Toon posts:

[discussie] Doet de Nederlandse regering te weinig voor de vier van Belgrad

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Alweer meer dan een maand zitten vier Nederlandse burgers opgesloten in Joegoslavie. De Nederlandse regering praat veel, maar doet weinig, ze gaan blijkbaar akkoord met het proces dat de vier te wachten staat, want ze komen niet verder dan te roepen dat hun familie ze moet kunnen bezoeken en dat ze recht hebben op een advocaat.

Ze moeten gewoon VRIJ ! Zelfs al zouden ze Milosovic willen vermoorden, dan zou Nederland er op moeten staan ze te bevrijden !

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dit hoort in TV enzo thuis maarja...ik denk dat het echte geneuren achter de schermen afspeeld. Als je dit publiekelijk gaat `oplossen` dan is Joegoslavie bijna moreel verplicht om drastische acties te ondernemen om dit soort ( zogenaamde ) acties te ontmoedigen. Om eerlijk te zijn boeit het mij weinig. Ik heb niet echt het idee dat gewone touristen waren. Je bent nog altijd verantwoordelijk voor je eigen daden hoe onbezonnen ook. Los van dat, Nederland zal ze heus niet vergeten en met die gedachte verlaat deze kwestie vrij vlug mijn gedachten.

Verwijderd

Ik heb me laten vertellen dat die lui van die CP86 gasten zijn. Als dat klopt mogen de Serven ze van mij houden.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

UUUHHMM, lijkt me sterk dat ze niks wouden doen met die wapens, want daarmee gaat een gewoon mens niet op vakantie, dus laat ze daar maar lekker Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

/me is het met big bad wolf eens ...
als de Flamez het voor het zeggen had...
had milozefiets reeds al weer een tomahawk op de koffie gehad..

apoc2 : dat die lui van de cp86 zouden zijn lijkt mij onzin
voor cp86 figuren is milosevic een held

Frank guthrie : we moeten eerst nog maar zien of die 'wapens' daadwerkelijk van hun waren..
(huurmoordenaars gaan niet op stap met een paar zakmessen )

voorlopig is hun verklaring onder dwang afgelegd (lees : bedreigd en gemarteld ) en we weten allemaal nog wel hoe serven dat doen Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/pukey.gif Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif

milosevic daagt ons in het openbaar uit om te laten zien dat hij schijt aan ons heeft..

maw.. het word weer tijd voor de NAVO om daar weer eens Flink kont te schoppen!!!!

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
het word weer tijd voor de NAVO om daar weer eens Flink kont te schoppen!!!!
Dat is het laatste wat die man wil denk ik. Heel dit verhaal is erg wazig en het fijt dat ze met wapens de grens over wilden klinkt al erg onproffesioneel. Zo min mogenlijk pers bemoeienis doet die stakkers nog het meeste goed denk ik.

Verwijderd

Jij denkt dat er nog nooit iemand met wapens de grens over is gegaan?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/biggrin.gif

Maar ff serieus, Milosovic zal er ALLES aan doen om de aandacht opzichzelf te vestigen, ook het vermoorden van zijn eigen volk en onderwijl wijzen naar de tegenpartij.

Dus voor mij zijn de Nederlanders absoluut onschuldig, tot het tegendeel bewezen is.

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:30
Het lullige is: Het blijken mensen te zijn die werken bij het bedrijf waar mijn vader bussen voor rijdt! (die 4 gevangenen dus!) Echt waar!

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

De nederlandse regering doet veel te weinig. Tis gewoon servisch tuig en zo moet je ze ook aanpakken. Ik zie weinig verschil tussen milosevic en hitler. Het wordt eens tijd dat er een paar tegen de muur gezet worden.

u can fool all people some time and fool some people alltime

Verwijderd

Wie denken die gasten nou eigenlijk wie ze zijn.
Het zijn een stel imbicielen en van mij mogen ze daar blijven.
Puntje bij paaltje zijn ze geen haar beter dan die bozo die wilden ontvoeren/onthoofden.
Nee hoor, houd die lulletjes maar.
Het ging ze om die beloning die op Milosovies zijn giegel stond.
Komen zij even van een koude kermis thuis.

Verwijderd

wintendo kruip maar weer terug onder je rots

die nederlanders zijn 'gegijzeld' in montenegro, buiten de servische grenzen
de serven hebben daar wel een handje van
het is al eerder voorgekomen met medewerkers van hulp organisaties en nu trouwens ook weer

als die nederlanders huurmoordenaars zijn dan ben ik bill gates..

waarom nederlanders ???
omdat in nederland oorlogs-misdadigers worden berecht en de VN serven arresteerd
en er een aanhoudings bevel is voor milosevic..
het zal me niet verbazen als milosevic een deal wil sluiten .... zijn vrijheid voor hun vrijheid/leven

plus dat hij weet dat hij dit kan doen omdat nederland niet de ballen heeft om militair in te grijpen...
(zie het geblaat over politieke banden etc.)

ik zie hem nog niet zou gauw Fransen of Amerikanen gijzelen..

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01 12:55
Zeg Vinnienerd, leg eens verder uit. Hoe zit dat dan?

Verwijderd

Nederland doet inderdaad te weinig. Maar na de verkiezingen daar worden ze gewoon "geruisloos" weer vrijgelaten. Het verbreken van de diplomatike manden met Joegoslavie is dom. Dan is de kans op vooruitgang namelijk eruug klein. Er wordt namelijk niet meer gepraat.

