betekent waarschijnlijk dat ze geen DNS-entry hebben, wat er op neerkomt dat die namen van de servers niet bestaan. Misschien een oude serverlijst?

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Topicstarter
Heb net ff in windows gekeken naar welke server ie conenct enne dat is irc5.de.quakenet.org daar kan ik in linux niet naar connecten :( misschien weet iemand een ander MAKKELIJK te installeren irc prog. Heet enige wat ik kan in linux is een cs server opzetten :P :P

.

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05-2025

Firestone

$ su - vuursteen

ik gebruik ksirc soms :p maar gebruik irc.quakenet.org gewoon. poort 6667/6668./

[visit me @ #hs :) ]

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
irssi, http://irssi.org , is een makkelijk te installeren client.

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Topicstarter
jah, ik kan wel connecten bij irc.quakenet.org alleen ik kan zo veel channels joinen als ik wil maar kan nergens lullen
hij zegt elke keer not in channel. Dus d8 ik, ik download die irssi alleen vraagt hij nu om cd2 van mandrake dus die ga ik dan maar ff downloaden :( Bedankt voor jullie hulp

.

Verwijderd

1 woord -> X-Chat

ff zoeken op freshmeat, is een fantastische client met multi server support etc :)

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Topicstarter
Godvere kut! Was net lekker cd 2 van mandrake aan het downloaden ( in windows |:( ) Blijft ineens exploder hangen :(. Je snapt hem al zwaai zwaai download. Ik moest nog maar een uur :( AAAARGGG Iemand een ander id zonder dat ik die cd 2 nodig heb?

edit:

Wat is frechmeat?

.

Pagina: 1