Dit (ANIR-muis) zou een anti-RSI muisje zijn, maar voordat ik m koop (hij is nogal duur voor een muisje) zou ik graag ervaringen horen van een gebruiker.. anyone?
Hmm ja, ik vond 'm zelf wel fijn, maar je moet zo'n ding echt uitproberen voor je d'r eentje koopt - ook al omdat er 2 maten zijn. Zelf heb ik een paar weken eentje kunnen proberen die ik voor iemand op de zaak had besteld. Ik vond 'm wel fijn werken maar twijfel er nog steeds over of ie z'n geld waard is.
Misschien is ie wel beter tegen RSI dan een gewone muis maar het verschil is dan vrij subtiel en zeker niet iets wat je meteen merkt.
Misschien is ie wel beter tegen RSI dan een gewone muis maar het verschil is dan vrij subtiel en zeker niet iets wat je meteen merkt.
Koop van dat geld een wacom geval waarmee je je muis vervangt, dat is echt stukken beter om RSI tegen te gaan.
En natuurlijk de gewoonlijke tips zoals
schouders laten hangen onder het werken,
om het uurtje ff een bakkie koffie of iets anders halen (zodat je wat rondloopt)
en
om de 10 minuten ff een kortje pauze houden, gewoon ff je armen naar beneden laten zakken voor zo'n 10 a 15 seconden.
Als je deze 3 dingen doet, zal je zien dat dit 10x zogoed werkt dan zo'n anti-RSI muis.
Geloof me, want ik kreeg last van RSI (lichte vorm, wel de symptomen en alles) en toen ik hierop overging, had ik een poosje later, en nu nog steeds, totaal geen last meer van RSI.
En natuurlijk de gewoonlijke tips zoals
schouders laten hangen onder het werken,
om het uurtje ff een bakkie koffie of iets anders halen (zodat je wat rondloopt)
en
om de 10 minuten ff een kortje pauze houden, gewoon ff je armen naar beneden laten zakken voor zo'n 10 a 15 seconden.
Als je deze 3 dingen doet, zal je zien dat dit 10x zogoed werkt dan zo'n anti-RSI muis.
Geloof me, want ik kreeg last van RSI (lichte vorm, wel de symptomen en alles) en toen ik hierop overging, had ik een poosje later, en nu nog steeds, totaal geen last meer van RSI.