• Vinnienerd
  • Laatst online: 14:30
Kijk:
Mijn vader, P. (even voor de anonimiteit) werkt bij Pouw Vervoer. Nico huppellepup is daarvan de baas. Mijn vader rijdt touringcar bussen voor dat bedrijf. Omdat Nico eigenlijk eigenaar is van Pouw Entertainment, heeft hij ook een disco, de Shaker. Mijn vader moet dus soms wel eens voor de Shaker mensen vervoeren (na afloop meestal kots in de bus). De andere Nico (de zogenaamde killer Nico (maar niet heus) Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif ) kent mijn vader en andersom. We moesten lachen toen we op kanaal 9 (Utrechts nieuwszender) zagen dat dat Nico en nog andere 3 waren.

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

WHAHAHAHA, geloof echt niet dat die gasten in leger tenue en kaalgeschoren kop op reis gaan, HAHAH, hou ze daar maar, ze zijn gewoon lelijk gepakt, erg amateuristisch Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

ik ben het met FrankGuthrie eens
welke halvezool gaat er nou met z'n 4-en ff op vakantie naar joegoslavie en ff milosovic ontvoeren en vermoorden
en dat dan met een stuk of 12 messen
ja geloof je het zelf

maar ik denk dat de regering doet
maar binnekort mog er familie op bezoek komen of zo

• Knakker
  • Laatst online: 28-01 21:15
Ze mogen van mij die gasten houden en aan hun ballen aan een boom ophangen.

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

geez hebben jullie een bord voor je kop ??
welke halvezool gaat er nou met z'n 4-en ff op vakantie naar joegoslavie en ff milosovic ontvoeren en vermoorden
duh... niemand dus... dus deze vier nederlanders ook niet...

die messen zijn niet van hun en die uniformen ook niet !!!!!

nogmaals hun verklaringen zijn onder dwang afgelegd !!!

maw.. je word letterlijk verrot geschopt en geslagen
totdat je zegt wat zij(serviërs) willen dat je zegt.
onder dreiging dat ze jou of 1 van je vrienden door hun plaat schieten

ze zaten al twee weken vast voordat door servië bekend werd gemaakt dat ze werden vastgehouden...

na twee weken zeg je echt alles wat ze willen

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-01 16:15

BertV

Handgemaakt

Nederland - Joegoslavie 6-2 ?

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

Verwijderd

m'n eigen quote Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif
het zal me niet verbazen als milosevic een deal wil sluiten .... zijn vrijheid voor hun vrijheid/leven
gister meldde het nieuws dat Karadzic onvindbaar was en de kans groot was dat hij tezamen met Mladic en Milosevic nooit gearresteerd zullen worden...

wel erg toevallig

• blobber
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Zijn vrijheid voor een stel Nederlanders?
Zo belangrijk zijn we echt niet hoor!
Het feit is juist dat hij een stel Nederlanders gepakt heeft omdat hij van ons niet veel te vrezen heeft.Als ie echt zo'n heftige leider was, had ie wel een stel Yanken genomen.

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Verwijderd

maar hij heeft ook nog een canadees en een brit...

eeen heftige leider is het inderdaad niet..
maar hij is wel sluw...

en nederland gaat geen burgers opofferen om hen te kunnen arresteren...
dat ligt politiek nogal gevoelig(understatement)

• ijdod
  • Laatst online: 27-01 17:32
grappig om te zien hoe iedereen voor zichzelf de bepaalde punten uit de berichtgeving voior waar dan wel niet waar aanneemt, en de rest laat zitten.

Zelf denk ik niet dat ze M. wilden ombrengen, maar dat ze 'Fitness of the Survival' aan het spelen waren, over de Servische grens zijn gekomen, en zo keurig voldeden aan de wensen van M.

Vast staat is dat het geen bijzonder heldere figuren zijn...

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Verwijderd

Als die gasten soldiers of fortune zijn ben ik de paus. Diz gewoon een setup van de joegos om wat sympathy te creeren bij andere balkan landen en Rusland.

• omitz
  • Laatst online: 26-01 22:03
ja zeker,
dit is gewoon politiek
dus een show proces om andere doelen te dienen
gebeurt naar mijn idee veelste te veel

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

Verwijderd

Gewoon stelletje serven gijzelen en zeggen dat ze kok wouden ontvoeren in hun trabant, leg er 500 injectspuiten bij en zeg dat ze plan hadden hem met methadon plat te spuiten.
Leg er ook laatste boek van john grisham bij en zeg dat ze getraint zijn door de CIA.

Verwijderd

Bovendien lijkt het me zo dat als je iemand in het geheim wilt ontvoeren je niet in millitaire uniformen loopt

Verwijderd

Go sjors!!

Ik denk ook dat de hele zooi door de Serviers in scene gezet is. Dat die Nederlanders daar met met wat voor wapen ook, Milosefiets zouden willen ontvoeren/vermoorden is grote onzin, die zit elke dag/misschien wel elk uur in een andere zwaarbewaakte bunker, het is gewoon een puur politiek spelletje

Verwijderd

HA HA HA Ik zorg er wel voor dat ze alle 4 20 jaar krijgen, maken jullie jullie nou maar niet druk, lekker anusje rekken elke dag in de gevangenis!

btw: ik merk dat er hoop mensen generaliseren, niet elk servier is een oorlogsmisdadiger of crimineel. Er lopen ook een hoop goeie serviers tussen!

Flamez,
Wees een kerel en verschuil je niet achter de Navo, stomme opmerking van je!

Verwijderd

SM .. over verschuilen gesproken
maar ok fok de navo... 1 on 1 Cagefight dan Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/biggrin.gif

Verwijderd

yeaahhh Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif fairplay
Pagina: 1